Rokottamattomien ahdinko sotealalla
Nyt kuun vaihteessa siis loppuu palkanmaksu rokottamattomilta. Moni perhe jää tyhjän päälle oelkästää piikkipelon tai oman idrologiansa vuoksi.
Itselläni työt jatkuu kyllä normaalisti.
SH
Kommentit (216)
Keväästä on tulossa mielenkiintoinen. Sopimuskausi päättyy helmikuun lopussa eli maaliskuusta alkaen mm, soteala on sopimuksettomassa tilassa. Oma veikkaukseni on, että työtaistelujen estämiseksi valmiustila tulee voimaan.
Tälle lain muutokselle ei pitäisi olla enää mitään tarvetta kun karanteeniaikoja on lyhennetty ja testiin ei enää kunnolla pääse plus rokotetut sairastuvat yhtälailla verrattuna rokottamattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Keväästä on tulossa mielenkiintoinen. Sopimuskausi päättyy helmikuun lopussa eli maaliskuusta alkaen mm, soteala on sopimuksettomassa tilassa. Oma veikkaukseni on, että työtaistelujen estämiseksi valmiustila tulee voimaan.
Tämä. Estetään lakkoon meneminen sotealalla. Onneksi jää varhaiskasvatus ja perusopetus jossa voidaan lakkoilla, ja kunnan muut työntekijät, siivous ja ruokapalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että rokotepakko tulee valtakunnallisesti kaikille aloille.
Saisin nauraa ihan kippurassa kun nämä raukat ajettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle hiljalleen. 😆
Minä toivon samaa, saisin elää rauhassa ilman työkkärin naudan ahdistelusoittoja.
T. Vapaaehtoisesti työtön
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on sairaanhoitqja ja hänen vaimonsa terkka ja molemmat rokottamattomia. Palkka loppuu 1.2 ja kolme pientä olisi ruokittavana ja tupalaina päälle. Nyt sitten itketään.
No kylläpä säälittää. Ai, ei oikeastaan sittenkään.
Tuosta ongelmastahan pääsee ottamalla sen rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun on kapinamielinen voimaantuja nainen. Ongelmiahan siitä tulee, ja oli jo aikakin päästä näistä vastarannankiiskeistä eroon. Ja soteala puhdistuu ja ilmapiiri paranee, minä veikkaan.
Se on selvää että ilmapiiri paranee merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Saisin nauraa ihan kippurassa kun nämä raukat ajettaisiin yhteiskunnan ulkopuolelle hiljalleen. 😆
Sinä taidat siellä jo ollakin, kun tuollaista toivot. Mikä oli työkyvyttömyyden peruste? Parantumaton misantropia ja psykopatia? Onko yksinäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat siellä jo ollakin, kun tuollaista toivot. Mikä oli työkyvyttömyyden peruste? Parantumaton misantropia ja psykopatia? Onko yksinäistä?
Saattaisit kauhistua jos kertoisin ammattini 😂
Mulla nyt passi voimassa kesäkuun loppuun sairastetun koronan takia. Sen jälkeen jään lomalle ja loppuvuoden teen keikkaa päiväkoteihin yms. Saan valita paikat/vuorot jne. Nyt meillä ei saa palkatonta, koska ei ole tulijoita. Ihana ajatus, et loppuvuoden saan tehdä mitä haluan. Ja jos en jaksa tehdä duunia, niin haen toimeentulotukea. Meillä ainakin työkaverit kateellisia mulle tästä vaihtoehdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisit kauhistua jos kertoisin ammattini 😂
Täällä voi esiintyä minkä tahansa ammatin harjoittajana.
Itse olen eläköitynyt järjestelmäasiantuntija. Sinulla nössöllä ei riitä mu nää, kertoa että olet kadunlakaisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Estetään lakkoon meneminen sotealalla. Onneksi jää varhaiskasvatus ja perusopetus jossa voidaan lakkoilla, ja kunnan muut työntekijät, siivous ja ruokapalvelut.
Oletan, että rokotetut ovat antisolidaarisia tällaisissa mahdollisissa lakoissa. Itse olen valmis rikkuriksi ja kykenen puolustamaan koskemattomuuttani agressiivisiakin lakkovahteja kohtaan.
Seniorikeskusten keittiöhlökunta JOUTUU ottaa rokotukset. Rokottamattomat siirretään koulujen keittiöihin. Kesälomittajina pääsevät seniorikeskuksiin töihin. Siis WTF??????
Yhyy-yhyy, pakko saada olla jossain vanhustenhoidossa ilman rokotetta ja tappaa asiakkaat, koska minä haluan ja minulla on oikeus ja minä-minä-minä.
En mä töissä oo kavereita hakemaskaan.