Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 182cm nainen pitkä Suomessa?

Vierailija
16.01.2022 |

Minulle on aina taivasteltu miten pitkä olen . Onko sitten erikoisen pitkä ?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian pitkä 🤮

Olet jättänyt jo kaksikymmentä vihaviestiä tähän ketjuun. Kannattaisi hakeutua hoitoon ja puhua pitkien naisten pelostasi terapeutille.

Vierailija
122/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n aloitusta. Yleensä tuon pituiset ovat sinut pituutensa kanssa, eivätkä mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 178cm ja teininä saattoi pituus toisinaan haitata, kun samanikäiset pojat olivat melkein aina lyhyempiä. Sitten jossain kohtaa havahduin siihen, että Prinsessa Diana, Herttuatar Kate, Julia Roberts, Nicole Kidman, Brooke Shields... kaikki ovat kauniita ja upeita PITKIÄ naisia. Koskaan ei ole ollut hankaluuksia löytää miestä, ainoastaan yhdelle on ollut ongelma se, että olin häntä korkokengät jalassa pidempi, mutta sekin suhde kariutui lopulta muista syistä.

Vierailija
124/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käy, kunhan kengän koko ei ala 4:lla.

Se on iso turn-off!

Alkaa, mutta mulla on jo mies ja häntä ei haittaa yhtään. 

Jos se rätti sais valita ni varmasti ottas 37 kengänkokosen..

Vierailija
125/127 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että haukkujat ovat kateellisia, keski-ikäisiä parhaat päivänsä nähneitä akkoja, joiden miehet kiihottuu pitkistä, dominatrix-naisista. Sellaisista seksikkäistä pitkäsääristä, joiden korkeakorolliset saappaat yltävät näitä kateellisia mammoja napaan saakka. 🤣🤣🤣 Tällaisen mamman on turha ottaa ohjia makuuhuoneen puolella.

Vierailija
126/127 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Missä maassa tahansa paitsi ehkä Hollannissa ja Islannissa.

Kyllä on naiseksi pitkä myös Hollannissa ja Islannissa

Vierailija
127/127 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor Jansen on kommentoinut pituuttaan (183 cm), että muualla hän on poikkeuksellisen pitkä nainen mutta synnyinmaassaan Alankomaissa, jossa on vauras historia ja sen seurauksena pisimmät ihmiset, hän ei ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä naiseksi. Pohjoiseurooppalaiset ovat pisimpiä ja mitä etelämmäksi ja idemmäksi mennään, sitä lyhyemmiksi miehet ja naiset kutistuvat. 

Pituus on paitsi merkki vauraudesta ja terveydestä myös meidän Pohjoismainen "erityispiirteemme." Kanna siis pituutesi ylpeydellä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan