Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin onnellinen, että ostin vanhalle äidille keväällä määräaikaisen 11,43senttiä sopimuksen omakotitaloon. Sääliksi käy pienituloisia vanhuksiw

Vierailija
13.12.2022 |

:(

Ja tottakai myös lapsiperheitä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein veltoille ja tyhmille suomalaisille.

Vierailija
2/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä joudut maksamaan äitisi laskut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksat äitisi laskut? Minä laitan iäkkään äidin laskut suoraan Kelaan.

Vierailija
4/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä joudut maksamaan äitisi laskut?

Hänen rahojaan siis käytetään, mutta huolehdin apuna, mihin niitä käytetään ja miten.

Ap

Vierailija
5/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäihmisten pitäisi ymmärtää pistää myyntiin omakotitalonsa ajallaan. Sitä ei kuusikymppinen tule ehkä ajatelleeksi, mutta ei enää eläkkeistä maksetakaan talon kunnossapitoa ja huoltoa samalla tavalla kuin palkkatuloista. Useimmiten omakotitalot ovat aivan liian isoja ja kalliita yksinäisille ikäihmisille, ja erittäin suuri riesa jälkipolville. Jos kerrostaloelämä ei houkuta, tai talossa ei ole hissejä, on monille ikäihmisille oikeastaan paras ratkaisu kompakti, 1-tasoinen rivitaloasunto, jossa pääsee vielä helposti omalle pikkupihalle.

Pian alkaa vanhojen mummonmörskien purkutalkoot. Sen jälkeen ovat vuorossa 90-00 -lukujen peltotonteille tehtaillut, sähkölämmitteiset gyproc-ladot.

Vierailija
6/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tein keväällä 11 snt:n sopparin. Aikamoista lottoahan se silloin oli, kun ei ollut mitään tietoa kuinka paljon hinnat nousee. Oli kuitenkin viisas valinta.

Vierailija
7/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säälimistä vanhuksissa ja pienituloisissa on kun Kela maksaa heidän kaikki laskunsa?

Vierailija
8/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas ei käy sääliksi ollenkaan. Pitää sitä sen verran olla rintamatoverimieltä, varsinkin kun menneinä kesinä on nautittu melkein ilmaisesta sähköstä ja halvoista hinnoista. Määräaikaiset ovat aina olleet riski, mutta joskus tulevat halvemmaksi.

Lämpöä sentään tulee ja vettä saadaan ja on katto, sekä viimekädessä antelias sosialiturva joka ei aina vaadi esim. asunnon myyntiä.

Vierailija
9/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä säälimistä vanhuksissa ja pienituloisissa on kun Kela maksaa heidän kaikki laskunsa?

No, ei todellakaan. Kyllä meillä eläkkeellä olevat vanhemmat itse Maksavat. Kumpikin omassa kodissaan asuvat..

Töitä ovat ikänsä tehneet. Ei kelata tule heille mitään tulia. Eläke on.

Minua harmittaa, kun en tajunnut heitä patistaa tekemään määräaikaista. Tai tehnyt sitä heille.

Meille kotiin tein ja mökille.

Pelästyin viime joulukuussa, kun oli semmoin tarkka sopimus pörssin mukaan - ja Yht äkkiä oli kuukausilasku 200-300e.

Vierailija
10/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit kyllä hyvin aapee.

Itse en osannut huolehti vanhempieni. Olisin voinut auttaa tekemään sen sopimuksen, mutta ei tarpeeksi kellot kilkutelleet.

Vierailija
11/11 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein veltoille ja tyhmille suomalaisille.

Ystävällisyys ei maksa mitään, vihottelu käy oman pumpun päälle pitkässä juoksussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi