Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Haluan opetella ompelemaan vaatteita!

Vierailija
10.05.2015 |

Prkl mulla meni nyt hermot! Tuntuu, etten löydä mistään häävejä vaatteita itselleni! Vaatteiden laatu laskee vuosi vuodelta, halvat vaatteet kestävät muutaman pesun ja keskihintaiset ja sitä kalliimmat vähän enenmän. Jalkoja mulla on paljon ja housut vielä jotenkuten löytyy, mutta selkä on lyhyt ja sopivaa mekkoa ei olekaan. Asun isossa kaupungissa ja löydän vain harvoin sopivaa, mieluista ja edes säällisen laatuista. 

Minä haluan yrittää nyt opetella ompelemaan itse! Tykkään modernista ja simppelistä - ei mun lempivaatteissani ole edes kovin montaa saumaa. Minulla on kaapissa ihan pätevä ompelukone ja olen ihan loogiseen ajatteluun kykenevä ja sorminäppärä emäntä.

Nyt hyvät siskot tsempatkaa mua - kertokaa ettei ajatukseni ole älytön ja mistä minun kannattaa aloittaa. Kirjavinkkejä ja ihan mitä vaan niksejä pinoon, kiitos!

Niin ja onko tavan t-paita hyvä aloitusprojekti? :)

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,Hattulassa alkaa uusi iloinen monipuolinen ja nykyaikainen Naisten ompelu ja käsityöseura keväällä ja siellä pidetään myös ompelukursseja aloittelioille ja jo ommelleille sekä käsityökursseja myös.Fiilis on tosi iloinen sielä ja ompeluseuran nimi on Päivin ompelu & käsityökerho ja sillä on uudet sivut nyt netissä-)

Ottakaahan yhteyttä jos ompeleminen ja käsityöt kursseineen kiinnostaa. Maaliskuussa jo lennokkaan kesähameen ompelukurssi ja nätin kesämekon ompelukurssi mikäli ompelioita löytyy riittävästi ja kiva opettaja-)

Paivinompelukerho@gmail.com

0456499120

Vierailija
62/62 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,Hattulassa alkaa uusi iloinen monipuolinen ja nykyaikainen Naisten ompelu ja käsityöseura keväällä ja siellä pidetään myös ompelukursseja aloittelioille ja jo ommelleille sekä käsityökursseja myös.Fiilis on tosi iloinen sielä ja ompeluseuran nimi on Päivin ompelu & käsityökerho ja sillä on uudet sivut nyt netissä-)

Ottakaahan yhteyttä jos ompeleminen ja käsityöt kursseineen kiinnostaa. Maaliskuussa jo lennokkaan kesähameen ompelukurssi ja nätin kesämekon ompelukurssi mikäli ompelioita löytyy riittävästi ja kiva opettaja-)

Paivinompelukerho@gmail.com

0456499120

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi