Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äitejä ketuttaa huominen hemmottelun puute...

Vierailija
09.05.2015 |

Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mun lasten homma, mulla on mies mutta ei sen tehtävä oo mua hemmotella. Joka vuosi lapset (8 ja 5 v) tulee herättään mut ja tuo mulle isänsä kanssa ostetun lasten valitseman lahjan ja kukan.

Vierailija
42/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:08"]Sääli on sairautta sanoi aina kuukkiluokanope.

T. Onnellinen yh
[/quote]

mitä jos sääliä ei olisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä ja mies ei vieläkään tiedä mistä tykkään

Sanoin ettei osta mulle tänä vuonnä äitienpäivälahjaksi ruukkuruusua vaan leikkokukkia. Olen sanonut tämän ennenkin. Viimeksi jo heti sen saadessani. Kiitin kauniisti, mutta ensi kerralla leikkokukkia. Mies loukkaantui, että ei lahjasta saa sanoa ettei tykkää, koska se loukkaa antajaa. Eli olisko mun siis parempi olla hiljaa vaan, eikä koskaan korjata asiaa ja saada aina jotain epämieluista?

Toisen ketjun aloitus. Voi tätä onnea, ihanaa.....

Ei onneksi ole tällaisia "ongelmia". T. Yh- äiti.

Vierailija
44/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pihalla naapurin ydinperheen isä kännissä grillailee. Mahtaa olla haiseva äitienpäiväpusu vaimolle tiedossa aamulla, jos ukko siis krapulaltaan jaksaa herätä ennen iltapäivää. Voi sitä onnea.

Vierailija
45/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA.
[/quote]

Kyllä äitienpäivänä mies voi auttaa lapsia kakun teossa ja kylpyläpaketin valinnassa.
[/quote] Kylpyläpaketin valinnassa? ;DDD Sori en voi sille mitään että kylpyläpakettia odottaa joku satakiloinen kotiäiti.

Vierailija
46/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa.  [/quote] Ihan pikkuisen katkeraa puhetta :D Voi kyynel.

[/quote]

Voi murunen, pyyhi kyyneleesi. Yksinhuoltajuus on ihan oma valintani, koulutettuna ja hyvin ansaitsevana älykkäänä naisena en tarvitse miestä elättämään tai rajoittamaan omaa elämääni. Seksiin löytyy kyllä puutteessa elävien valaiden aviomiehiä, niitä kunnollisia perheenisiä :-D
[/quote]

Minulla on kaikki tuo JA aviomies ;)

Vierailija
47/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketuta. Teini vie aamulla koirat ulos ja minä saan nukkua pitkään. Kun herään, lapset tuovat mulle aamiaisen sänkyyn. Päivällä lähdetään ulkoilemaan, iltapäivällä käydään ravintolassa syömässä. Illalla vielä mummolaan täytekakkukahville.

Vierailija
48/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"]Se on kyllä mun lasten homma, mulla on mies mutta ei sen tehtävä oo mua hemmotella. Joka vuosi lapset (8 ja 5 v) tulee herättään mut ja tuo mulle isänsä kanssa ostetun lasten valitseman lahjan ja kukan.
[/quote]

ISÄ tarvittiin kakkuostoksille! Vai millä ne pikkuset lapsesi tienasi ne kakkurahat ja kahdestaanko liikkuivat ostoksillaan? Ja entä kukka ja kirja, mistäs lapsilla niihin on plätää? Niin että kyllä se isä osallistui tässäkin vaikkei mieheltä mitään tarvita eikä odoteta. Eiköhän se oo näin tosi monen kohdalla ;)

Vierailija
49/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"]

20 vuotta yhdessä ja mies ei vieläkään tiedä mistä tykkään

Sanoin ettei osta mulle tänä vuonnä äitienpäivälahjaksi ruukkuruusua vaan leikkokukkia. Olen sanonut tämän ennenkin. Viimeksi jo heti sen saadessani. Kiitin kauniisti, mutta ensi kerralla leikkokukkia. Mies loukkaantui, että ei lahjasta saa sanoa ettei tykkää, koska se loukkaa antajaa. Eli olisko mun siis parempi olla hiljaa vaan, eikä koskaan korjata asiaa ja saada aina jotain epämieluista?

Toisen ketjun aloitus. Voi tätä onnea, ihanaa.....

Ei onneksi ole tällaisia "ongelmia". T. Yh- äiti.

[/quote]

Toinen aloitus. Vaikuttaa loistavalta, ihan kateeksi käy. Tai sitten ei. (Näitä tämän tyyppisiä aloituksia on sitten huomenna varmasti lisää x 1000, että mukavan idyllistä.)

mies ilmoitti jo ettei anna mulle äitienpäivälahjaa koska ei keksi mitään.

