Onko 182cm nainen pitkä Suomessa?
Minulle on aina taivasteltu miten pitkä olen . Onko sitten erikoisen pitkä ?
Kommentit (127)
Osaatko itse ollenkaan vertailla omaa pituuttasi muihin?
Minusta olet aivan liian sopiva. Kaikki vaatteet näyttävät hyvältä päälläsi. Onnetar.
Nuorten naisten keskipituus Suomessa on 185 cm. Olet aika lyhyt.
Mä oon 190cm, mutta en kiinnitä huomiota pituuksiin, paitsi jos menen jonku minin viereen huomaan kuinka pänä se on.
On. Naisten keskipituus on 168 cm ja miesten 178 cm. Tiedät aivan hyvin, että olet pidempi kuin monet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olet pitkä nainen ihan missä maassa vaan. Mutta pitkät naisethan on upeita.
Pitkiä naisia on joka maassa. ovat kauniita. Väestön pituus mutenkin Suomi on kasvannut. Tatteja eli lyhkäsiä naisia oli viellä sodan aikaan,sen jälkeen ja heidän jälkeläiset. Uudet sukupolvet miehet naiset kasvat pituutta ovat naiset kauniita ja komeita miehet.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten keskipituus Suomessa on 185 cm. Olet aika lyhyt.
165,9
Pitkä nainen olet ja sehän näyttää vaan hyvältä mutta valitettavasti kysymyksestäsi päätellen vaikutat hieman yksinkertaiselta ja huomiokyvyttömältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä naisia on joka maassa. ovat kauniita. Väestön pituus mutenkin Suomi on kasvannut. Tatteja eli lyhkäsiä naisia oli viellä sodan aikaan,sen jälkeen ja heidän jälkeläiset. Uudet sukupolvet miehet naiset kasvat pituutta ovat naiset kauniita ja komeita miehet.
Huh. Olipas kommenttisi vaikeaselkoista luettavaa.
On. Missä maassa tahansa paitsi ehkä Hollannissa ja Islannissa.
Suomalaisten naisten keskipituus on muistaakseni 167 cm, eli olethan sinä aika paljon sen ylitse.
Olet pitkä naiseksi, mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mieheksi myös
Naisen tulee olla alle 170.
Hyi hemmitti honkelonaiset yöök yrjöögh. Pitkät naiset ovat monesti myös maskuliinisia hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mieheksi myös
No eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulee olla alle 170.
Hyi hemmitti honkelonaiset yöök yrjöögh. Pitkät naiset ovat monesti myös maskuliinisia hyi.
Pitkä voi olla myös siro.
Yleensä nämä pitkät omaavat myös muita miehisiä mittoja, kuten leveät hartiat, pitkän selän, ison pään, ison leuan, isot kädet, isot jalat jnejne.
Ja se nyt ei oo kaikkien mielestä niin nättiä!
Lisäksi se olisi kauheeta, jos nainen olisi minua pitempi. Enkä tarkoita mitään alemmuuskompleksia....