morsian sanoi: ei tunnu enää kivalta tavata
Tavattiin syksyllä, maaliskuussa virallinen vihkiminen, ja kuukauden päästä kirkkohäät. Ulkomaalainen morsian. Muutin hänen maahansa viikko sitten.
Ei oltu nähty tuon virallisen vihkimisen jälkeen pariin kk ja oli vähän vieraantunut olo. Seuraavina päivinä hän käyttäytyi etäisesti, meni hiljaiseksi usein eikä ottanut kovinkaan läheistä tunnelmaa vaan tuli mulle tosi etäinen olo. Oltiin hänen perheensä kanssa ja kaikki muut ystävällisempiä mulle.
Nyt vuokrasoppari tehtiin yhteisestä kodista ja käytiin ostamassa tavaroita kotiin. Hän ei halua asua eikä olla "lähellä" ennen kirkkohäitä vaan on vanhemmillaan.
Tänään sit tuli puhetta ehkäisystä. Hän kokematon ja sanoi ettei halua lasta 2 vuoteen eikä hormonit oo vaihtoehto. Oon ymmärtänyy että kondomi ei oo ihanteellinen ehkäisy avioliitossa ja tehokin rajallinen käyttö virhe mahdollisuuksien takia ja olin lukenut ovulaation tunnistus menetelmistä ja mainitsin siitä. Hän sanoi järkyttyneenä ettemmekö voi aina käyttää kondomia ja totesin että eihän se ole mikään pomminvarma eikä niin mukava monen naisenkaan mielestä ja maksaa kin, ja sitten hän järkyttyi. Koitin jutella ja tuoda esiin että oon vaan koittanu paljon lukea ja etsiä ja halusin jutella asiasta mutta hän ei puhunut enää. Sanoi lopulta että parempi ettei ikinä harrasteta seksiä. Ja istuttiin hiljaa. Ja kysyin mikä on, ja sanoi että oot varmaan oikeassa, oot hyvä mies mutta hän ei oo samaa mieltä. Ja oli virhe niin nopeasti mennä virallisesti naimisiin. Että on jo 2 kk miettinyt sitä. Että meil näköjään eri mielipiteet kuten nyt nähtiin. Ja piti lähteä kotiin sit. Saatoin ja ei halunnut kävellä lähellä eikä puhua koko matkalla, ettei sano jotain minkä muistaisin. Lähtiessä totes vaan että puhuu myöhemmin mun kanssa ja lähti taakseen katsomatta metroon.
Aika rankan tuntusta. Hän sano että ei tunneta tarpeeks hyvin, ajattelin et kommunikaatio auttaa mut vaikee kommunikoida kun jos sanoo jotain joka häntä ei miellytä niin yhtäkkiä sen sijaan et keskustelisi, alkaa ottaa etäisyyttä että taitaa olla virhe mennä naimisiin kun ollaan eri mieltä jostain alkuun eikä asioita voi ees kehittää yhteisymmärrykseen. Aiemmin erehdyin kertomaan jostain ideasta jonka sain ja silloinkin asia selvitettiin niin että kerto parin viikon päästä miettineensä asiaa ja ettei mun kannata odottaa häntä koko elämää , oli siis jättämässä mua sen sijaan et oltais juteltu.
Nyt oon uudes maassa, parhaani koittanu häntä ja tulevaa perhettä varten tehdä ja myynyt kaiken Omaisuuden suomessa ja täällä ilman oleskelulupaa, tyttö sanoi et vasta kirkkohäiden jälkeen suostuu mulle sitä anomaan. ja en tiedä taaskaan että mitä seuraavaksi tapahtuu. Äsken just oltiin yhdes kotiostoksilla ja väärä keskustelu aihe ja nyt taas kaikki vaakalaudalla.
Kommentit (467)
Miksi ei enää halua tavata? Tavaaminen kuuluu peruskoulun opetussuunnitelmaan ja opitaan ala-asteella. Kyllä aikuisen pitäisi edelleen tavata.
Emt ap, jotenkin sun tyylistä tulee mieleen tää jäbä. Vaikka sä et stalkkeri ookaan. Mut jotenkin tää täysi avuttomuus naisten kanssa ja samankaltainen tyyli... https://m.reddit.com/r/cringe/comments/12dutd/the_saga_of_denko_and_her_stalker_%CF%89/
Tylsää, että ap:n runosuoni ehtyi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:08"]
Kunhan ajattelin että ois läheisempää yms. Ilman ja tyhmänä menin juttelemaan, en mä mitään ehdotonta kieltäytymistä oo tehnyt, kunhan esitin ajatuksia mitä olin lukenut, ei siitä nyt pitäis mennä mykkäkouluksi ku eka kerta ku aihetta sivuttiin ehkäisyä kuukausi ennen hääpäivää. Nyt kirjoitti mulle ja taas kutsui mua vaan virallisella nimellä kuten jättämiä aikoihin ja kyseli oonko menossa huomenna kirkkoon, ei siis että tulenko heidän kanssaan. Huh, raha tuntuu olevan tosi tabu, hän pankkialalla ja puhuu paljon rahasta ja kuinka luottaa muhun että saan jonkun ison korporaation kehitettyä mut ilmeisesti luotto karisee välillä jostain vääristä sanoista
[/quote]
Öh ja pakottaisit naisen syömään hormoneja jotka voivat aiheuttaa hänelle sairauksia? Kyllä kondomi on hyvä ehkäisy myös avioliitossa, sitä pitää vain käyttää oikein, ei esim öljyn kanssa koskaan. Kondomi on helpoin ja vaarattomin ehkäisy. Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, ettei kondomia käytetä avioliitossa? Älä oikeasti ole noin itsekäs vaan mieti vaimoasi. Oikeastiko haluat hänen altustuvan vakaville sairauksille kuten veritulpalle ja vulvodynialle?
[/quote]
Pitäkää e-pillereiden vastustajat jo turpanne kiinni. Joka ikiseen ketjuun tungette tuota kalkatustanne. Olkaa ilman, jos haluatte, ja tukkikaa jo se raivotautisena vaahtoava kitanne kommentoimasta niitä, jotka pillereitä haluavat käyttää.
On siinä miehellä tuska: Paljaan pillun saamisen takia on tehty vähän liian isoja uhrauksia, ja sitten ihmetellään, kun ei kaikki mennytkään niin kuin olit suunnitellut.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:08"]
Kunhan ajattelin että ois läheisempää yms. Ilman ja tyhmänä menin juttelemaan, en mä mitään ehdotonta kieltäytymistä oo tehnyt, kunhan esitin ajatuksia mitä olin lukenut, ei siitä nyt pitäis mennä mykkäkouluksi ku eka kerta ku aihetta sivuttiin ehkäisyä kuukausi ennen hääpäivää. Nyt kirjoitti mulle ja taas kutsui mua vaan virallisella nimellä kuten jättämiä aikoihin ja kyseli oonko menossa huomenna kirkkoon, ei siis että tulenko heidän kanssaan. Huh, raha tuntuu olevan tosi tabu, hän pankkialalla ja puhuu paljon rahasta ja kuinka luottaa muhun että saan jonkun ison korporaation kehitettyä mut ilmeisesti luotto karisee välillä jostain vääristä sanoista
[/quote]
Öh ja pakottaisit naisen syömään hormoneja jotka voivat aiheuttaa hänelle sairauksia? Kyllä kondomi on hyvä ehkäisy myös avioliitossa, sitä pitää vain käyttää oikein, ei esim öljyn kanssa koskaan. Kondomi on helpoin ja vaarattomin ehkäisy. Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, ettei kondomia käytetä avioliitossa? Älä oikeasti ole noin itsekäs vaan mieti vaimoasi. Oikeastiko haluat hänen altustuvan vakaville sairauksille kuten veritulpalle ja vulvodynialle?
[/quote]
Pitäkää e-pillereiden vastustajat jo turpanne kiinni. Joka ikiseen ketjuun tungette tuota kalkatustanne. Olkaa ilman, jos haluatte, ja tukkikaa jo se raivotautisena vaahtoava kitanne kommentoimasta niitä, jotka pillereitä haluavat käyttää.
[/quote]
Eh, siis nimenomaanhan ap:n vaimo oli tässä hormoneja vastaan. Eli ap ei olisi saanut kirjoittaa asiasta?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 23:59"]Mikä ihmeen morsian? Vihitty VAIMO.
Huono provo..
[/quote]
Morsian mieltää itsensä vaimoksi vasta papin aamenen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 08:33"]Olen katsonut paljon ohjelmia näistä tietyn maan naisista ja heille normaalia käytöstä. Suosittelen siirtymään suomalaisiin. Ainakin sanotaan suoraan jos ei nappaa.
[/quote]
Telkkariohjelmiin on hyvä pohjauttaa asiantuntemisemus
Avioliiton mitätöinti on ainoa oikea toimenpide. Te olette jo virallisesti aviopari jos teidät on vihitty.
Peruutat kirkkosiunaamisen.
Takaisin kotimaahan.
Selvästi sinut yritetään putsata rahoistasi kun olet noin hyväuskoinen hölmö.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:15"]
Miksi hyväksikäytät kehitysmaan naista? Kai tiedät, että et voi pakottaa häntä seksiin vaikka hän olisikin vaimosi.
[/quote]Hyväksikäyttihän P Haavistokin kehitysmaan köyhää teinipoikaa ja se on niin ihkua
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:15"]
Miksi hyväksikäytät kehitysmaan naista? Kai tiedät, että et voi pakottaa häntä seksiin vaikka hän olisikin vaimosi.
[/quote]Hyväksikäyttihän P Haavistokin kehitysmaan köyhää teinipoikaa ja se on niin ihkua
[/quote]eri asia
Eli olette siis Armeniassa? (Ilmasto, metro, kristinusko ex-NL:n alueella) On mahdollista, että perhe asuu hyvinkin vaatimattomasti, eikä nainen siksi halua päästää sinua kotiinsa. Toinen mahdollisuus on tietenkin totaalihuijaus, eli asuu osoitteessaan paikallisen miehen kanssa.
Tuota avioliittoa ei ole vielä pantu täytäntöön, joten sen voi mitätöidä. Tällöin ap ei ole eronnut ja on ihan vapaa Jumalankin silmissä menemään aikanaan naimisiin jonkun paremman vaihtoehdon kanssa.
Ap, haluatko koko loppuelämäsi olevan tällaista draamaa? Miksi se tästä muuttuisi ja rauhoittuisi? Yleensä asiat jatkavat sillä raiteella, millä ne sattuvat olemaan. Harvoin dynamiikassa tapahtuu merkittäviä muutoksia.
Tuo nyt menettämäsi summa on pikkuraha siihen nähden, mitä kaikkea muuta voit tuolla reissulla vielä menettää. Luulen, että lennosta sieltäkin löytäisit paremman vaimoehdokkaan tai Suomesta seurakunnasta tai netistä kotisatamasta tai vaikka sitten olisit yksin. Yksinkin voi elää hyvää elämää ja keskittyä ystäviin ja sukulaisiin.
No eilen tavattiin, oli näköjään virallinen naimisiinmenopäiväkin kuukaudesta mutten sitä mitenkään noteerannut kun nainen itse siitä oli virheenä aiemmin puhunut enkä kyllä edes muistanut. Oli laittanut kihlasormuksenkin sormeensa, jota nykyään harvemmin näytti pitävän.
Istuttiin ja juteltiin hetki ja hän halusi että kävellään. Sanoin sitten että kävelet sitten hitaammin, tai sitten yksinäsi. Hän näytti suorastaan hämmästyneeltä ja sanoi että oh, you boss! ja halus sit heti sanoa minnepäin lähdetään, "I'm the boss", no mentiin silti eka mun päättämään suuntaan. Halusin vähän katsoa että miten reagoi jos en anna hänen päättää ihan joka asiaa.
Asunnolleni tultuamme homma jatkui taas, aneli palveluksia sellaiseen tyyliin että selvästi halus katsoa teenkö kaiken mitä yrittää,ja koitti sanoa että hän on pomo! Eli selvästi vähän sen tyyppinen luonne että liian lepsu käytös kostautuu, mutta vaikutti siltä kaikinpuolin että meillä oli paljon mukavampi päivä taas ja tuli ihan hyvä fiilis naimisiinmenosta, mulla oli ehkäpä vähän naiivi kuvitelma siitä että kun kerran alussa hän kerto että mies saa päättää yms. asioita, että homma menisi automaattisesti mutta kyllä se täytyy näköjään näyttää hänelle.
Kotona ei nimittäin kuulemma häntä ole komennettu, koska eihän tyttöjä sovi komentaa, vain poikia. Ja juteltiinkin kotiin liittyvistä aiheista, ja molemmat ymmärtää että meidän pitää oppia asioita yhdessä ja tiedostamme että sitä kautta onnellisuutemme on omissa käsissämme molempien vastuulla.
että loppu hyvin kaikki hyvin, kyllä mä uskon että tästä kaikki hymyksi muuttuu, ehkei nyt ihan niin yksinkertaisen helposti kuin alussa pilvilinnoissamme oltiin,mutta onnistuupa hyvinkin!
Kaikkea se mode keksiikin näpytellä:D:D