Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: oletko kaunis?

Vierailija
11.05.2015 |

.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mielestäni olen, tosin valokuvissa petolinnun perse ja naama epäsymmetrinen, mustat silmänaluset kuin zombielta ja tukka kroonisesti huonosti.. Laiha, lommoposkinen naama. Silti pidän itseäni kauniina. Kroppakin kaunis, silleen tarpeeksi kaunis.

Vierailija
62/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ole kaunis. Minulla on usein punoittavat posket, nenäni on edestä katsottuna peruna ja leuassani on kuoppa, joka sopii toisille, mutta ei minulle. Toisaalta minulla on mielestäni kauniit huulet ja suurehkot "kissamaiset" silmät sekä luonnostaan linnunsiipikulmakarvat sekä hymykuopat. Olen lievästi ylipainoinen, mutta vasta 20-vuotias. On päiviä, kun pidän itseäni nättinä, mutta kaunis en ole. Se ei haittaa, koska olen sinut kehossani ja olen saanut identiteettini kasaan. :)) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, olen suunnilleen naisen kauneusihanteiden vastakohta naamastani, mutta en silti vaihtaisi ulkonäköäni mihinkään muuhun. Tykkään omasta peilikuvastani, näytän mielestäni jotenkin villiltä ja seksikkäältä, voimakkaalla tavalla. Tiedän etten ole kaikkien makuun koska piirteeni ovat monella tapaa maskuliiniset, mm. pienehköt syvällä olevat silmät, voimakas vähän kyömy nenä, leveät kulmikkaat leukaperät. 

Vierailija
64/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. Minusta on esim. usein luultu että olen meikannut vaikka en ole, luonnonkaunis ja klassisen kaunis ovat ne millä minua on useimmiten kehuttu. Minulla on isot silmät, pulleat huulet, hyvin pieni nenä, ovaali päänmuoto ja hiukseni ovat luonnostaan kuparinvaaleat. Tiivistettynä ehkäpä hieman nukkemaiset kasvot. Olen 178cm pitkä ja 70kg, rasva on kerääntynyt lähinnä rintoihin. Jalat ja kädet ovat sirot pituiselleni naiselle. Minulla on hyvin pehmeät ja lämpimät piirteet, ei ole sellaisia "kovia kulmia" tai maskuliinisuutta. Ja senkun alapeukutatte, silti hymyilen kun katson peliin.

Vierailija
65/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan

Vierailija
66/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, joidenkin mielestä suloinen ja söpö. Lolitamainen.

Vierailija
67/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä itseäni mitenkään erityisen kauniina, mutta olen saanut kuulla olevani sekä seksikäs että kaunis. Nätti tai söpö en koskaan, paitsi ehkä lapsena. Eli kaippa sitten joo.

Vierailija
68/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:55"]No kaikki aina kehuvat kauniiksi jne. Omasta mielestä olen ihan perus nätti.
[/quote]

Kaikki