Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
361/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut Mikko Alatalon värikkään elämän ja pidin häntä vähän tylsänä. Kaikenlaista on juontanut ja biisitkin muistui mieleen kun niitä kuuli. Joten kiitos tästä.

Pete Parkkosen äänessä oli jotakin "Johanna Kurkelamaista" soundia paikoin ja mietin miltä he kuullostaisivat duona?? Olisivatko liian samanlaisia vai tukisiko kummankin äänet toisiaan hienosti.

Vierailija
362/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tästä kaudesta!

Joukossa ei ole ketään josta en pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikassa on asennetta. Ei hän tyhmä ole.

Vierailija
364/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Erikaa syytetään siitä että on epäaito? En näe sitä. Mielestäni on jopa yllättävän luonteva ja vilpittömän oloinen. Vähän sellainen luonnonlapsi.

Mä näen myös niin että mikään ei ole laskelmoitua vaan hän on sitä mitä on.

Vierailija
365/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.

Sama tunne tuli mulle. Ehkä tietoista osin. Ehkä Erikaakin siinä.

Vierailija
366/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitteeko nuo muut Jyrki69 yksinlauluja vai the69:sin lauluja? Vaikea kuvitella Mikkoa vetämässä jotain the69eyesin biisiä :D

Vierailija
367/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitteeko nuo muut Jyrki69 yksinlauluja vai the69:sin lauluja? Vaikea kuvitella Mikkoa vetämässä jotain the69eyesin biisiä :D

Eikö the69eyesilla ollut myös covereita? Ehkä niitäkin voi vetää.

Vierailija
368/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa esittää tämän kappaleen Yonan päivänä?

Vierailija
369/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika Wikman on syy, miksi tämä kausi jää katsomatta. Erika on keksinyt konstin, millä tienaa, ulkomusiikilliset keinot. Ja kun taustajoukoissa seisoo vanhuudenhöperö Danny, niin kaikki palikat on kasassa. Ei siinä mitään.

En tykännyt Kikasta, mutta Kikka teki ton roolin hyvin. Erika on vain mauton kopio. 

Oletko vieläkin samaa mieltä?

Vierailija
370/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin unohtanut Mikko Alatalon värikkään elämän ja pidin häntä vähän tylsänä. Kaikenlaista on juontanut ja biisitkin muistui mieleen kun niitä kuuli. Joten kiitos tästä.

Pete Parkkosen äänessä oli jotakin "Johanna Kurkelamaista" soundia paikoin ja mietin miltä he kuullostaisivat duona?? Olisivatko liian samanlaisia vai tukisiko kummankin äänet toisiaan hienosti.

Ensimmäinen muistikuvani Alatalosta on Hittimittarin juontajana 80-luvulla, kun olin alle 10-vuotias. Silloin en edes tiennyt, että on muusikko.

https://areena.yle.fi/1-2840310

Vierailija
371/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät hiukset Eerikalla.

Vierailija
372/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävät hiukset Eerikalla.

Tosi paljon pidennyksiä mutta se on tyylivalinta joka sopi erityisesti eilen esitettyyn biisiin. Ihminen voi olla aito vaikka ulkoisesti joku saisi muun vaikutelman.

Vierailija
373/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondien Call me ainakin.

Vierailija
374/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen muistikuvani Alatalosta on Hittimittarin juontajana 80-luvulla, kun olin alle 10-vuotias. Silloin en edes tiennyt, että on muusikko.

https://areena.yle.fi/1-2840310

Mä muistan Mikko Alatalon skimbaus koulun lapsille 80 luvulta. Taikanapin polvessa.

Vierailija
375/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko laulamassa na na na na na naitiin..... Elaborate kiss

Vierailija
376/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blondien Call me ainakin.

Ja se oli oikeasti kunnia sille biisille!

Vierailija
377/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempibiisit Yonalta:

Ooksä unohtanu?

En saa rauhaa

Irti

V* tun unelmat

Se ei ikinä lopu

Ghetto

Kesken

Iloo putoo

Jano

Unissa ruuhkaa

Ei oo haluu

Lintu

Niitty ja taivas

Matka

Syyt

Elämän luonne

Sataman usva

Maantien laitaa

Vedenpaisumuslaulu

Pilvet liikkuu, minä en

Laitoin järjestyksessä uudemmasta vanhempaan. Jos nyt ketä kiinnostaa tutustua Yonan tuotantoon.

En kaipaa tähän mitään lapsellista v i T * uilua

Vierailija
378/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.

Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?

En oikein käsitä mitä Jyrkille oikein tapahtui. Laulaa oikeasti tosi hyvin, mutta nyt ei ollut kaikki kohdillaan hänen laulussaan. Olisi antanut mennä vaan täysillä eikä olisi himmaillut. Toivottavasti muissa biiseissä hän päästään valloilleen sen upean, tumman äänensä.

Jyrki selvästi yritti tehdä biisistä Sisters of Mercy -version.

Vierailija
379/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tunne, että Erika oli vähän hukassa tuossa porukassa: hän ei ole omia biisejä tehnyt ja jollain lailla on epäuskottava kaikessa tekemisessään: tangokuninkaallisesti hups vaan onkin yhtäkkiä vähän tuhma tyttö...ei vaan mene läpi. Minusta hänestä paistoi läpi epävarmuus ja esim. Yonan rinnalla vaikutti todella nuhruiselta ja teennäiseltä. No, eipä Meijukaan ole omia laulujaan kirjoittanut, mutta on kyllä aidosti iloinen humppaiskelmän esittäjä, viihdyttäjä.

Vierailija
380/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna, Janna ja Johanna olivat ihania, olen kuunnellut tuon biisin Spotifysta jo monta kertaa ohjelman jälkeen 💕 muista ei jäänyt vahvaa muistijälkeä. No, Jyrki oli pettymys, ei saanut mitään käsitystä hänen laulutaidostaan. Toivottavasti ei ala tämän jälkeen tehdä suomenkielistä musiikkia, kuten Jonne Aaron, jonka ura meni alamäkeen heti vaihdoksen jälkeen. Kansainväliset rokkitähdet saavat päähänsä, että muutkin kuin he haluavat kuulla tavanomaista suomi-iskelmää 🙄

Jannan fraseeraukset ovat karmeita. Kun ei osaa, tulisi jättää väliin. Kuulostaa pakottamiselta, väkisintehdyltä.

Yonalla on kaunis ja hyvä ääni.