Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieniä asioita, joista tulee "rikas olo", vaikka rahaa olisi vähän?

Vierailija
15.01.2022 |

Varmaan ihan turha juttu monille, mutta huomasin, että tulee sellainen suhteettoman äveriäs olo, kun ruokakaapissa on erilaisia keksejä, sipsejä ja karkkeja joka lähtöön. Sama tunne tulee kun pääsee uusiin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Että "tämä on hienompaa kuin hotellissa, kyllä voi köyhänkin elämä olla luksusta."

Mistä sinulle tulee rikas olo? :)

Kommentit (931)

Vierailija
441/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin kun voi ostaa luomua  ja reilua kauppaa sekä kunnollista kahvia. Yksin eläjän kukkaroon se ei niin suurta lovea tee vaikka rahaa onkin vähän. 

Vierailija
442/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maksettu pöytä kirjoitti:

Onnellinen voi olla vuokra asunnossa omat astiat pesukone ja jäätelö omat lusikat ei mitään varastettua itse ostettu kaupasta lusikat jäätelö ja kahvi sekä tuore leipä juusto. Onni on omalla koneella pesty pyykki ja omat lautaset. Ei mitään varastettua. Onni on hoitaa ihan omia viherkasveja mitä saanut työkavereilta lahjaksi ja niiden sumuttaminen suihkupullolla.Onni on työkaverin lahjaksi antama posliiniesine ja postikortti. Eihän kukaan voi sellaisia toisilta varastaa eihän. Onni on oma ruokaohje kansio ja kirja myös lahjaksi saatu ruokaohje laatikko ja vihko mitä kukaan ei voisi varastaa. Onni on teräskattila perunoita varten. Työkengät kaupasta ostettu maksettu ja sinfonia musiikki omista stereoista. Ei kai kukaan varasta kenenkään stereoita. Ikinä.

Sulla on ilmeisesti jotain varkaus-taustaa ja -traumaa päällänsä? Onko sulta paljonkin viety, vai oletko itse ollut ns nykäsen-marketin hankkijana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin pisteillä business-luokkaan upgreidaus lennolla.

Vierailija
444/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliinapaketti. Ja pehmeä vessapaperi.

Vierailija
445/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin pisteillä business-luokkaan upgreidaus lennolla.

Ja firman pisteiden käyttö omiin lentoihin

Vierailija
446/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Ihana ketju! Juuri työsuhteeni päättyy ja jään erittäin pienille tuloille. Kuitenkin elämä näyttää valoisalta ja olen niin onnellinen, että voin edellisen työni sijaan keskittyä opintoihin ja käyttää vapautuvaa aikaa uusien projektien ja yritysidean edistämiseen.

Elämässä luksusta on:

- Puhtaat pellavalakanat. Käytän huuhteluun väkiviinietikkaa ja eteeristä öljyä. Kaupassa se maksaa paljon, mutta sitä huuhteluainetta voi tehdä näin itse omalla lempituoksulla.

- Joskus haen jonkun herkun kotiin leipomosta ja nautin sen kahvin kanssa.

- Smoothiekone ja smoothieet tekee olon terveelliseksi.

- Käytän usein hajuvettä, joskus vaikka en lähtisi mihinkään.

- Kotispa: kunnon voitelut, naamiot ja kaikki mahdolliset öljyt. Tulee freesi olo ja ei tarvitse maksaa satoja euroja, että joku toinen hoitelee kasvot.

- Kynttilät ja kaunis siisti koti.

- Terveellinen ruoka ja kaapit täynnä ruokaa. Tästä tulee ihan kunnon fiilis! Tilaan kuukauden ostokset suoraan kaupasta kotiinkannettuna, ja on ihan luksusta kun joku tuo kotiin asti kaikki kuukauden ruuat! Tällöin tilaan myös paljon vichyä kotiin kun ei tarvitse itse kantaa. Säästyy myös rahaa, kun ei tule ostettua kaikkea turhaa erilaisilla kauppakerroilla.

- Kiireetön elämä. Kun tietää, ettei aamulla tai seuraavana päivänä tarvitse tehdä mitään mitä ei itse halua, vaan että kaikki on valintoja ja itselle jää vastuu kuunteleeko sydäntään vai ei. Tämä vapaus ja tietoisuuden harjoittaminen esimerkiksi meditaatiolla ja kontemploimalla on mulle henkireikä.

- Päiväkirjan kirjoittaminen

- Kävely ystävän kanssa

- Joskus kotona saunan jälkeen pienen vihreän yrttisavukkeen nauttiminen ja sitten lempimusiikin kuuntelua kynttilänvalossa Hakolan-sohvalla. Best!!

Vierailija
447/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sallin itseni ostaa kaupan mehupuristekoneesta tuoretta hedelmälihallista appelsiinimehua. Vähän kalliimpaa, mutta viikonloppuaamuisin nautittuna todella luksuksen oloista! 

Vierailija
448/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sallin itseni ostaa kaupan mehupuristekoneesta tuoretta hedelmälihallista appelsiinimehua. Vähän kalliimpaa, mutta viikonloppuaamuisin nautittuna todella luksuksen oloista! 

Ostan joskus järjettömän määrän appelsiineja kun tarjouksessa ja puristan mehuksi. Niin hyvää!

Vierailija
449/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamio ja hiusnaamio aamulla ennen työpäivän alkua, Lidlistä , halpiksia mutta oikeasti hyviä

Vierailija
450/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvonaamio ja hiusnaamio aamulla ennen työpäivän alkua, Lidlistä , halpiksia mutta oikeasti hyviä

Vierailija
451/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti imuri Lidlistä...Lidlin voiteet ja hiustuotteet. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
452/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni rikkaaksi kun tulin metsästä neljännen tattiämpärillisen kanssa. Italialaiset maksavat niistä vaikka mitä ja hyvällä onnella täällä löytyy niitä metsästä ilmaiseksi. (No bensakulut tietenkin menee).

Vierailija
453/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
454/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ostan kukkakimpun. Se kun pystyn maksamaan laskut ajallaan. En ole velkaa kenellekkään penniäkään. Jos välillä haluan ostaa itselleni jonkun nätin vaatteen, voin tehdä sen. Pihalla on oma kukkapenkki, puutarhakalusteet ja grilli. Odotan kesää, että saan istua siellä ja nauttia! Kukaan ei komenna, käske, vaadi tai tahallaan härnää! Se kun on hyviä ystäviä, jotka kysyy miten menee?  Kun aamulla lähden töihin, tiedän tekeväni hyviä asioita ja auttavani muita! Näistä asioista minulle tulee rikas olo!! Onnellinen.

Vierailija
455/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis näkymä ikkunasta, kuin taideteos. Siinä on todellista glamourin tuntua ja vaihtuu jatkuvasti :)

Onnellinen. Minä en ole ihan köyhä, mutta tunnen oloni rutiköyhäksi kun vastapäätä on betoniseinä

Minulla on vaisut tulot, mutta asun rannalla.

Vierailija
456/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore ruukkubasilika, hiustenhoitoaine ja kahvin juominen kahvilassa. Opiskelijana ei ollut näihin varaa.

Vierailija
457/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olo, kun huomaa viikonloppuna herätessään kellon olevan yllättävän paljon muttei se haittaa kun ei ole menoa mihinkään. Tuntee itsensä levänneeksi ja tyytyväiseksi.

Riittävä uni mielenkiintoisine unennäkemisineen rikastuttaa elämää tavalla, johon raha ei pysty. Sellainen syvän rentoutumisen tila mihin huonona nukkujana välillä pääsee, ah autuutta.

Vierailija
458/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ostaa tarjouksesta 12xpackin vichyä kaupasta ja voi ottaa jääkaapista jääkylmän vichyn silloin kun mieli tekee.

Osta Sodastreamer, tulee pidemmän päälle halvemmaksi ja jää ihan oikeaa rahaa talteen.

Vierailija
459/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun leivon itse ruisleivän, sämpylät ja pullaa sekä kakkuja. Tällä hetkellä lisäksi se, kun ostin täysmehuja lasipuolloissa, kotimaisia, karpalo, puolukka ja mustaherukkamehua. Mustikkamehu pitää vielä ostaa , sitten onkin luontaisia lääkkeitä joka lähtöön.

Vierailija
460/931 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljeksii pikkukaupungin vähän isommassa kaupassa, esim Cittarissa, ja muita asiakkaita ei näy.  Jostain syystä tulee pollea olo.  Kauppiasta en siinä tilanteessa surkuttele, koska ei Cittarikauppiaat mitään köyhimyksiä ole.