Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.
Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?
mmm... Jyrki69 ei laula korkealta ja kovaa, se ei ole metallikiekuja. Se ei laula korkealta ja kovaa the 69eyesissä, eikä pelkkänä Jyrki69:nä. Sen on tarkoitus laulaa matalalta ja tuottaa minulle virnistyksiä, värinöitä ja mielihyvää. <3
Kyllä, näin juuri, mutta kun tuntui, että hänen tumma, matala äänensä jäi nyt jotenkin puoli tiehen. Odotin, että hän olisi kajauttanut ilmoille oikein kunnon rytinät tyyliin Devils tai Never say die. Ehkä vika nyt sitten oli kuulijassa ja rytinäodotuksessa :-) Tuossa porukassa olisi kyllä peitonnut kaikki mennentullen, vaikka kaikilla noilla laulajilla on omat vahvuutensa. Toki Tommi Läntinen on minun mieleeni myös ja kova kilpailija Jyrkille. Siis minun silmissäni tuolla Vain elämässä.
T. eri
Jyrki ei käytä ääntään Vain elämässä, niin kuin osaa. Kyllähän se osaa saada ääneensä eri sävyjä jos vain haluaa. Mun mielestäni Jyrkin ääni on melko maltillinen pääasiassa. Sellainen täyteläisen tumma ja vahva sen takia. Sellanen hubba bubba -ääni. Tommin ääni taas on korvat rikkova rääkyjä, en puhuisi edes samana päivänä heistä. En siedä Tommin ääntä yhtään, mutta Jyrkin ääni on ihku. The69 kannattaa kuunnella hyvillä kuulokkeilla. Ilman kuulokkeita voi jäädä räminäksi.
T. Jyrkihullu
Jyrki69:llä oli popahtava biisi. Juuri sen takia se ei iskenyt. Jyrkin äänelle ei sovi poppi. Toivottavasti tulee rokkaamaan tai esittää balladin muodoissa tulevia versioitaan.
Toivottavasti kaikki versiot eivät ole popahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan häpykumpu on kutsuvasti kohollaan. Se varastaa katseet.
Hän tietää millä tavalla kannattaa esiintyä.
Näin on tehtävä kun musikaaliset avut ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli teidän mielestä illan paras?
Minä tykkäsin eniten Erikasta!
Huvittelin mielikuvalla, Jyrki69 olisi rallatellut Mä maalaispoika oon-renkutuksen😂
Minäkin huvittelin mielikuvalla, että Jyrki69 olisi rakastellut mä maalaispoika oon-vetkutuksen :)
Kaikki ne kalkkunat meressä pelkkää lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensviikon jakso saattaa olla tän kauden mielenkiintoisin ja hauskin jakso. 🤗
Minäkin odotan innolla Erikan päivää. Samoin Meijun, hänellä on kivoja menobiisejä ja Meijulla on hauskoja tarinoita
Erikan biisit on bängereitä.
Eipä ole kauaakaan kun näin Erikan livenä.
Hän kyllä osaa vetää biisejään kovaa.
Luulisin että Erika voisi kuulostaa kovemmalta, jos hän siirtyisi popista rokkiin. Nythän hänellä on rokahtavaa poppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin odotan innolla Erikan päivää. Samoin Meijun, hänellä on kivoja menobiisejä ja Meijulla on hauskoja tarinoita
Luulisin että Erika voisi kuulostaa kovemmalta, jos hän siirtyisi popista rokkiin. Nythän hänellä on rokahtavaa poppia.
Tekeeköhän Jyrki ja Erika jonkun yhteisen rokkibiisin jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Anna, Janna ja Johanna olivat ihania, olen kuunnellut tuon biisin Spotifysta jo monta kertaa ohjelman jälkeen 💕 muista ei jäänyt vahvaa muistijälkeä. No, Jyrki oli pettymys, ei saanut mitään käsitystä hänen laulutaidostaan. Toivottavasti ei ala tämän jälkeen tehdä suomenkielistä musiikkia, kuten Jonne Aaron, jonka ura meni alamäkeen heti vaihdoksen jälkeen. Kansainväliset rokkitähdet saavat päähänsä, että muutkin kuin he haluavat kuulla tavanomaista suomi-iskelmää 🙄
Never say die paitsi jos laulat humppaa, niin se on heippa forever. Ilmeisesti Jonne Aaronilla ei ollut rahaa maksaa omia englanninkielisiä levyjään ja levy-yhtiö pakotti sen suomeen. Ikävöin negativea.
Vierailija kirjoitti:
Meijun esitys lähinnä nauratti. Kolme mummoa pomppimassa ja hokemassa "tytöt tahtoo pitää hauskaa..." 🤣
Jos miehet olisi tytötellyt 6-kymppisiä niin sehän vasta olisi ollut alentavaa, mutta 60 v voi tytötellä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että Erika voisi kuulostaa kovemmalta, jos hän siirtyisi popista rokkiin. Nythän hänellä on rokahtavaa poppia.Tekeeköhän Jyrki ja Erika jonkun yhteisen rokkibiisin jossain vaiheessa?
Tuon mä hauaisin kuulla!
Toivottavasti olisi sillein Whitesnake - Still of the Night -tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Anna, Janna ja Johanna olivat ihania, olen kuunnellut tuon biisin Spotifysta jo monta kertaa ohjelman jälkeen 💕 muista ei jäänyt vahvaa muistijälkeä. No, Jyrki oli pettymys, ei saanut mitään käsitystä hänen laulutaidostaan. Toivottavasti ei ala tämän jälkeen tehdä suomenkielistä musiikkia, kuten Jonne Aaron, jonka ura meni alamäkeen heti vaihdoksen jälkeen. Kansainväliset rokkitähdet saavat päähänsä, että muutkin kuin he haluavat kuulla tavanomaista suomi-iskelmää 🙄
Suomi-iskelmä on vähän kuin idänkauppa aikanaan. Tehtaat puski puolilaatua kun itään kelpasi huonompikin kama ja kauppa sovittiin poliitikkojen kesken joten tuotteiden laatu ei ollut niin merkitsevää.
N-liiton kaatuessa tuli kriisi kun yhtäkkiä olisi pitänyt nostaa tasoa kun eurooppaan ei vajaalaatu kelvannutkaan ja kilpailuakin oli.
Samoin suomenkielinen iskelmä on oma pikku muulta maailmalta suojattu lintukotonsa jossa kelpaa keskinkertaisempikin kappale kun ei ole kilpailua. Muuallahan ne ei kehnolaatuista suomi-iskelmää kuuntele toisin kuin esim. ruotsinkielistä musiikkia. Tai saksankielistä etc eli ei maailmalla menestyminen vaatisi englanniksi esittämistä mutta hyviä kappaleita se vaatii. Ja niitä suomesta ei hirvesti tunnu irtoavan ainakaan suomenkielellä.
Huh, miten kaunis tuo Janna on!
Hauska Tommi, kun Mikko sanoi että "Tommille oli sopinut anna mulle lovee", niin Tommi tokas, että "en anna". 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meijun esitys lähinnä nauratti. Kolme mummoa pomppimassa ja hokemassa "tytöt tahtoo pitää hauskaa..." 🤣
Jos miehet olisi tytötellyt 6-kymppisiä niin sehän vasta olisi ollut alentavaa, mutta 60 v voi tytötellä itseään.
Tuskin Mikko tarkoitti laulua tehdessään tytöillä pikkutyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten kaunis tuo Janna on!
Olis hauska nähdä ilman kilon pakkelia naamassa, ja irtoripsiä. Hevosen hampaat tolla on😁
Meiju oli ihan heittämällä paras!! JOhtuu varmaan siitä, kun oon ite 50+ "mummo" ja tunnistan tuon niin hyivn biletysbiisiksi!!
Eerikasta pidin myös!
Tommi LÄntinen on aina ollu suosikki, mut nyt ei oikein lähteny..
Mikko on upea lauluntekijä.
Mun arviot: Eerika liian Laskelmoitu ja kylmä esiintyminen, ei tunnetta mukana, ääni hyvin keksinkertainen.
Pete: illan paras! Hänen äänn äänensä on upea, laaja skaala ja wau mikä tunne ja eläytyminen.
Meijun biisi oli taattua tusina tavaraa, ok.
Tommi kakkoseksi vaikka koko ajan mulla mielessä vanha Kummeli sketsi jossa kysyttiin haluatko nähdä vanhan v i. Tun ja sitten Läntisen kuva. 😂totaalirepeäminen siinä vaiheessa kun totesin miehelle et katso kun vanha v***u vuotaa. Kun läntinen liikuttui.
No, redrama tunnetta kyllä mutta en siedä tätä nykylaulua, äännetään suomea päin pyllyä ja sotketaan englantia väiin, puhutaan biisit läpi.
Yona, en lämmennyt. Aika hyvä esitys. Anna puu ja yona ovat liian täynnä itseään, niin omahyväisiä et inhottaa. Mutta ah niin taiteilijoita.🤢Janna ihana.
Jyrkin mokellus anna mule lovee oli lähonnä koominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa että hohhoijaa. Odotin aika paljon enemmän.. tämän nimeksi voisi tosiaan vaihtaa vain itketään.
Kolmastoista kausi ja vieläkin jollekin tulee yllätyksenä että tässä ohjelmassa itketään?
Krokotiilin kyyneleitä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Meiju oli ihan heittämällä paras!! JOhtuu varmaan siitä, kun oon ite 50+ "mummo" ja tunnistan tuon niin hyivn biletysbiisiksi!!
Eerikasta pidin myös!
Tommi LÄntinen on aina ollu suosikki, mut nyt ei oikein lähteny..
On meitä sitten niin erilaisia +50 vuotiaita mummoja (ei edes olla), että en mitenkään voi pitää minään biletysbiisinä Mikko Alatalon Tytöt tahtoo pitää hauskaa. En edes Meiju Suvaksen esittämänä, vaikka esitys olikin mielestäni mukava ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Erikan häpykumpu on kutsuvasti kohollaan. Se varastaa katseet.
HYIII!