Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on molemmilla siniset silmät.

• ylös 7
  • alas 2

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hän on kaunis. Ne pitkät mustat kiharat tuuheat hiukset. Sorja vartalonsa ja siniset nappisilmänsä. Mettä ja maitoa tihkuvat hunajaiset huulensa. Häntä minä rakastan ❤️

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Saattaapa neidilläkin olla suomalaisia sukujuuria. Sille suunnallehan meikäläisiä myytiin.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hän on kaunis. Ne pitkät mustat kiharat tuuheat hiukset. Sorja vartalonsa ja siniset nappisilmänsä. Mettä ja maitoa tihkuvat hunajaiset huulensa. Häntä minä rakastan ❤️

Oih miten kauniisti puhut rakastetustasi! Onnen tyttö on hän!

• ylös 15
  • alas 1
historijoitsija-feministi

Vierailija kirjoitti:
Saattaapa neidilläkin olla suomalaisia sukujuuria. Sille suunnallehan meikäläisiä myytiin.

Se on eri asia!

Vierailija

Mulla oli venähtänyt ja vähän vinksahtanutkin romanssi algerialaisen miehen kanssa. Ei ollut elämäni mies mutta tulipa nähtyä hänet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä iranilainen. Hyi hitto!

Mitä pahaa?

Vaikken kyllä usko, koska ap:lla ei olisi päätä enää jos olisi saanut sikäläisen naisen houkuteltua lumoihinsa. 

Mitä höpäjät? Hän on kristitty persialainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli venähtänyt ja vähän vinksahtanutkin romanssi algerialaisen miehen kanssa. Ei ollut elämäni mies mutta tulipa nähtyä hänet.

Millä tavalla algerialainen mies nyt liittyy persialaiseen naiseen?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen suhteillut Persian kuninkaan suoran jälkeläisen kanssa.

Minä teille suoran näytän.

Pertti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) Kaiken hyvän hän ansaitsee ja parhaani aina lupaan tehdä eteensä hänen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) Kaiken hyvän hän ansaitsee ja parhaani aina lupaan tehdä eteensä hänen :)

Aina vaan paranee. Ottakee miehet mallia hänestä. Näin kohdellaan naista ! Pus!

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pertti

Harmittaako sinua tuo asia jotenkin? Olin nuorena kaunis.
Nyttemmin mies on pankkiirina New Yorkissa. Olen googlettanut. Varallisuutta on satoja miljoonia.
Kyllä Persian keisarilla on ollut varmasti massia jemmassa, vaikka on syösty vallasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla algerialainen mies nyt liittyy persialaiseen naiseen?

Ymmärrät kyllä sitten kun vielä vähän tuosta kasvat :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai että persialaisen. Kas kun ei preussilaisen. Se on IRAN.

Totta, ja sehän onkin ENTINEN IRAN.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Totta, ja sehän onkin ENTINEN IRAN.

eikun siis ENTINEN PERSIA :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pertti

Harmittaako sinua tuo asia jotenkin? Olin nuorena kaunis.
Nyttemmin mies on pankkiirina New Yorkissa. Olen googlettanut. Varallisuutta on satoja miljoonia.
Kyllä Persian keisarilla on ollut varmasti massia jemmassa, vaikka on syösty vallasta.

Nyt kaikki tietenkin ajattelevat, että höpötän omiani, vaikka totta kirjoitan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Iran on valtio, persialaiset ovat kansa/etninen ryhmä. Asuuhan persialaisia muuallakin kuin Iranissa, vaikka suurin osa tietysti Iranissa. Ihan samalla tavalla esim arabit ovat kansa (ei kansalaisuus), asuivat missä arabimaassa tahansa.

Ap kyllä vaan haaveilee, sama tyyppi joka aiemmin kirjoitteli kuinka on ihastunut arabinaisiin, ja siinä ketjussa tuli jostain persialaiset puheeksi, taisi vaihtua nyt arabit vaan persialaisiin.

Sivut