Iskuri kokemuksia
Miehenä minua kiinnostaisi tietää onko joku mies saanut seuraa Iskurista joko omalla ilmoituksella tai naisen ilmoitukseen vastaamalla? En ole saanut omaan ilmoitukseeni puolen vuoden aikana ainuttakaan vastausta ja naisille lähettämiini viesteihin on vastannut vain huorat tai rahaa vailla olevat huijarit. Taitaa olla yhtä tyhjän kanssa hakea miehenä seuraa naisista mistään koko internetissä. Pitänee tyytyä runkkaamiseen. Naiset kertokaa kuinka paljon teille tulee vastauksia ilmoituksiinne.
Kommentit (202)
Iskurissa olevat naisten kuvat suurilta osin poimittu jostain ulkomaalaisista lähteistä, joita jotkut miehet käyttävät tekaistuissa profiileissa.
Silloin tällöin sieltä koittanut hakea Naisia.Yksi seksisuhde kesti 3v ja loppui muuton takia.Sen jälkeen yhtä varattua,ok näköistä ja hyvä runkoista tapasin muutamia kertoja,hotelliöitä yms...Viimeksi viikko sitten yhtä kokeilin,oli tosi iso,mutta varsinkin suu todella hyvä...
Ainakin bi-miehenä mulla hyviä kokemuksia. Paljon.
Aina on saanu imettävää, kun on tarve ollut.
Kyllähän sieltä naista on löytynyt. Mukavia yksinäisiä naisia.
Olen muutaman vuoden hakenut silloin tälläin tyttöilyseuraa (gay/bi) ja muutamaan väkisin itseään tyrkyttävää maksullista lukuunottamatta jotain kontakteja on syntynyt. Olen itse aika nirso parin asian suhteen ja jos ne ei natsaa niin homma on kerrasta siinä. Niin onkin käynyt joskus ja joskus kaveri on vain tehnyt oharit. Kyllä siellä saa tarkkana va varovainen olla. Ties mitä kummajaista on liikkeellä.
Olen keski-ikäinen mies ja vastasin ( ilmoituksen mukaan) lähistöllä asuvan nuoremman "naisen" ilmoitukseen. Hän haki seksiä silloin tällöin, kun oli muka kyllästynyt miesystäväänsä.. No, tämä vastasi takaisin, lupaisi ihanaa seksiä vaikka miten , mutta halusi ihan ensin, että ostaisin hänelle lahjaksi puheaikaa prepaidiin ja sitten voisi tavata ja naida...No en taatusti ostanut yhtään mitään, vinoilin oikein kunnolla vastaukseksi, kun oli niin tyhmä feikkausyritys, oli sitten mies tai nainen se tekijä.
Itse olen lähinnä törmännyt siihen, että pitää olla Flirtticlubiin liittymässä. Pari viestiä tulee ihan järkeviä ja sit kuvia katsomaan jonnekin Flirtticlubiin tai vastaavaan. Perhana että se osaa ottaa päähän. Ainoat ja oikeat jotka on sitten oikeasti vastanneet ovat olleet maksullisia. Huoh...
Omiin laittamiini haku ilmoituksiin ei oo vastannut kukaan.
Tai on, kun on hakenut vahingossa mies seuraa miehenä. Tulee kyllä jos jonkinmoista viestiä. :)
Iskurista en ole kohdannut muita kuin maksullisia naisia, bi-miesten osalta tilanne on vähän eri.
Itselläni on parhaiten onnistanut seuranhaku s24 treffien kautta. Jos osaat kirjoittaa ja olet fiksu tyyppi niin siellä voi onnistaa. Lähdetäänks paneen linja ei toimi kuin ehkä lähikulmakunnan kaljabaarissa.
Olen myös muutaman ilmoituksen jättänyt iskuriin, mutta ei ole tärpännyt.
Muutamaan ilmoitukseen olen vastannut ja saanutkin vastauksia, mutta kaikki
ovat olleet joko feikkejä tai maksullisia.
Viimeviikolla laitoin taas oman ilmoituksen ja ensimmäistä kertaa minulle vastattiin.
Olemme nyt kirjoitelleet sähköposteja useita ja hän on laittanut minulle myös kuvan
itsestään.
Toivon että pääsemme pian tapaamaan jotta näemme johtaako tämä pidemmälle !
Minusta ainakin tuntuu että tästä voisi tulla jotain.......
Vierailija kirjoitti:
Sain 3 viikossa noin 130 vastausta kun etsin fuckbuddya. Mutta suurin osa niistä oli työhakemuksen kaltaisia, kertoivat sosioekonomisen asemansa, pituuden, painon ja peniksen mitat vaikka en ollut pyytänyt sellaisia tietoja. N
Treffi-ilmoituksissa ja työhakemuksissa on huomattavan paljon samaa.
Niissä on myös sama onglema että kun todennäköisyys saada vastaus on häviävän pieni, niin niihin ei paljon jaksa panostaa.
Tollasella saitilla riittää kertoa että on täyspäinen ihminen ja mitä hakee. Loppu on kiinni siitä toisesta joka toivon mukaan on ihminen ja hakemassa jotain.
Tarvetta voisi olla, mutta onko siellä täyspäisiä, luotettavia miehiä? N
Kyllä itse ainakin olen ja varmasti 40% on ihan järkeviä ja asiallisia, tietysti kuin aktiivisia he sitten ovat viestittämään on toinen juttu. Loput 60% taas on näitä "Hei nussitaanko" viestittelijöitä. Naisten ilmoitukset ovat 90% kyllä maksullisia tai muuten kelvottomia. Itsellekkin tekisi mieli kyllä löytää joku järkevä nainen, mutta ne taitavat olla piilossa jossain... 29M
Vierailija kirjoitti:
Iso osa vain toistuvia feikki ilmoituksia ja maksullisia.
Vähänkään järkevännäköisiin ilmoituksiin olen vastannut ilman vastausta takaisin.
Siis naisten ilmoituksiin.
Missä ne luotettavat ja täyspäiset naisetkin?
T: tavallinen luotettava mies
Minulla on ollut parikin ilmoitusta iskurissa. Ihan normi nainen olen, en maksullinen. Olen hakenut seksikaveria ja vastauksia on tullut niin paljon, että niistä on todella vaikea löytää se itselle sopiva. Kaikkien kanssa on mahdotonta kirjoitella ja tutustua. Tavalliset naiset siis hukkuvat postiin. Ehkä luulisi että siitä vastaustulvasta olisi helppoa löytää se sopiva, mutta minusta se on vaikeaa. N50+
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut parikin ilmoitusta iskurissa. Ihan normi nainen olen, en maksullinen. Olen hakenut seksikaveria ja vastauksia on tullut niin paljon, että niistä on todella vaikea löytää se itselle sopiva. Kaikkien kanssa on mahdotonta kirjoitella ja tutustua. Tavalliset naiset siis hukkuvat postiin. Ehkä luulisi että siitä vastaustulvasta olisi helppoa löytää se sopiva, mutta minusta se on vaikeaa. N50+
Mistä päin olet?
Kyllä itsekkin haen vain sitä panokaveria, joka ei ole muuten roikkumassa ja vaatimassa parisuhdetta. Muutaman kanssa olen tällaiseen alkanut, mutta naiset vaan tuppaavat aina rakastumaan loppujen lopuksi, kun taas sitä en tee.
Mistä päin m40 mahtaa olla?
Nimenomaan panokaveri hakusessa. Hyvää seksiä, ei muuta. N
Kyllä niitäkin naisia on, jotka hakee vain vakituista seksiä, ei parisuhdetta. Vähemmän ehkä, mutta on kuitenkin. N
Vierailija kirjoitti:
Moi, niin tarvetta on täälläkin. Missä päin vaikutat?
Vastasin erään miehen ilmoitukseen hyvin kyynisenä, sillä hän oli ilmoittanut hakevansa seuraa yli 18-vuotiaista ja olin huomattavasti yli sen. Tapasimme ja siitä asti olemme seurustelleet, tästä on kohta 7 vuotta.