Pahoinpitelevä mies
Olen 22 vuotias. Mies hakannut minua säännöllisesti aina humalassa jo ainakin vuoden ajan. Olin juuri leikkauksessa 2 viikkoa pitäisi olla vielä paranemisaikaa ja sain taas turpaani. Katsoin jääkaappiin ja siellä ei ole kuin 2 kaljaa enään, joten syy taitaa olla siinä ettei ostanut enempää kaljaa vaikka väitti että pärjää tuolla lavalla huomisen päivänkin. Olen työtön eikä minulla ole mitään paikkaa mihin voin mennä tämän kaiken tavaramäärän kanssa. Mutta en myöskään jaksa jatkuvaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa loppu elämäänikään jos hän ei aio muuttua ollenkaan. Kukaan mies ei ole saanut tuntemaan minua näin ala-arvoiseksi. Rumaksi. Huoraksi on haukuttu monta kertaa. Hän on tavallaan raiskannutkin minut vuosi sitten. Pakotti harrastamaan seksiä hänen ystävänsä kanssa joka on naimisissa ja satun vielä tuntemaan hänet. Sillokin oli nyrkillä uhoamista, en uskaltanut enään tehdä mitään... Molemmat tärykalvot on hänen takia rikki kun on lyöty niin kovaa turpiin.. Leikkauskin missä olin on plastiikkakirurgian toimenpide, ihan vain miellyttäkseni miestäni. Oli 3 viikkoa lyömättä ja nyt taas alkoi. Elämäni on niin sairasta että ette voi edes kuvitella. Ei ole enään ystäviä joille voin mitään kertoa, psykiatri ajankin sain monien kuukausien päälle. Olen todella loppuun palanut.
Kommentit (48)
Naisten linja osaa varmasti myös auttaa
https://www.naistenlinja.fi/
Hae apua heti! Kaikki järjestyy kyllä. Toivon sinulle voimia ja rohkeutta.
Voi rakas ihminen. Tiedän ja tunnen tuskasi. Lähde, pakene, pelasta itsesi! Elän itse samanlaista elämää. Äkkiä pois ennen kuin teet pahimman virheen, lapsen. Sitten olet ansassa kuin eläin.
Missä päin asut??? AVlta saat varmasti apua kunhan vaan otat vastaan!
Mutta miten voin jättää kaikki tavarat tänne, tuo sairas paskiainen joko heittää ne menemään tai myy ne eteenpäin joillekin... :( pääkaupunki seudulta olen... Tekisi mieli vaan painaa liipaisin päähän, kun mllasenakaan en kelpaa, en hänelle enkä kellekään ja turpaan tulee siitä hyvstä... Olen 3 vuotta tehnyt vain kotitöitä täällä ja vaikka mitä, silti tulee haukkuja ja turpAan... Miksi... Mikä on mussa niin vikana... Ja kehtaa sanoa vielä että aiheutan itse, kun olen hiljaa enkä jaksa tuon kännisiin paska kommentteihin vastata... Aina kun lyö mua sanoo että sua pitääkin lyödä, sitä varten sä oot syntynyt....
Tuo ei ole mitään elämää. Arvosta itseäsi ja lähde! Olet nuori, elämäsi voi vielä muuuttua mutta sen paskiaisen kanssa se muuttuu vaan huonommaksi.
Mies on rikollinen ja kohtelee sinua väärin. Mikään ei oikeuta pahoinpitelyyn. Sinulla on vain heikko itsetunto. Hyvä, että olet varannut ajan psykiatrille.
Ensi kerralla poliisit paikalle ja mies putkaan. Lähestymiskielto hänelle. Turvakoti on myös hyvä vaihtoehto. Ota sitä ennen kuvat kämpästä, niin on todisteita, jos mies rikkoo tai myy jotain.
Voi ei, ukkos in ihan sairas. Ei niillä tavaroilla voi olla niin paljon väliä, sinä itse ihmisenä olet tärkeä.
