Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: oletko kaunis?

Vierailija
11.05.2015 |

.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Nuorempanakin olin korkeintaan kivannäköinen. Minulla on kauniit silmät ja suu, mutta muuten ei ole kehumista,Näillä mennään :)

Vierailija
42/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti. Joskus kuullut olevani komea nainen. Sen verran säröä minussa on kuitenkin etten sanoisi olevani kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaunis, mutta ihan sievä. 

Vierailija
44/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan ollut kaunis. Nuorempana saatoin näyttää toisinaan ihan tjoo nätiltä, mutta tiesin sen johtuvan vain siitä, että olin nuori. Nyt vanhempana olen yksiselitteisesti vain ruma. Ja vaikka tiedän tämän hyvin, niin aina jaksan hämmästellä kuvia, että kuinka karsealta noita-akalta niissä näytänkään. Luulisi jo tähän ikään mennessä tottuneen :/

Vierailija
45/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruma ja oon aina vihannu ulkonäkööni.

Vierailija
46/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Valitettavasti. Ikä ja elämä jättäneet jälkensä. Toissa kesänä laihdutusurakan ja ruskettuneen kropan ansiosta huomasin miesten katseita, muistan ne vieläkin. Oman lapseni mielestä olen kaunis, mies ei enää koskaan sano kauniiksi, ennen aina sanoi.

Vierailija
47/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla viisi kiloa hoikempi, mutta näillä mitoillakin olen paremman näköinen kuin moni kehoaan sopusuhtaisena pitävä pullakampi löllykkä. Ei tarvinne sanoa kauneudesta muuta kuin että ryhti, lihakset, iho, hiukset ja hampaat ovat hyvät ja olen niihin 100 % tyytyväinen. Ihmettelen nuorempien naisten itsekritiikin puutetta, kun minulle ei kelpaa tietyntasoisesti hoidettu kroppa, niin heillepä tuntuu kelpaavan! Todella helppoa pitää tämä taso, kun ei ole kertaakaan ote päässyt lipsumaan enempää kuin max 5 kg. Sopiva paino on aika tärkeänä osana hyvinvoinnissani ja se miten rentoutuu, liikkuu, syö, nukkuu ja juo tarpeeksi vettä.

Vierailija
48/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä itseäni kauniina, vaikka usein saan kuulla olevani hyvin kaunis. Erityisesti silmiäni, poskipäitäni ja huuliani kehutaan, ja mä taas inhoan näitä jättihuulia.. Suomen Angelina Jolie olen kuulemma, ja pah sanon ma! :(

Vierailija
49/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etelä-amerikkalaisen ja suomalaisen risteytys. Usein kuulen olevani kaunis. Olen varmaan kun laittaudun, ilman meikkejä aika tavis ainakin omasta mielestäni. Vaikka väritys on muuta kuin elovena-tytöllä.

Vierailija
50/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea määritellä. Sanotaanko niin, etten tiedä mitä kasvoissani muuttaisin jos voisin. Mutta minkä se naamastani tekee kenenkin silmissä, en osaa sanoa. Kaunis on kyllä useimmiten käytetty kehu. Kun sittenhän on naisia, joita kuvataan useimmiten söpöksi, söötiksi jne.

Vierailija
51/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna joo, ilman meikkiä näytän sairaalta. Eli en luonnonkaunis kyllä ole.

Vierailija
52/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Olen helvetin ruma.

Vierailija
53/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
54/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oon average. Eipä mieskään kehu, vaikka mun mielestä jokaisen puolison tehtävänä on kehua toista säännöllisesti.

Vierailija
55/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
56/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä en enää mutta ilmeisesti muiden mielestä koska edelleen kysellään mainoskuvauksiin ja -videoihin. Nuorena olin tosi kaunis, nyt nelikymppisenä olen omasta mielestä jo kasvoista väsähänyt. Kroppa on edelleen hyvä. Kai mä sitten olen ok tämän ikäiseksi.

Vierailija
57/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna ja laitettuna olen valtaväestöön verrattuna 81/2.

Vierailija
58/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 22:34"]En, oon average. Eipä mieskään kehu, vaikka mun mielestä jokaisen puolison tehtävänä on kehua toista säännöllisesti.
[/quote]

En tiennytkään tämmöisistä tehtävistä.

Vierailija
59/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvännäköinen,välillä mielestäni todella kaunis mutta välillä on todella rumia päiviä. Olen pienestä saakka saanut kuulla olevani nätti ja kyllähän sitä huomaa, että ihmiset katsovat minua paljon. en kylläkään tiedä että johtuuko se ulkonäöstä :D

Vierailija
60/68 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni kaunis. tummat silmät, pieni nenä, valkoiset hyvät hampaat ja paksut hiukset. ainahan omasta mielestä on virheitä mitä haluaisi korjata, mutta näillä mennään