Manuaali, DSG vai mehulinkoautomaatti, vaiko teräsremmi variaattori?
Mikä laatikko on autossa hyvä? En ole ajanut muilla kuin manuaalilla ja turbiini-pumppupyörä automaatilla. Jälkimmäisessä tympäisi se ryömiminen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn.
Mitä sinä muka tajuaisit vaikka saisit ihan asiallisiakin vastauksia? Vai että mehulinkoautomaatti? Olet oikeasti tyhmä tomppeli joka yrittää päteä mammapalstalla.
Eiku sinä et tiedä, että on polkuautoja ja sitten on oikeita autoja.
Sähköautoon perinteinen automaatti. Jos olet karavaanari niin manuaali. Sähköautossa suuri vääntömomentti.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautoon perinteinen automaatti. Jos olet karavaanari niin manuaali. Sähköautossa suuri vääntömomentti.
Sähkömoottori ei tarvitse vaihteistoa.
DSG, miljoona km näillä laatikoilla ilman ongelmia.
Variaattori vois olla kova etenkin lähdöissä. DSG:tä en huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Variaattori vois olla kova etenkin lähdöissä. DSG:tä en huolisi.
Henkseliveto on kovin verkkainen hakiessaan oikeaa välitystä. Sopii ehkä koneelle joka antaa parhaan tehonsa vasta äärimmäisenä kierroksilla. Variaattori on kuitenkin hidas reagoimaan.
Dsg:stä myönteisiä kokemuksia mutta se pitää huoltaa säännöllisesti. Useammin kuin huolto-ohjelman mukaan..
Sama koskee tavallista automaattia.
Lässyn lässyn.
Mitä sinä muka tajuaisit vaikka saisit ihan asiallisiakin vastauksia? Vai että mehulinkoautomaatti? Olet oikeasti tyhmä tomppeli joka yrittää päteä mammapalstalla.