Ei poliisit tee asialle mitään... Kerran tulivat tänne kun hän hakkasi päätäni seinää ja lattiaa vasten, raahasi hiuksisfa ja potki naamaan, menin häntä piiloon vessaan ja otin puhelimen mukaan ja soitin 112 mutta en ehtinyt sanoa asiaa loppuun kun toi tuli puukolla vessan oven läpi, ja tuli sinne lisää lätkimään ja sanoi luuletko vitun lehmä että kukaa uskoo sua... Onneks ehdin sanoa osoitteen ja poliisit tulivat tunnissa. Kämppä oli mennyt ihan sikin sokin kun olin juuri siivonnut, mies heitteli laseilla ja muilla minua päin ja yritti lyödä turoaan koko ajan ja ainoa mitä itse ehdin tehä oli raapaista häntä otsaan, mistä tuli vähän verta. Poliisit näkivät turvonneen otsani ja huuleni mutta olivat enemmän kiinnostuneita mieheni otsassa olevasta pikkuventistä, ja sanoi tästä voi tulla kummallekin lievä pahoinpitely syyte. Miestä vain paaposivat. Silloin en rohkennut näyttää kuvia puhelimesta mitä oli 2 vko sitä ennen saanut mulle aikaan, koska häntä ei viety putkaan olisin muuten koko yön taas saanut turpiin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:45"]Ei poliisit tee asialle mitään... Kerran tulivat tänne kun hän hakkasi päätäni seinää ja lattiaa vasten, raahasi hiuksisfa ja potki naamaan, menin häntä piiloon vessaan ja otin puhelimen mukaan ja soitin 112 mutta en ehtinyt sanoa asiaa loppuun kun toi tuli puukolla vessan oven läpi, ja tuli sinne lisää lätkimään ja sanoi luuletko vitun lehmä että kukaa uskoo sua... Onneks ehdin sanoa osoitteen ja poliisit tulivat tunnissa. Kämppä oli mennyt ihan sikin sokin kun olin juuri siivonnut, mies heitteli laseilla ja muilla minua päin ja yritti lyödä turoaan koko ajan ja ainoa mitä itse ehdin tehä oli raapaista häntä otsaan, mistä tuli vähän verta. Poliisit näkivät turvonneen otsani ja huuleni mutta olivat enemmän kiinnostuneita mieheni otsassa olevasta pikkuventistä, ja sanoi tästä voi tulla kummallekin lievä pahoinpitely syyte. Miestä vain paaposivat. Silloin en rohkennut näyttää kuvia puhelimesta mitä oli 2 vko sitä ennen saanut mulle aikaan, koska häntä ei viety putkaan olisin muuten koko yön taas saanut turpiin.
[/quote]
Unohda hetkeksi noi vanhat jutut, kaksi poliisia ei ole mikään yleinen mielipide. Hae apua, naisten linja / turvakoti.
Hei sun on oikeasti pakko lähteä tuosta suhteesta. Olet vielä tosi nuorikin. Munkin mieheni on välillä lyönyt, mutta en ole jotenkin osannut lähteä suhteesta. Mutta väkivalta on ihan hirveää ja todella epäreilua. Kun mies on poissa, niin pakkaa omia tavaroitasi valmiiksi. Pyydä vaikka lähin kaverisi käymään joku päivä ja anna hänelle vähitellen parin kerran aikana tärkeimpiä tavaroitasi mukaan. Yritä salaa hivuttaa tavarasi kotoa turvaan ja sitten kun mies alkaa taas v*ttuilla, niin lähdet ulos "kävelemään", mutta todellisuudessa meetkin esim. turvakotiin tai tutun luokse niin pitkäksi aikaa, kunnes saat oman asunnon. Voit esim. sanoa valkoisen valheen, että myyt tori.fi:ssa tai huutonetissä tavaroitasi ja siksi niitä häviää pois. Sit miehen raivari riittää siihen, että tosiaan lähdet lopullisesti, niin hänelle saattaa iskeä myös ymmärrys siinä vaiheessa. Mut sun on päästävä sieltä pois.
Porvoon turvakoti on Nordenskiöldinkadulla.
Ei ne tavarat oo sun elämää arvokkaampia. Sulla on vain yksi elämä, älä käytä sitä nyrkkeilysäkkinä olemiseen. Koskaan ei voi myöskään tietää milloin joku noin hullu lyö sen viimeisen lyönnin, jollakin muulla kuin nyrkillä. Voimia ja toivottavasti pääset miehestä pian eroon.
Kenenkään ei pidä elää tommosta elämää! Samoilla linjoilla ylläolevien kanssa. Kamoja pikku hiljaa kasaan. Ja eikö ole sisarruksia/perhettä tai ystäviä jotka auttaisivat? Hirveää jos joudut olemaan yksin
Ei ole ketään kenen luo voisin mennä. Olen ne kaikki pilannut paskan mies suhteiteni takia. Ei ole ystäviä enään kun tietävät tilanteeni ja ovat monta kertaa kehottaneet lähtemään, mutta olen ollut niin heikko etten ole kyennyt menemään edes turvakotiin...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:24"]Ei kai kukaan ota tätä paskaa todesta?
[/quote]
Usko tai älä, ei kiinnosta. Varo vaan että karman pyörä ei osu sulle. Mieti sitten kun joku ei usko sua.
Nainen nyt on toimittava!!! Kerro vaikka osoittees niin täältä tullaan sut viemään turvaan. Älä istu koneella/puhelimella näpyttelemässä vaan nyt oma elämä takaisin. Maapallolla on sulle oikea mies oottamassa ja löydät sen nopeemmin kuhan vain lähdet tuosta huonosta pois!!!!!
Kiitos kaikille jotka tsemppaatte eteenpäin... Nukun vielä tämän yön tässä sohvalla puhelin onneks vieressä voin soittaa heti 112 kun tuo hullu taas herää ja rupee leipomaan... Eihän se muutakaan osaa tehdä... Emmäkään ennnen uskonut että tämmöstä elämää voi ollla. Ainakaan itselle, hah.... Ja että ystävätkin menee, sukulaiset, duunikin.... Ilman rauhottavia en ole pärjännyt puolta vuotta
Pois lähteminen voi tuntua tosi vaikealta. Usko pois, että tiedän. Olen ollut samassa tilanteessa. Sitä vaan lamaantuu, kun kohdellaan niin huonosti ja jopa "tottuu" siihen kamalaan arkeen. Ymmärrän sua hyvin.
Juuri siksi haluankin sanoa, että sun on PAKKO lähteä kotoasi pois. Katso niitä tavaroita siinä ympärilläsi ja mieti, ovatko ne todella arvokkaampia, kuin sinun henkesi. Eivät ole. Vaikka menettäisit ne kaikki, sinun pitää silti päästä turvaan ja saada jatkaa elämääsi. On vain tuuria, että olet edelleen hengissä tuollaisen kohtelun jälkeen. Jos jäät, ehkä ensi kerran jälkeen et ole.
Ryhdy ihan konkreettisesti toimiin. Pakkaa mukaasi pieni kassi, jossa on vain kaikkein tärkeimmät tavarat: lompakko, passi, mahdolliset lääkkeet, puhelin ja laturi - ei muuta. Soita vaikka matkalta turvakotiin ja kerro tilanne. Jos et jostain syystä pääse sinne heti, soita 112:seen ja vaadi saada apua. Kerro, että henkesi on vaarassa. Älä vähättele tilannettasi.
Paljon voimia ja ennen kaikkea rohkeutta. SINÄ tarvitset niitä nyt!
Turpaanhan sitä tuli taas... Pari tuntia sain nukkua rauhassa ja alkoi taas turpiin veto. Onneksi tajusin äänittää puhelimeen koko tapahtuman. Vien poliisiasemalle materiaalin. En jaksa tuota alkoholisti paskaa enään. Kehtaa vielä sanoa että mä vihaan sua koko sydämeni pohjasta, painu vittuun täältä heti. Et nuku enään sängyssä vaan nuku sohvalla. Sairas. Haluan että hän tulee kärsimään kaiken tän vuoden jatkuneen piinan jälkeen.
Turvakotiin. Nyt heti. Tavarat ja asunnot ehtii selvitellä myöhemminkin. Etsi oman alueesi turvakoti netistä.