Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata

Vierailija
09.05.2015 |

Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.

Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.

Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.

Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.

Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.

Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.

Kommentit (467)

Vierailija
381/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuuuuu ap? ??

Vierailija
382/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan huomattavasti vanhempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää! Taidokas tosin, pisteet siitä.

Vierailija
384/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Ei kukaan oo pakottamassa!Hän ihan itse haaveilee siitä että voitaisiin pian joka aamu ilta ja yö harrastaa seksiä, kun on koko elämänsä odottanut!

Ja itse oon siis yrittäjä, sellainen pieni firma joka tuottaa suomalaista ylemmän keskitason palkkaa mutta tässä maassa harvalla sellaista.

Vierailija
385/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo, niin onpa surullinen tarina.

Vierailija
386/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:09"]

Joo Ei kukaan oo pakottamassa!Hän ihan itse haaveilee siitä että voitaisiin pian joka aamu ilta ja yö harrastaa seksiä, kun on koko elämänsä odottanut! Ja itse oon siis yrittäjä, sellainen pieni firma joka tuottaa suomalaista ylemmän keskitason palkkaa mutta tässä maassa harvalla sellaista.

[/quote]

Mutta pystytkö tekemään sitä työtä ja ansaitsemaan yhtä hyvin siellä?

Vierailija
387/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo varmaan kuulostaa karulta.meillä häämatka Eurooppaan suunnitteilla ja hän saisi ilmaisen viisumin euhun mun puolisona muttei halua jostain syystä että vahvistetaan meidän avioliitto todistus suomessa jotta se ois laillinen EU:n sisällä ja hakeekin turistiviisumia!?

Vierailija
388/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:13"]

Ja joo varmaan kuulostaa karulta.meillä häämatka Eurooppaan suunnitteilla ja hän saisi ilmaisen viisumin euhun mun puolisona muttei halua jostain syystä että vahvistetaan meidän avioliitto todistus suomessa jotta se ois laillinen EU:n sisällä ja hakeekin turistiviisumia!?

[/quote]

No oletko kysynyt syytä? Millä tasolla teidän yhteinen kommunikaatiokieli on?

Vierailija
389/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pystyn kyllä vaikka siitä hän usein huolissaan, saan netin ja puhelimen kautta aivan kuten suomessakin tein.

Ei oo joo Provo, oon reilu 30v suomalainen kiltti kunnollinen rakastava mies ja haaveillut että löytyisi tyttö joka ei petä ja ois fiksu ja nätti ja ihana. Ja ku tavattiin ja ihastuttiin ja kaikki osu kohdalleen ni se oli menoa ja joku ratkaisu piti tehdä, tai sit Hän ois tullut suomeen jossa ei osaa kieltä eikä saa työtä eikä mun rahat suomessa tällaiseen elämää. Riitä että kahdelle hieno kämppä keskusta ssa, ravintoloita ja taksimatkoja ja kauneus salonki ja. Ja ku. Vielä lämpösempää ni tuntu fiksulta valinnalta että mä tuun eka tänne ja laajennan täällä bisneksiä halvan työvoiman maassa ja on win win tilanne mutta siitä lähtien ku sanoin tulevani tänne eikä heti suomeen hän, muuttui kaikki hankalaksi

Vierailija
390/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On englanti hyvä molemmilla. Mutta tuntuu että ei oo avoin mulle. Nyt tuli mieleen että meinaako tarkkailla vielä eikä halua Vaikeuttaa asioita että ois naimisissa eussa jos löytäis toisen miehen. Täällä kun nainen saa eron helposti paperilla yksinäänkin

Vierailija
391/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:19"]

Joo pystyn kyllä vaikka siitä hän usein huolissaan, saan netin ja puhelimen kautta aivan kuten suomessakin tein. Ei oo joo Provo, oon reilu 30v suomalainen kiltti kunnollinen rakastava mies ja haaveillut että löytyisi tyttö joka ei petä ja ois fiksu ja nätti ja ihana. Ja ku tavattiin ja ihastuttiin ja kaikki osu kohdalleen ni se oli menoa ja joku ratkaisu piti tehdä, tai sit Hän ois tullut suomeen jossa ei osaa kieltä eikä saa työtä eikä mun rahat suomessa tällaiseen elämää. Riitä että kahdelle hieno kämppä keskusta ssa, ravintoloita ja taksimatkoja ja kauneus salonki ja. Ja ku. Vielä lämpösempää ni tuntu fiksulta valinnalta että mä tuun eka tänne ja laajennan täällä bisneksiä halvan työvoiman maassa ja on win win tilanne mutta siitä lähtien ku sanoin tulevani tänne eikä heti suomeen hän, muuttui kaikki hankalaksi

[/quote]

provo

Vierailija
392/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oetko yhtään yrittänyt jutella siitä miksi hän on etäinen?

Vierailija
393/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin kireän oloinen siitä asti ku saavuin tänne. En nyt sit huomenna mene sinne kirkkoon Hänen perheensä kanssa , liian outoa sen mykkäkoulun jälkeen ja tuntisin itseni ihan säälittäväksi, aina kilttinä koulupoikana kun toinen kävelee metrin edellä eikä puhu mulle edellisenä iltana, tuntuu että mennään aina hänen ehdoillaan tai sit ei ollenkaan. Ja tiedän ettei hän niin viihtyisä suomessa kun tätä ehdotin ja tää asuinpaikka ainoita asioita jossa oon mä päättänyt kun hän sen erikseen mainitsi kun kysyin että mies päättää, mut siitä sitten ollut ilmeisesti niin pettynyt että ei päässyt pois täältä

Vierailija
394/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi vaan että viimeisen kaksi kuukautta ollut epävarma että ei tunneta niin hyvin ja levoton olo sit ku Häitä järjestää jo pitäis.

Kutsukortit mennyt sukulaisille ympäri Eurooppaa, ja hääpuku ostettu ja valokuvaaja varattu kirkko yms. Mutta en sitten tiedä millä hän tilanteen sais tasapainoon, jos sitoutumis stressi liian pian aiheuttaa suhteen pilalle menoa, että saako tässä sit asiat kuntoon jos peruuttaa häät, vai voiko tässä saada hänet jotenkin rentoutumaan häiden lähestymisestä huolimatta että saataisiin romanttinen vaihde takaisin

Vierailija
395/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän asunut aina erittäin suojelevien vanhempien kanssa ja ei ikinä ennen edes seurustellut joten onhan tää Jänna paikka.
Vastas nytkin että *You are kind man but i an still little girl"

Vierailija
396/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu selvä, hän halusi käyttää sinua hyväkseen päästäkseen asumaan Suomeen, mutta kun tämä ei toteutunut, niin suhde on ohi. Ota jo ero. Voithan sinä siellä maassa varmaan asua muutenkin.

Vierailija
397/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:37"]

Ja hän asunut aina erittäin suojelevien vanhempien kanssa ja ei ikinä ennen edes seurustellut joten onhan tää Jänna paikka. Vastas nytkin että *You are kind man but i an still little girl"

[/quote]

Kuinka vanha se tyttöystäväsi on?

Vierailija
398/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:37"]

Ja hän asunut aina erittäin suojelevien vanhempien kanssa ja ei ikinä ennen edes seurustellut joten onhan tää Jänna paikka. Vastas nytkin että *You are kind man but i an still little girl"

[/quote]

No sillä on kriisi. Selvähän se.

Vierailija
399/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v..

Mutta arvon palstalaiset, miten itse koetteli että tällaisessa tilanteessa parhaiten voisi mies toimia että olo helpottaisi, kun selvästi on kriisi. Mä oon alkanut jo vähän pelätä puhua ku kokoajan saa Katella millä tuulella hän on. Tai ku jotain sanon niin Hän saa järkytyksen ja ei enää reagoi mihinkään ni istutaan hiljaa ja asiat jää väärin ymmärretyksi. Kuten vaikka jokunen päivä sit kerroin suomen asumisen tuki järjestelmästä. Ja Hän taas järkytty, "mikset kertonut aiemmin, eihän me säästetä täällä mitään!" ja sit menin itsekin lukkoon ku tilanne meni sellaiseksi ja en koskaan ehtinyt selittää ettei sitä saa kuin pienituloiset.

Vierailija
400/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tää ehkäisyasia, ei siitäkään tullut mitään selvää. Mut ehkä eniten häntä taitaa pelottaa ettei musta tulekaan varakasta. Lasta ei halua jos asutaan vuokralla, ja tässä maassa, ja aina ku hän paremmalla tuulella niin kertoo kuinka luottaa että alan menestyä ku saan tuntea Hänen ehdottoman rakkautensa ja voimaannun lisää, että Hilton hotelli perustajakin aloitti pienestä. Ja tänään ku kaupassa äimistelin 8000 euron astiastoja niin hän sano että kunhan teet töitä ni kohta mekin ostetaan noita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi