Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En tiedä mitä haluan tehdä tulevaisuudessa
11.05.2015 |
Ei ole mitään selkeää päämäärää, ahdistaa. Silti opiskelen lähihoitajaksi
Muita?
N27
Kommentit (3)
Ehdit vielä kehittää selkeän päämäärän. Lähihoitajakoulutus on ihan hyvä näin aluksi. Parempi se kuin ei mitään tai suoraan kortistoon vievä ala. Kaikilla aloilla ei ole ikärasismia...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan sama juttu, ei mitään tietoa tulevaisuudesta.
Alue: Aihe vapaa
Jep. En muuta toivokaan kuin sitä, että voisin palata takaisin joihinkin yläasteaikoihin. Ei tarvitsisi ajatella mitään, kulkea vain muiden mukana.