Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaina työhaastatteluun

Vierailija
24.09.2026 |

Hitsi kun jännittää, vaikka ei pitäisi,  monesti olen käynyt... Vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain toisin kuin aiemmilla kerroilla.

Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin että kysyin paniikkihäiriöisenä rauhoittavia, miedoimpia ja pienimmän paketin lääkäriltä, ei onnistu. Joten ostin kadulta ja pärjäsin haastattelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu hyvin. Vinkkejä on netti pullollaa. Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille tissit

Vierailija
5/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa, pukeudu siististi, käyttäydy rennosti ja kohteliaasti. Tervehdi ystävällisesti, hymyile, katso silmiin. Ole avoin ja helposti lähestyttävä, varaudu vastaamaan kysymyksiin motiiveistasi hakea avointa paikkaa ja elämäntilanteestasi. Ota mukaan kaikki todistukset.

t. esimies

Vierailija
6/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy suihkussa, pukeudu siististi, käyttäydy rennosti ja kohteliaasti. Tervehdi ystävällisesti, hymyile, katso silmiin. Ole avoin ja helposti lähestyttävä, varaudu vastaamaan kysymyksiin motiiveistasi hakea avointa paikkaa ja elämäntilanteestasi. Ota mukaan kaikki todistukset.

t. esimies

Ei välttämättä riitä! Terveisin: Hr-asiantuntija

Vierailija
7/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä haastattelussaki jännittää niin siitä kannattaa kertoa, on hyvä keskustelun avaus myös ja samalla poistaakin vähän sitä jännitystä kun ei tarvitse niin miettiä luuleeko nuo että olen humalassa kun takeltelen tms.

Vierailija
8/8 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä esimerkkikysymyksiä ja harjoittele niihin vastaamassa käytännössä vaikka ensin kirjoittamalla ja sitten lukemalla vastauksia ääneen. Tulee varmuutta ja harjoitusta eikä haastattelu mene siihen että jää ihmettelemään tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan