Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata

Vierailija
09.05.2015 |

Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.

Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.

Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.

Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.

Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.

Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.

Kommentit (467)

Vierailija
401/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua nyt kyllä vedätetään ihan kunnolla. Nainen olisi halunnut sinulta lipun rikkaaseen maahan, ja sen lisäksi vielä painostaa sinua tekemään lisää massia. Ilmiselvä gold digger.

Vierailija
402/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:00"]Tai tää ehkäisyasia, ei siitäkään tullut mitään selvää. Mut ehkä eniten häntä taitaa pelottaa ettei musta tulekaan varakasta. Lasta ei halua jos asutaan vuokralla, ja tässä maassa, ja aina ku hän paremmalla tuulella niin kertoo kuinka luottaa että alan menestyä ku saan tuntea Hänen ehdottoman rakkautensa ja voimaannun lisää, että Hilton hotelli perustajakin aloitti pienestä. Ja tänään ku kaupassa äimistelin 8000 euron astiastoja niin hän sano että kunhan teet töitä ni kohta mekin ostetaan noita
[/quote]
Tee testi, millä näet onko hän rahan eikä sinun perään: Kerro, että sinulle on tarjottu alasi (mikä se edes on?) johtajasoista työtä Suomesta, siinä on 6000e/kk ja hulppea työsuhde/edustusasunto (kaiva jostain oikotiestä joku Eiralainen tai Westendiläinen kämppä). Selitä, että työt alkaa syksyllä vanhan johtajan lähdettyä ja sitä ennen teidän on asuttava maassa ja sano vielä, että varmaan hän tulisi Suomeen vasta talvella tai keväällä kun alussa on niin paljon tapaamisia. Jos tyttö arastelee sitoutumiskammoaan hän jättää sinut rauhaan eikä hingu suomeen, jos taas hän on rahan perään alkaa hillitön miellyttäminen. Olen feministi ja harvoin sanon näin: nauti siitä, että hän miellyttää sinua kun kusetat häntä, sillä hän on huijannut sinut liittoon vain rahan vuoksi. Huomaat kyllä eron jos tyttö oikeasti jännittä. Lisäksi hän tulee haluamaan HETI estusvaimoksi Suomeen jos on vain rahan perään ja tahtoo ostella jo etukäteen kaikkea, eli jutut pyörii materiassa eikä vaikka siinä, että miten hän pärjää kun olet päivät pois ym. . Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:06"]Sinua nyt kyllä vedätetään ihan kunnolla. Nainen olisi halunnut sinulta lipun rikkaaseen maahan, ja sen lisäksi vielä painostaa sinua tekemään lisää massia. Ilmiselvä gold digger.
[/quote]
Jep, sekä alkaisi pedata rikkaampaa suhdetta, jos duynariyrittäjän alempi keskiluokkaisuus ei nappaisi.

Vierailija
404/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tavannut perheensä ovat lämpimiä ihmisiä ja tukevat liittoamme, ja tyttö hyvin kiinni perheessään, monesti päivässä soittelevat ja hän raportoi kaiken mitä tehty, ja suomeen muutosta kun puhuimme alkuun, Hän sanoi että vaikeaa olla ilman vanhempia ja haluaa sit 4 kertaa vuodessa että matkustetaan 3 viikoksi vanhemmille, ja kaksi kertaa etelänlomalle myös.

Ajattelin ihan aidosti että Hänelle iso askel muuttaa edes kotoa säätila toiseen mAahan joten parempi aloittaa täällä hänen maassaan vuoden pari, niin itsenäistyy, voisi suomessa olla kylmää kyytiä kylmiltään ja missä välissä sitä sit tienataan jos kokoajan kotiin ja muualle matkataan ja halua mun ostavan omistusasunnon.. Mut Hän ei sitä kaikkea tunnu ymmärtävän vaan uskoo et salaan jotain et lukenut ja tvstä kuullut et suomi on huippu paikka ja takaa onnen jos sinne mennään

Vierailija
405/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:21"]Oon kyllä tavannut perheensä ovat lämpimiä ihmisiä ja tukevat liittoamme, ja tyttö hyvin kiinni perheessään, monesti päivässä soittelevat ja hän raportoi kaiken mitä tehty, ja suomeen muutosta kun puhuimme alkuun, Hän sanoi että vaikeaa olla ilman vanhempia ja haluaa sit 4 kertaa vuodessa että matkustetaan 3 viikoksi vanhemmille, ja kaksi kertaa etelänlomalle myös.

Ajattelin ihan aidosti että Hänelle iso askel muuttaa edes kotoa säätila toiseen mAahan joten parempi aloittaa täällä hänen maassaan vuoden pari, niin itsenäistyy, voisi suomessa olla kylmää kyytiä kylmiltään ja missä välissä sitä sit tienataan jos kokoajan kotiin ja muualle matkataan ja halua mun ostavan omistusasunnon.. Mut Hän ei sitä kaikkea tunnu ymmärtävän vaan uskoo et salaan jotain et lukenut ja tvstä kuullut et suomi on huippu paikka ja takaa onnen jos sinne mennään
[/quote]

Mä tuumasin mun 10 vuotta nuoremmalle Venäjän tuliaiselle, että on heti tervetullut lomareissuille kun itse on laittaa massit pöytään omasta osuudesta.

Vierailija
406/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:21"]Oon kyllä tavannut perheensä ovat lämpimiä ihmisiä ja tukevat liittoamme, ja tyttö hyvin kiinni perheessään, monesti päivässä soittelevat ja hän raportoi kaiken mitä tehty, ja suomeen muutosta kun puhuimme alkuun, Hän sanoi että vaikeaa olla ilman vanhempia ja haluaa sit 4 kertaa vuodessa että matkustetaan 3 viikoksi vanhemmille, ja kaksi kertaa etelänlomalle myös.

[/quote]
Mistä maasta hän on tarkalleen kotoisin?
Tee tuo toimitusjohtajahuijaus, aloita vaikka "olenko kertonut eräästä suuresta firmasta jossa työskentelin opiskelujen jälkeen...", katso sitten eroatko vai jatkatko.

Vierailija
407/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut kotoa paljon rakkautta ja turvaa ja arvostusta. Sanoi ettei oo ikinä puuttunut että vaikka on veljiä mutta Hän ainut tyttö ja siksi niin rakastettu ja hyvänä pidetty. Että isä hakee aina autolla ja auttavat aina, joten sikäli ihmettelen miksi hänellä niin kova huoli tulevasta jos kaikki mennyt aina hyvin

Vierailija
408/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Eli perhe painostaa tytärtään, jotta hän voi lähettää rahaa siitä unelmien maasta, jossa koulut ja lääkäri on ilmaisia ja rahaa tulee seinästä kun täyttää lomakkeen.

Vierailija
409/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huijauksiin en lähde kun luottanusta tässä koitetaan rakentaa eikä tuhota.Hän ei ikinä edes kysynyt työstä mitään ja ajattelin ettei oo gold digger mutta sit selvisi et oli heti alus bongannut Skypen profiilista mun fiman sivut ja nyt ku tapasin veljen ni sekin tiesi kaiken tuotteestani eli siellä kyllä tutkittu vaikkei mulle puhuta mitään että mun työt ois kiinnostanut ennen naimisiin menoa..oikein ihmettelin ettei tyttö sanaakaan kysynyt

Vierailija
410/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän mietin että oliko se tarkoituksella ettei kusyny mitään ettei vaikuta gold diggeriltä, totesi vaan että parempi puhua muusta kuin työasioista.

On slaavilainen kulttuuri

Vierailija
411/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tajua tätä, mies joka valmis tekee kaiken parhaansa perheensä eteen ja rakastaa vaimoaan ja raha asiatkin paremmin kuin valtaosalla tätä kansaa ja 10 kertaa paremman tulot kuin tytöllä itsellään ja kokoajan jokin silti pielessä.

Helmikuussa ku kerroin tilapäisistä raha huolista, ja että jos muuttaisin tänne, Hän totesi parin viikon päästä että ei ollakaan valmiita avioliittoon, eikä mun kannata häntä odottaa koko elämä. Ja sanoi vielä perään että on suunnitellut että jos ei mennä naimisiin, hän muuttaa saksaan tai usaan ja saa laadukkaamman elämäm

Vierailija
412/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin ihan hajalla, ku oli jo lupauduttu toisilleen ja sit aloin selostaa kaikkea hätä puserossa, firmanliikevaihto yms. Ja hän sano että tarvii aikaa yksin muutaman päivän ja seuraavana aamuna kerto ettei voi olla hetkeäkään kirjoittamatta mulle, ja rakastaa mua niin paljon ja haluaa aina olla yhessä

Vierailija
413/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:50"]Ja vähän mietin että oliko se tarkoituksella ettei kusyny mitään ettei vaikuta gold diggeriltä, totesi vaan että parempi puhua muusta kuin työasioista.

On slaavilainen kulttuuri
[/quote]Tarkastanut sun taustat ja esim. verotiedot ja perhehistorian ihan varmasti. Ei sulla ole enää mitään luottamusta mitä rakentaa, ellet ole täysin sinisilmäinen ja höynäytettävissä. Hän on valehdellut sinulle katallimmalla mahdollisella tavalla: huijannut rakastavansa. Testaat nyt jotenkin, jos myyt tuotetta etkä palvelua, niin sano, että sait vajaan/reilun miljoonan tilauksen (riippuu jalostusasteesta) ja pitää laajentaa. Sitten katsot reaktiota ja viikon neutraaliuuden tai nuoleskelun jälkeen sanot, että pahukset kilpailuttivat Ruotsiin ja katso hyytyykö miellytys.

Vierailija
414/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:00"]Ja olin ihan hajalla, ku oli jo lupauduttu toisilleen ja sit aloin selostaa kaikkea hätä puserossa, firmanliikevaihto yms. Ja hän sano että tarvii aikaa yksin muutaman päivän ja seuraavana aamuna kerto ettei voi olla hetkeäkään kirjoittamatta mulle, ja rakastaa mua niin paljon ja haluaa aina olla yhessä
[/quote]
Noniin, eli olet provo.

Vierailija
415/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

urgh en ihmettele, että muija ei jaksa, jos englannin kielen osaamisesi on samaa tasoa kuin suomen.

Vierailija
416/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että haluat tulla hyväksikäytetyksi. Ei tätä enää muuten voi selittää. Ja käytä niitä kondomeja, ettei tule lasta tätä sotkua pahentamaan.

Vierailija
417/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu peli. Nainen köyhästä maasta saa tilaisuuden elättää itsensä ja perheensä. Länsimaalainen mies saa illuusion (ostetusta) rakkaudesta.

Vierailija
418/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy sääliksi tämä mies. Luulisi, että Suomestakin löytyisi naisia, jotka ovat rahan perässä ja haluavat höynäyttää. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan?

Vierailija
419/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 03:22"]Kyllä käy sääliksi tämä mies. Luulisi, että Suomestakin löytyisi naisia, jotka ovat rahan perässä ja haluavat höynäyttää. Miksi lähteä merta edemmäs kalaan?
[/quote]
Tämähän on miesversio naisesta, joka aina pettymisen jälkeen hakeutuu aina uudestaan vaimonhakkaajan kanssa suhteeseen.
Jo tuon asetelman eteläslaavilaisesta naimisiin hinkuvasta naisesta pitäisi jo hälyttää vähän..

Vierailija
420/467 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne lauman äitien päivä provo tämä kin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme