Muita ihan aikuisia, joita jotenkin "nolottaa" ajatus parisuhteesta?
Välillä ajattelin, että voisi olla ihan mukavaa seurustella, mutta sitten taas tulee tämä nolouden tunne.
Kommentit (136)
Ok. Mitä lapsellista on siinä, että kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa?
En ole ikinä seurustellut. Mitä siinä tehdään?
En ole ikinä seurustellut, enkä osaa kuvitella seurustelevani.
Ei minua mitenkään nolota ajatus seurustelusta, mutta en osaa oikein sanoa mitä mieltä siitä olisin.
Kaikkien elämä vaan ei mene ideaalin mukaisesti ja sillä mennään. Iloitsen muiden onnesta, ja nautin seurata vierestä kun muut saa asioita/rakkautta jne.
En osaa kuvitella itseäni siihen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiusallista sanoa ystäville ja sukulaisille, että "hei minä seurustelen" saatika esitellä toista yhtään kenellekkään. Eihän seurustelusta ole tietenkään kenellekkään pakko kertoa, mutta olisi sekin vähän ehkä outoa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan parisuhde eri asia kuin kaveri- tai ystävyyssuhde. Ei uudesta kaverista kertominen hävetä tai tunnu oudolta.
Minkä ikäisiä olette?
Itse 38 ja ajatus ei nolota, mutta en osaa kuvitella itseäni parisuhteeseen. Olen niin tottunut elämään yksin, että olisi outoa yhtäkkiä kun kotona olisikin joku toinen. En osaa edes nukkua kenenkään vieressä.
Jos niin onnellisesti kävisi niin en kertoisi asiasta työkavereilleni, haluaisin pitää asian itselläni. Enkä tiedä miten kertoisin kavereilleni asiasta. Mitään varsinaista syytä en osaa sanoa mutta olen ollut yksin todella kauan.
N40+
Mä en edes muista mitä parisuhteessa tehdään. Käveleekö tämän ikäiset vielä käsi kädessä? Söpöilläänkö bussin takapenkissä? Mun seurustelukuviot painottui lähelle teini-ikää, tuntuisi hassulta jatkaa samaa meininkiä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Itse 38 ja ajatus ei nolota, mutta en osaa kuvitella itseäni parisuhteeseen. Olen niin tottunut elämään yksin, että olisi outoa yhtäkkiä kun kotona olisikin joku toinen. En osaa edes nukkua kenenkään vieressä.
Minä olen 29v, en ole koskaan seurustellut.
Just yks päivä mietin, että olisikohan se ärsyttävää, jos joka aamu pitäisi herätä jonkun vierestä.
-4
Mua nolottaa se että en seurustele. Mitä noloa seurustelemisessa on?
N25
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaa se että en seurustele. Mitä noloa seurustelemisessa on?
N25
No juurihan noita asioita on mainittu.
Ap
N22
Mua nolottais se jos seurustelisin ja vaikka esittelisin kumppanin läheisille, niin sitte ne aattelis että ”nuo harrastaa seksiä”.
Ei nolota, mutta arveluttaa......... ja ehkä oikeastaan vähän nolottaakin. Olin eroon päättyneessä suhteessa yli 20 vuotta. Siihen suhteeseen en kaipaile, mutta tuntuisi aika työläältä alkaa tutustumaan johonkin ja etenkin viiteryhmään, lapsiin, sukulaisiin, ystäviin jne, ehkä jopa vähän nololta.
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottais se jos seurustelisin ja vaikka esittelisin kumppanin läheisille, niin sitte ne aattelis että ”nuo harrastaa seksiä”.
Joo tämä on munkin yks suurimmista noloudenaiheuttajista. Varsinkin jos ei edes harrastettaisi ja kaikki silti olettaisivat niin tai jopa vihjailisivat jotain siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
vietetään aikaa yhdessä tehden mitä halutaan. kävelyjä, leffoja , ruoanlaittoa, hempeilyä ja seksiä jne. tavataan kavereita jos juttu jatkuu ja syvennetään suhdetta ja katsellaan onko parilla tulevaisuutta. semmostahan siinä!
ai niin, unohdin, ideaalissa parisuhteessa myös keskustellaan paljon! Oih haluan miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vietetään aikaa yhdessä tehden mitä halutaan. kävelyjä, leffoja , ruoanlaittoa, hempeilyä ja seksiä jne. tavataan kavereita jos juttu jatkuu ja syvennetään suhdetta ja katsellaan onko parilla tulevaisuutta. semmostahan siinä!
Taidat nyt puhua tapailusta. Kyse oli seurustelusta.
ymmärrän, että parisuhde voi nolotta. se voi johtua siitä, ettei ole ihan valmis vielä sellaiseen intiimiyteen toisen ihmisen kanssa. siinä on todella kosketuksissa omaan itseensä ja omiin vietteihinsä ja niihin on hyvä tutustua ihan rauhassa ensin itse, toki niitä voi hyvin harjoitella toisenkin kanssa, kukin tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat nyt puhua tapailusta. Kyse oli seurustelusta.
no kerropas sitten viisaampana että mitä seurusteluun kuuluu ja miten se eroaa tapailusta?
Jotenkin seurusteleminen tuntuu lapselliselta, vaikka lasten ei tulisikaan seurustella.