Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äitejä ketuttaa huominen hemmottelun puute...

Vierailija
09.05.2015 |

Kun ei ole miestä, joka tekisi aamiaisen, ostaisi lahjan ja huomioisi erityisesti. Vähän sääliksi käy kyllä :(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:18"]Mua vituttaa kun ei ole ketään ketä hemmotella:( lapsillakin tulee olemaan rankka huominen.
Mies 42, YH isä
[/quote]
Anteeksi kielenkäyttö, jotenkin vaan nämä äitienpäiväviikonloput todella raskaita.
Mies 42, YH isä
[/quote]

Tule hemmotteleen mua! Mun mies unohti äitienpäivän :(

Vierailija
22/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:17"]Voihan sen kakun iteki tehdä... :)
[/quote]

Juu, niinku kaiken muunkin. Mikä luxus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Eiköhän useimpien naimissa olevienkin äitienpäivä ole samanlainen kuin muutkin päivät. Kortti voi perheeltä tulla.

Ainakin minä olen varautunut leipomaan äitienpäiväkakkuni itse, koska tiedän, ettei sitä kukaan muu meillä tee, vaikka kotona onkin mies ja lapsi. Karkit ostin itselleni jo tänään. Käsittääkseni se on jonkinlainen mainostajien luoma mielikuva, että perhe jotenkin passaisi äitiä äitienpäivänä?

Vierailija
24/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa. 

Vierailija
25/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kait se ois pitänyt jäädä turpaan ottamaan ja kattomaan juoppoa miestä, et sais ees kerran vuoteen kahvin mieheltä sänkyyn. ♡

onneksi mulla on ihana isä, joka muistaa meitä äitejä ja hoitaa lapsenlapset, että me äidit saadaan levätä pitkään ja herätä aamupala pöytään.

Vierailija
26/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä kun olen käsittänyt, että äitienpäivä on etupäässä äitien ja lasten välinen juttu. Enhän minä mieheni äiti ole. Kivahan se on kun hänkin onnittelee, mutta kyllä päivän kohokohta on lasten tekemät kortit ja lahjat. Enpä usko monenkaan yh-äidin surevan huomenna :D

Vierailija
27/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, ja olettaisin saavani tänäkin vuonna hemmottelua, vaikkei se mikään mitta millekään olekaan. Rakastan jokaista päivää lasteni kanssa, mutta on kyllä kiva tarjota lapsille ihania muistoja äitienpäivästä. Muuten se ei juuri eroaisikaan normaalista, en minä kaipaa mitään ylistyksiä. Joka päivä kuulen sen parhaan "rakastan sonua äiti".
Mutta tosiaan: tällä yh-mammalla on miesystävä, joka viime vuonna oli käynyt minun lasten kanssa ostamassa kukkia, tekivät aamupalan ja toivat sen sänkyyn ja olivat suunnitelleet vaikka mitä päiväksi. ikinä ei lasten isä ollut niin huomaavainen ja ihana (tai viettänyt aikaa ja todella halunnut tuntea omia lapsiaan, toisin kuin miesystäväni).

Vierailija
28/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei harmita kenenkään onni, enkä tajua näitä ylemmyydentuntoisia avauksia.

Vierailija
29/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:09"]Eikö se niiden lasten homma kuitenkin ole? 
[/quote]

Jos on pienet lapset ne tuskin leipaa kakkua tai tuo aamiaista vuoteeseen :)
[/quote] onneksi ei oo rakkauden mitta kaffet petiin ♡
[/quote]

Eipä kai, mutta kukapa sitä miehen extrahemmottelua vastustaisi ;)
[/quote]onneksi voi saaha hemmottelun mieheltä yhnakin. Vielä enempi kuin aiemmin

Vierailija
30/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa. 
[/quote]

Ihan pikkuisen katkeraa puhetta :D Voi kyynel.

