Sote-alan työntekijä: jos palkanmaksusi keskeytetään helmikuusta, et saa työttömyysetuutta.
Toimin sote-alalla, ja tämä tieto annettiin meille työntekijöille tänään. Jos työnantajasi ei löydä sinulle korvaavaa työtä ja palkanmaksusi keskeytetään, et tule saamaan työttömyysetuutta, sillä keskeytyksen katsotaan johtuvan työntekijästä. Näin ollen, toivottavasti sinulla on elättäjä loppuvuodeksi.
Tämä niinkutsuttu "hyvinvointiyhteiskuntamme" on läpeensä mätä. Nyt viimeistään voi puhua täysin kontrollipiikistä, sillä jos et tuota ota, sinulta viedään oikeus työhösi sekä myös yhteiskunnan taloudellinen tuki. Et saa mitään. MITÄÄN.
Olen aivan puulla päähän lyöty.
Kommentit (246)
Mikä hitto edes on mikään Token Tube? Itse olen pitäytynyt päätöksessä olla ottamatta rokotetta jo pelkkää virallista tartuntatilastoa seuraamalla. 20 000+ tartuntaa päivässä on luku, joka ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 3 rokotetta otettuna. Osastolla on 12 hoitajaa kierrossa ja näistä 12 hoitajasta 6 ei ole ottanut rokotetta ja heille tuli jo ilmoitus, että siirtyvät toisiin tehtäviin 1.2 alkaen.
Kysyttiin sitten 6 muuta hoitajaa, että onko tilalle tulossa uusia hoitajia niin samalla meille sanottiin, että meidän jäljellä olevien pitää joustaa siihen saakka kunnes nämä 6:den tilalle on saatu uudet hoitajat.
Minä ilmoitin siinä vaiheessa, että irtisanoudun.
Sain uuden paikan miehen firmasta (täysin toinen ala) ja vaihdan alaa nyt sitten. Työvelvollisuus lakkaa ensiviikolla, kun pidän jäljellä olevat lomat ja lähden menemään.Eikä mikään poikkeuslaki minua saa palaamaan töihin. Meen vaikka ennemmin vankilaan
Luovut oikeuksista ja asia hoidettu.
Ai hoitajan oikeuksista?
Ookko vähän pihalla 😂😂😂
Jos tietää ettei halua enää palata hoitoalalle ja samalla haluaa varmistaa ettei tule määräystä pakkotyöhon niin sairaanhoitajan oikeuksista luopuminen varmistaa asian. Sen jälkeen ei ole enää pelkoa että tarvitsisi vasten tahtoaan alan töitä tehdä.
Voi jumalau joku on pihalla. Luopua hoitajan oikeuksista 😂😂😂
Ja vaikka se olisikin mahdollista(ei ole) niin poikkeuslaissa varmaan katsottaisiin että "hei tämä on luopunut. Emme voi häntä käyttää" ootko oikeasti tyhymä vaan??
Itse olet pihalla.Ilmoituslomake Valviraan että peruu ammattioikeudet.Siinäpä se, turha kolkutella ovella ja hakea töihin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vähennnetään potilaita eli hoidetaan vain akuutit tapaukset. Kaikki ei-kiireellinen toiminta pistetään seis.
Ympärivuorokautisessa vanhusten hoitopaikassa KAIKKI ovat akuutteja, koska se on heidän koti. Eli kaikki olisi hoidettava...
Tämä naurettava nats!pellepassi tulee pian jokapaikkaan pakolliseksi. Seuratkaapa muita nats!pellemaita kuten saksaa ja itävaltaa. Näissä maissahan on nats!pelleily ihan geeneissä.
Urpo. Nyt taitaa olla enneminkin niin että rokotettu hoitaja tartuttaa potilaita koska työnantaja käskee. Rokotetut hoitajat käsketään töihin ilman karanteenia vaikka olis altistunut, esim perheessä koronaa. Ja tässä on nyt ollut ihan virallisiakin uutisia useampi miten tupla/triplarokotettu hoitaja tartutti rokotettuun potilaaseen. Ja tämä ei voi olla mikään järkyttävä yllätysuutinen yhtään kenellekään kun kaikilla on kyllä toedossa se fakta että rokote ei estä tartuntoja.
Suurin osa ei katso tokentubea tai tee päätöksiään sen perusteella. Ja mahtaako sielläkään kukaan KÄSKEÄ ketään olemaan ottamatta rokotetta? En tiedä kun en seuraa mutta vaikea uskoa.
Meillä on rokote joka ei estä tartuntoja eikä sairastumista, vaan lupaa ainoastaan pienentää vaikea muodon riskiä. Suoja on vain väliaikainen ja suurella osalla ei mitään vaikean taudin riskiä ole. Siinä on ihan tarpeeksi intuitiota olla ottamatta.