Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä en ymmärrä jonkun perkeleen romantiikan ja veivaamisen päälle ja siksi naikkoset ovat aina karsastaneet

Vierailija
28.08.2025 |

Olen taannut lainojaan, ostanut huonekaluja, remontteja, autonkorjausta, kodinkoneita ja järjestänyt sekä luvannut noin keskimäärin easy living. Minulle jos tullaan sanomaan että pyykkikone on rikki, ompelukone ei tee tikkiä tai pojalla ei ole mopoa, niin hommataan ne kuntoon ilman jotain parin tunnin vatkaamista. Naikkoset eivät tunneolentoina haluakaan toimivia fasiliteetteja, vaan jonkun jolle kaataa koko lantakuorma niskaan. Ja joku paukahtanut mikrouuni korjaantuu, ei suinkaan uudella uudella laitteella, vaan konsertti- tai teatterikäynnillä ja kynttiläillallisella.   

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on voinut edes olla "naikkosia" tuolla asenteella? 

Vierailija
2/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmonen miekkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen noinkin kertoa ettei osaa keskustella mistään. 

Vierailija
4/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti haluat että naisesi on perinaisellinen lähihoitaja ja häärii sekä käyttäytyy perinteisten roolimallien mukaisesti. Mun kaltaisiin nopean toiminnan pikapanonaisiin tuskin vilkaisitkaan, epänaisellista, hyi!

Vierailija
5/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarvitset aspergernaisen. Kun et sitten kitise ettei olla tarpeeksi koukeroisen tuulellakäyviä tunnenaisia.

Vierailija
6/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mä just haluaisin sellaisen toiminnan miehen.Tosin ei sen tarvitse eikä saa romantiikkaa pois sulkea, sille on omat tilanteensa.

Vierailija
7/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on voinut edes olla "naikkosia" tuolla asenteella? 

Relaas vähän.

Vierailija
8/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt, että mitä haluat palkkioksi näistä tekemistäsi hommista? 

Vierailija
9/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tehnyt mitään tuollaista naisten vuoksi, vain seksiä ja ollut oma itseni.

Vierailija
10/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ap tajusi olevansa homoseksuaali. 

Vierailija
11/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ratkaisukeskeinen toiminnan mies avautuu vauva av:llä?

Vierailija
12/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: kunnon tumppu mitä tumputtaa

Joku trasselihässäkkä

Vierailija
13/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on parempi ettei naisen tarvitse maakuopassa asua? Se on parempi että tällä luonteella asutaan eri osoitteissa. -ap

Vierailija
14/35 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tarvitset aspergernaisen. Kun et sitten kitise ettei olla tarpeeksi koukeroisen tuulellakäyviä tunnenaisia.

Aspergernaisena voin sanoa, että miehet kiertävät kaukaa. Joku kumma vetää heitä näiden avuttomien ja oikullisten seireenien verkkoon. Että saavat sitten halveksia ja vähätellä naisia.

Mutta assinainen ei käy, koska eivät halua kaltaistaan kumppania. 🤷🏻

Vierailija
15/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aspergernaisena voin sanoa, että miehet kiertävät kaukaa. Joku kumma vetää heitä näiden avuttomien ja oikullisten seireenien verkkoon. Että saavat sitten halveksia ja vähätellä naisia.

Mutta assinainen ei käy, koska eivät halua kaltaistaan kumppania. 🤷🏻

Minä en halua avutonta oikuttelijaa naisekseni.

Vierailija
16/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP odottaa itse saavansa parisuhteelta? Mitä ongelmia nainen ratkaisee? Pelkkä seksi on aika huono vastaus, koska ratkaisukeskeinen mies käyttää siihen omaa kättään :)

Vierailija
17/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt AP:n vuodatuksesta juuri mitään. Eikä varmaan ole ymmärtäneet nuo naisetkaan. Siinä se vika taitaa olla.

Vierailija
18/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap rentoutuu? Ei ne naiset konsertteja halua vaan yhteistä aikaa jolloin rentoudutaan sekä huomaavaisuutta. Saunassa hierotaan olkapäitä, jne.

Vierailija
19/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö homoa olla parisuhteessa tai panna naista. Siinähän joutuisi miettimään romanttisia juttuja ja toisen nautintoa. Kyl se on, että tommonen toiminnan mies kaipaa toisen miehen, koska naiset ovat vaan tiellä, jos aletaan panee. 

Vierailija
20/35 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai semmonen miekkonen.

Njääh, miehimys.