Vierailija
31/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua hemmotella vaikka en yh ole. Lapset askarrelleet koulussa ja hoidossa yllätykset, mutta muuten ei normaalista päivästä eroa.

Vierailija
32/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antoi tänään mulle äitienpäivähemmottelua, eli pani mua niin saatanan lujaa ja kiihkeästi :D huomenna saan lapsilta kortit ja lahjat ja leipomukset. Aika täydellistä :) t: entinen yh

Vierailija
33/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan olettanut, että äitienpäivänä mies hemmottelee. Lapset tekevät lahjan ja aamupalan. En tarvitse kenenkään hemmottelua ollakseni tyytyväinen ja onnellinen.

Vierailija
34/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA.

Vierailija
35/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:36"]Mun mies antoi tänään mulle äitienpäivähemmottelua, eli pani mua niin saatanan lujaa ja kiihkeästi :D huomenna saan lapsilta kortit ja lahjat ja leipomukset. Aika täydellistä :) t: entinen yh
[/quote]

Tämä! <3

Vierailija
36/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:38"]Siis oikeasti. Äitienpäivänä onnitellaan omaa äitiä. Naistenpäivänä onnitellaan omaa NAISTA.
[/quote]

Kyllä äitienpäivänä mies voi auttaa lapsia kakun teossa ja kylpyläpaketin valinnassa.

Vierailija
37/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a meillä isä vetää äitiä turpaan äitienpäivisin.

Vierailija
38/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä muiden joukossa. Ihan kuin sinä yhtenä päivänä vuodessa kun saat sen helkkarin sumppis sinne sänkyyn niin tekee autuaaksi elämän :) olen kahden ihan pienen yh, keittelen aamulla kahvini ihan itse ja kakkua en kaipaa, mutta se mitä kaipaan on ympärivuotinen rakkaus,välittäminen, ja arjen jakaminen. Siltikin vaikka välillä on niitä päiviä että tekisi mieli heittää kengällä jokaista ohikulkevaa kuhertelevaa pariskuntaa, on useimmat päivät onnellIsia,ja ennenkaikkea seesteisiä ja tulevaisuus toivoa täynnä! Hyvää äitienpäivää niin meille yksinhuoltajille kuin ydinperheissä eläville :)

Vierailija
39/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa.  [/quote] Ihan pikkuisen katkeraa puhetta :D Voi kyynel.

[/quote]

Voi murunen, pyyhi kyyneleesi. Yksinhuoltajuus on ihan oma valintani, koulutettuna ja hyvin ansaitsevana älykkäänä naisena en tarvitse miestä elättämään tai rajoittamaan omaa elämääni. Seksiin löytyy kyllä puutteessa elävien valaiden aviomiehiä, niitä kunnollisia perheenisiä :-D

Vierailija
40/72 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:23"]Mitä mä tekisin miehelle, joka pitäisi mua äitinään? Pervoa! Nuori, kolmea rakastajani hemmottelee mua huomenna sängyssä oikein perusteellisesti kunnon tempuilla ja hyvänkokoisella vehkeellä, lahjoja ostan itselleni omilla rahoillani aina kun haluan ja äiti olen ainoastaan lapsilleni. Hyvää äitienpäivää vaan silti sinne onnelliseen ydinperheeseen, toivottavasti miehesi ei huomenna lyö, juo, pelaa perheen ruokarahoja tai käy vieraissa.  [/quote] Ihan pikkuisen katkeraa puhetta :D Voi kyynel.

[/quote]

Voi murunen, pyyhi kyyneleesi. Yksinhuoltajuus on ihan oma valintani, koulutettuna ja hyvin ansaitsevana älykkäänä naisena en tarvitse miestä elättämään tai rajoittamaan omaa elämääni. Seksiin löytyy kyllä puutteessa elävien valaiden aviomiehiä, niitä kunnollisia perheenisiä :-D
[/quote]tää kyllä kuulostaa katkeralta.

T. Toinen yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä