Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Sarjassa on nähty muitakin jotka eivät ole tehneet omia biisejä, kuin vain Erika Vikman joka itseasiassa on aika hyvä laulajana. Hänen kohdallaan huomio kiinnittyy vain kaikkeen epäolennaiseen. Kikkakin oli hyvä laulaja mutta biisit oli mitä oli.
Esim, Suvin Teräsniska itki että mitä hän tekee täällä kun ei ole samaa sarjaa kuin muut, ei ole tehnyt omia biisejä.
Myös Arja Koriseva, jolta tosin ilmeistyi tänä vuonna biisi jonka sanoitukseen on vasta nyt osallistunut, ei kuitenkaan kokonaan oma sanoitus,
Jari Sillanpää, Virve Rosti, Loiri, Anne Mattila ja mitä niitä onkaan ollut.
Tietääkseni kukaan heistä ei ole tehnyt omia sanoituksia tai sävellyksiä.
Voin toki olla väärässäkin, vaan haitanneeko tuo mitään.
Syön muuten itsevirkatun piponi tupsuineen, jos Jyrki ei esitä Meijun päivänä "Pure mua"-kappaletta goottivampyyrityylillä! Sopisi hänelle niinkuin nenä naamaan 😅!
Kertokaa mulle, että kuka helkkari on se Yona??? Voin rehellisesti sanoa, että hänestä en ole koskaan kuullutkaan. Mitä biisejä hänellä on? Mikä on se radion soitetuin?
Erika saa uuden hitin eilisestä biisistä,oli uskomaton sovitus tehty. Hämmästyin ihan.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa on nähty muitakin jotka eivät ole tehneet omia biisejä, kuin vain Erika Vikman joka itseasiassa on aika hyvä laulajana. Hänen kohdallaan huomio kiinnittyy vain kaikkeen epäolennaiseen. Kikkakin oli hyvä laulaja mutta biisit oli mitä oli.
Esim, Suvin Teräsniska itki että mitä hän tekee täällä kun ei ole samaa sarjaa kuin muut, ei ole tehnyt omia biisejä.
Myös Arja Koriseva, jolta tosin ilmeistyi tänä vuonna biisi jonka sanoitukseen on vasta nyt osallistunut, ei kuitenkaan kokonaan oma sanoitus,
Jari Sillanpää on säveltänyt itse esittämänsä kappaleet: tangon Sininen ja punainen, Kesäinen häävalssi ja Jouluna rokataan. Sanoittanut laulun Bum Bum Bum sekä Kuuleeko Eero. Jari käyttää sanoituksissa ja sävellyksissä välillä nimeä Veikko Siltsu. Nämä ainakin tiedän, on niitä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, että kuka helkkari on se Yona??? Voin rehellisesti sanoa, että hänestä en ole koskaan kuullutkaan. Mitä biisejä hänellä on? Mikä on se radion soitetuin?
Minulle kanssa tämä neitokainen täysin tuntematon suuruus, mutta täytyypä ottaa selvää, mikä on naisiaan.
Mikolla on ollu nuorempana kyllä upea lauluääni.
Erika on paljon vanhemman näköinen ja oloinen kuin Yona. Yona on enemmän sellainen suloinen kihertävä naapurintyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin eniten Tommista.
Mä rakastan Tommin ääntä ja musiikkityyliä. Siitä tulee niin nostalgiset vibat. 🥰
Katsotaan toteutuuko toive mutta toivoisin että Mikko olisi valinnut biisin "kevät ja minä"
Näyttääkö teistäkin Erika naamastaan vähän ankalta? xD
Eiköhän Mattilan Anne ole biisejään tehnyt itsekin
Hauska lukea näitä katkeroituneiden mammojen itkuja kauniista ja itsevarmasta Erikasta :D
Vierailija kirjoitti:
Yona ainoa siedettävä artisti, tuskin tulee katsottua. 2020 kausi oli hyvä, viime kausi huono ja muita en ole nähnyt.
Mitä ihmettä? Minä en ollut koskaan kuullut tai nähnyt missään häntä, ja piti googlata että kuka hän oikein on, enkä siltikään tullut juuri hullua hurskaammaksi, lauloi jotain laulua jota en ole koskaan kuullut...
Yona on mullekin ihan tuntematon. Kun ne soitti siinä 1-jaksossa niitä sen biisejä esittelyssä, niin en ollut koskaan kuullut yhtään niistä... En näköjään ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Sillanpää on säveltänyt itse esittämänsä kappaleet: tangon Sininen ja punainen, Kesäinen häävalssi ja Jouluna rokataan. Sanoittanut laulun Bum Bum Bum sekä Kuuleeko Eero. Jari käyttää sanoituksissa ja sävellyksissä välillä nimeä Veikko Siltsu. Nämä ainakin tiedän, on niitä muitakin.
OK! Kiitos, hyvä että kerroit, minä en tiennyt. Johtunee siitä etten muutoinkaan kuuntele Sillanpäätä, mitä nyt radiosta joskus saattaa joku biisi tulla. Noista mainitsemistasi luulen kuulleeni vain Kuuleeko Eero, vaikka saattoi se olla joku TV-ohjelmakin, en muista.
Veikko Siltsustakaan en ole koskaan kuullut mitään.
Aina sitä näin jotain uuttakin oppii.
Vierailija kirjoitti:
Yona on mullekin ihan tuntematon. Kun ne soitti siinä 1-jaksossa niitä sen biisejä esittelyssä, niin en ollut koskaan kuullut yhtään niistä... En näköjään ole ainut.
Vuonna 2013 Yona osallistui Seinäjoen Tangomarkkinoiden Tangokuningatar-kilpailuun ja sijoittui toiseksi
Tuota en tiennyt, mikä ei ole ollenkaan ihme. Ei koskaan ole tangomarkkinat kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK! Kiitos, hyvä että kerroit, minä en tiennyt. Johtunee siitä etten muutoinkaan kuuntele Sillanpäätä, mitä nyt radiosta joskus saattaa joku biisi tulla. Noista mainitsemistasi luulen kuulleeni vain Kuuleeko Eero, vaikka saattoi se olla joku TV-ohjelmakin, en muista.
Veikko Siltsustakaan en ole koskaan kuullut mitään.
Aina sitä näin jotain uuttakin oppii.
Se oli se napakympin koomikkonainen, joka huuteli sille uudelle pulskalle juontajalle etäyhteydellä kuuleeko x
Olin aivan varma, että Jyrki 69n sanoo: "jos me oltais Englannissa tässä istuis Sir Elton John" !
Vierailija kirjoitti:
Syön muuten itsevirkatun piponi tupsuineen, jos Jyrki ei esitä Meijun päivänä "Pure mua"-kappaletta goottivampyyrityylillä! Sopisi hänelle niinkuin nenä naamaan 😅!
Jyrkin pitäisi laulaa puren sua, koska hän on itse Helsingin vampyyri.
Mitähän yhteistä heissä muka on?
Armi oli holisti, joka oli läheisriippuvainen eräästä ukkomiehestä. Ulkonäössäkään muijissa ei mitään samaa.