Enkä enää tänä vuonna anna sitä kestolistaa joka on ollut 10 vuotta voimassa joka joulu, syntymäpäivä ja äitienpäivä; joku kolmen tietyn kirjailijan kirja, lahjakortti jalka/kasvohoitoon, yöpaita, hajuvesi. Mäntti mikä mäntti.

Vierailija
50/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA.
[/quote]

Kyllä äitienpäivänä mies voi auttaa lapsia kakun teossa ja kylpyläpaketin valinnassa.
[/quote] Kylpyläpaketin valinnassa? ;DDD Sori en voi sille mitään että kylpyläpakettia odottaa joku satakiloinen kotiäiti.
[/quote]

Ai, sulla ei ole tapana käydä kylpylässä? Vaiei ole rahaa? Sehän on ihanaa hemmottelua. Mutta kaikkihan eivät tietenkään ymmärrä porvarien menoa.

Vierailija
51/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla on kapset, jotka tekevät nuo kaikki :)

9- ja 7-vuotiaat

Vierailija
52/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä mies että lapset, mutta luvassa ei ole hemmottelua. Herkut saan leipoa itse, ja kuulemani mukaan mies tarvitsee huomenna omaa aikaa joten saan lähteä lasten kanssa vaikka pihahommiin. Pyysin kyllä koko perhettä ilahduttamaan vohveliraudan, mutta niistä oli kuulemma NIIN vaikea valita juuri se minkä haluaisin. Lapset on varmaan koulussa/päikyssä tehneet jotain äidille <3

Vierailija
53/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA. [/quote] Kyllä äitienpäivänä mies voi auttaa lapsia kakun teossa ja kylpyläpaketin valinnassa. [/quote] Kylpyläpaketin valinnassa? ;DDD Sori en voi sille mitään että kylpyläpakettia odottaa joku satakiloinen kotiäiti. [/quote] Ai, sulla ei ole tapana käydä kylpylässä? Vaiei ole rahaa? Sehän on ihanaa hemmottelua. Mutta kaikkihan eivät tietenkään ymmärrä porvarien menoa.

[/quote]

Lakkasin käymästä kylpylöissä sen jälkeen, kun ne iolivat täynnä venäläisiä turisteja.  Mieluummin joku kaupunkiloma vaikka Prahaan, Berliiniin, Firenzeen tms. 

Vierailija
54/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli provosoitua joten teen sen ;D

Minä, yh-äiti aion kyllä huomenna(kin) taputtaa itseäni olalle, katsoa peiliin ja heittää yläfemmat. Todeta ääneen, että sä teit sen taas vuoden - hoidit yksin kaiken sen, mitä monissa perheissä hoitaa kaksi.
Aion napata aina iloisen tyttäreni kainaloon, olla kuten jokaisena päivänä - leikkiä, laskea hitaasti kahteenkymmeneen uhmaraivon aikana, ulkoilla ja hassutella. Ja illalla suukottaa hyvät yöt ja rojahtaa sohvalle yksin rentoutumaan täyteen hiljaisuuteen.

;)

Vierailija
55/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori, pienen tytön yh-äiti. Äitienpäivä ei ole minulle mikään ylistys- tai hemmottelupäivä. Äitienpäivä on minulle päivä, jona iloitsen siitä että saan viettää kyseistä päivää. Toisin sanoen iloitsen siitä että olen äiti. Toki teen niin muulloinkin, mutta äitienpäivänä erityisesti. Minulle parhaita äitienpäivälahjoja on pusut tyttäreltäni, äidiksi kutsuminen tyttäreni toimesta ja se kun saan pitää tytärtäni sylissä.

Vierailija
56/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on huomenna neljäs oma äitienpäivä ja samalla kun olen ikionnellinen siitä, olen myös tänään ollut surullinen niiden vuoksi, jotka haluaisivat lapsen, mutta eivät ole lasta saaneet. Itse toivoin lasta elämääni 10 vuotta, nimenomaan lasta, en niinkään miestä, vaikka sellainenkin olisi varsinkin lapsen kannalta extra-bonus. Lapsettomuuden suru ja haikeus on käy mielessä vaikka samalla joka päivä olen niin kiitollinen nyt 5-vuotiaasta aarteestani.

Aarteeni aikoo hemmotella minua tekemällä minulle aamulla voileivän. Laitoimme illalla jo tarvikkeet jääkaappiin alhaalle valmiiksi. Lisäksi hän on tehnyt päiväkodissa jonkin yllätyksen, jonka kätki jo viikolla sängyn alle. Kaupassa vihjasin, että lapset ostaa monesti äidille kukkia, jolloin hän tohkeissaan valitsi minulle orvokkiamppelin ja maksoi sen "itse." Kyynel tuli silmään kun hän kukkaa valitessaan sanoi, että hän haluaa ostaa minulle kukan, koska olen hänelle niin rakas. Kalleimmasta kalleimman aarteen ja lahjan olen siis saanut jo 3,5 vuotta sitten Kiina-äidiltä. Juhlimme jo viime viikonloppuna äitienpäivää vanhempieni ja sisarukseni perheen kanssa, mutta ilolla odotan huomisen juhlia lapseni kanssq kahdestaan.

Vierailija
57/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuntui kieltämättä vähän kurjalta, kun erosta oli niin vähän aikaa. Joka tuutista tuntui tulevan onnellisia ydinperhehehkutuksia, ja miten upea mies oli tehnyt sitä ja tätä ja blaablaa... Nyt ei tunnu miltään, eipähän ainakaan tarvitse pettyä jos mahdollinen mies ei muistaisikaan mitenkään kummoisesti. Lapsi askarteli lahjan ja kortin päiväkodissa, se riittää.

Ehkä eniten kaipaisin sitä, että voisin kotona kahvitella perheen kesken. Nyt mennään mummolaan, jotta saadaan isompi lössi kokoon. Asun siis 2-vuotiaan lapseni kanssa kahdestaan ja olisi kieltämättä vähän tylsää juhlia kaksin. Hemmottelua en edes kaipaa, lapsihan se tärkein on miksi koko päivää edes vietän.

Vierailija
58/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut tuollaista miestä silloinkaan kun olin naimisissa :D

Mä nautin aidosti lasteni kanssa näistä äitienpäiväaamuista, mua ei haittaa laittaa heille ja itselleni aamupalaa ja syödä heidän kanssaan itse tekemääni kakkua, tai mitä minäkin vuonna teen. He ovat jo niin isoja että hyvällä tuurilla haluavat tehdä itse mulle äitienpäiväaamupalan, välillä mua odottaa muuten vaan valmiiksi tehty leipä aamukahvin kanssa.

Se ei haittaa oikeasti ja syykin siihen on selvä; mulla ei istu aamupalaa odottamassa kolmas lapsi, aikuisen miehen kokoisena versiona. Mun ei tarvitse ladata odotuksia yhteen päivään ja sen aamuun, ei tarvitse odottaa että se perheen toinen aikuinen tekisi ruokaa tai veisi syömään tms. Se on kuulkaa oikeasti aika hienoa.

En kiillottele mitään sädekehää täällä, mutta ainakin itse olen hyvin tyytyväinen elämääni näin. Se tunne kun välillä angstinen ja ovia paiskiva teinikin kiipeää mun viereeni sänkyyn ja vaan on siinä lähellä on ihan maailman paras. Ei siinä tarvita suuria kukkakimppuja tai isoja eleitä. 

Vierailija
59/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA. [/quote] Kyllä äitienpäivänä mies voi auttaa lapsia kakun teossa ja kylpyläpaketin valinnassa. [/quote] Kylpyläpaketin valinnassa? ;DDD Sori en voi sille mitään että kylpyläpakettia odottaa joku satakiloinen kotiäiti. [/quote] Ai, sulla ei ole tapana käydä kylpylässä? Vaiei ole rahaa? Sehän on ihanaa hemmottelua. Mutta kaikkihan eivät tietenkään ymmärrä porvarien menoa.

[/quote]

Lakkasin käymästä kylpylöissä sen jälkeen, kun ne iolivat täynnä venäläisiä turisteja.  Mieluummin joku kaupunkiloma vaikka Prahaan, Berliiniin, Firenzeen tms. 
[/quote]

Noissa käymme viettämässä parisuhdeaikaa :)

Vierailija
60/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"]Jaa, eipä meillä mitään hemmottelua mieheltä ikinä sen kummemmin ole näkynyt äitienpäivän takia (eikä kaivattukaan). Terkkuja vaan ydinperheestä.
[/quote]
Sama täällä. Lapsi oli päiväkodissa tehnyt ihanan avaimenperän ( oli niin innoissaan, ei malttanut odottaa, oli pakko avata paketti jo eilen :D) ja kortin mikä kyllä sydäntä sykähdytti kovasti. En ole ikinä odottanut että mies minua erityisesti äitienpäivänä hemmottelisi, enhän ole hänen äitinsä. Huomenna juhlimme isoäitejä kortein ja kukin. Mukava päivä tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi