Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äitejä ketuttaa huominen hemmottelun puute...

Vierailija
09.05.2015 |

Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kyllä nautin rauhallisesta aamusta lasten kanssa. Toista oli, kun exä oli siinä murjottamassa tai makasi krapuloissaan. Silloin oli paha mieli, nyt ei. Mulla on mainiot lapset ja pärjään oikein hyvin. Mennään ulos syömään perheen kanssa, kiva päivä tiedossa. 

Vierailija
62/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 12v naimisissa oleva äiti enkä ole saanut hemmottelua äitienpäivänä. Lapsilta itsetehdyt lahjat ja kortit kyllä. Nyt eka äitienpäivä yksin lasten kanssa ja ollaan yhdessä juhlistamassa äitienpäivää tekemällä kaikkea kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]

Siis mitä?

Eiköhän useimpien naimissa olevienkin äitienpäivä ole samanlainen kuin muutkin päivät. Kortti voi perheeltä tulla.

Ainakin minä olen varautunut leipomaan äitienpäiväkakkuni itse, koska tiedän, ettei sitä kukaan muu meillä tee, vaikka kotona onkin mies ja lapsi. Karkit ostin itselleni jo tänään. Käsittääkseni se on jonkinlainen mainostajien luoma mielikuva, että perhe jotenkin passaisi äitiä äitienpäivänä?

[/quote]

Kyllä meillä mies on käynyt tänään omasta aloitteestaan brunssiostoksilla, toi jo tänään kukat, jotta säilyvät, on piilotellut lasten askartelut, varmasti ostanut myös lahjan. Valmistaa myös sen brunssin itse ja minä saan köllötellä odottamassa. Lounaalla mennään anoppilaan. Se on tosi mukavaa kun anoppi on hyvä kokki, ja paikalle tulee varmasti myös miehen sisaruksia perheineen seuraksi.

Mainostajista en tiedä mitään.

Vierailija
64/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mies eläessään mitään tommosta tehnyt, eli en jää noista paitsi. Ketuttaa mua kuitenkin - soisin että olisi elossa vielä. Onneksi on ihanat lapset, ja ihana uusi puoliso, joiden kanssa voi viettää äitienpäivää ja muistella lasten isääkin siinä samalla. Lapset järjestivät mulle kuulemma huomiseksi äitienpäiväkortti-etsinnän. :) Sitten käydään kakkukahveilla uuden puolisoni äidillä ja soitellaan mummoille. :)

Vierailija
65/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa.  [/quote] Ihan pikkuisen katkeraa puhetta :D Voi kyynel. [/quote] Voi murunen, pyyhi kyyneleesi. Yksinhuoltajuus on ihan oma valintani, koulutettuna ja hyvin ansaitsevana älykkäänä naisena en tarvitse miestä elättämään tai rajoittamaan omaa elämääni. Seksiin löytyy kyllä puutteessa elävien valaiden aviomiehiä, niitä kunnollisia perheenisiä :-D [/quote]tää kyllä kuulostaa katkeralta. T. Toinen yh

[/quote]

Ei, kun hän nyt vain tarkotti mitä sanoi.

Koita ymmärtää että kaikki eivät elä samoin.

Vierailija
66/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaaa, moniko mies hemmottelee vaimoaan äiteinpäivänä, milloinkaan? Ei moni, moni pariskunta sietää toisiaan juuri ja juuri, usein viinan voimalla. En kahdehdi.

Vierailija
67/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi vemi (vapaaehtoisesti miehetön) ja yh. Enpä miehistä hemmottelua kaipaile:)
En ole lesbo, mutta itsellisyyttäni en halua menettää, joten ei äitienpäivänäkään mitään ongelmaa!

Aloittaja ei vielä tulevaisuuttaan tiedä, liitot päättyvät niin usein eroon. Oli niin omahyväinen aloitus, että oikein hampaita vihloo. Oi joi, kaikkea täältä saakin lukea...

Vierailija
68/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:07"]

Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(

[/quote]

Miksi kävisi? Sitä paitsi lasten vastuullahan se on ne aamiaiset tehdä ja lahjat hankkia eikä miehen. Vai oletko hänen äitinsäkkin? Sukurutsaus on laitonta Suomessa. 

Vierailija
69/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:07"]

[/quote]

Mies joka ei tee noita asioita JOKA päivä vaimolleen on surkea mies. Joten jos sinun miehesi tekee vain kerran vuodessa niin olet saanut surkean miehen. 

Vierailija
70/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita! Olen oikein onnellinen, ja lasten kanssa viestetään hieno päivä yhdessä. Lapset leipoi 2 kakkua ja toinen viedään mummolle. Ex ei muistanut minua muutenkaan äitienpäivänä, kun en kuulemma ollut hänen äitinsä.

Vierailija
71/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole?  [/quote] Jos on pienet lapset ne tuskin leipaa kakkua tai tuo aamiaista vuoteeseen :)

[/quote]

No ei se miehenkään asia ole sitä tehdä. Kuulu sille mitenkään. 

Vierailija
72/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"]Mua vituttaa kun ei ole ketään ketä hemmotella:( lapsillakin tulee olemaan rankka huominen. Mies 42, YH isä [/quote] Anteeksi kielenkäyttö, jotenkin vaan nämä äitienpäiväviikonloput todella raskaita. Mies 42, YH isä [/quote] Tule hemmotteleen mua! Mun mies unohti äitienpäivän :(

[/quote]

Annatko pillua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan