Mitä miehet tarkoittavat vastavuoroisuudella parisuhteessa?
Millä tavalla naiset eivät sitä toteuta nykyisin? Vieras ajatus näin iäkkäämmälle naiselle, jonka ikäpolvessa miehet ovat vaan oleskelleet parisuhteessa ja perheessä ja naiset tehneet lähes kaiken.
Kommentit (345)
Minun on vaikea uskoa, että naiset olisivat muuttuneet Suomessa yhtäkkiä prinsessoiksi, joita suomalaismiehet palvelevat. Elättävät, siivoavat kodit, tekevät ruuat ja pesevät pyykit. Vai olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Mies hoitaa miesten työt ja nainen naisten työt. Näin se on ollut siitä asti kun maailma luotiin 6000 vuotta sitten ja näin se tulee aina olemaan.
Mitä miesten töitä on kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa, että naiset olisivat muuttuneet Suomessa yhtäkkiä prinsessoiksi, joita suomalaismiehet palvelevat. Elättävät, siivoavat kodit, tekevät ruuat ja pesevät pyykit. Vai olenko väärässä?
Milloin nainen on Suomessa elättänyt perheensä?
Vierailija kirjoitti:
Mies hoitaa miesten työt ja nainen naisten työt. Näin se on ollut siitä asti kun maailma luotiin 6000 vuotta sitten ja näin se tulee aina olemaan.
Minusta vastavuoroisuutta on, että hoidetaan yhdessä kaikki työt.
Kyllä moni elättää. Meilläkin mies on työtön.
Sama meininki on yhä. Miehet luulee että on tehnyt osansa kun vie joskus roskat. Siitä pitäisi vielä palkita.
Sitä se on että naisen pitäisi suostua ymmärtämään miten miehen ex on ollut väärässä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Kyllä edelleenkin, jopa nuoremmissa sukupolvissa, naiset tekevät enemmän kotitöitä, kuin miehet, vanhemmista sukupolvista puhumattakaan. Itse en aio enää parisuhteeseen ryhtyä. Olen 57-vuotias, ja en ala ketään ukkoa enää passaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Kyllä edelleenkin, jopa nuoremmissa sukupolvissa, naiset tekevät enemmän kotitöitä, kuin miehet, vanhemmista sukupolvista puhumattakaan. Itse en aio enää parisuhteeseen ryhtyä. Olen 57-vuotias, ja en ala ketään ukkoa enää passaamaan.
Ei taida miesvihaajamuumiolla olla kyllä suurta kysyntää 😂
Se on sitä, että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja vastapainoksi antaa miehelle seksiä.
Vastavuoroisuus tarkoittaa sitä, että teitpä sitten niin taikka näin, niin aina saat arvostelua ja haukkumista osaksesi.
"Miks sä ajat näin lujaa?" "Miks sä ajat noin lähellä eiks me voida OHITTAA tuota autooa?" "Miks sä taas ajat näin lujaa?" "Varo tota autoa" "No tota tuolla"
Vierailija kirjoitti:
Mihin heistä pitäisi olla?
Tätä minäkin ihmettelen syvästi? Mihin helvettiin minusta _pitäisi_ olla? Ja etenkin ketä varten?
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoi renkaat ja leikkasi nurmikkoa?
Itse päädyin selitykseen että johtuu miehen ja naisen erilaisesta arvottamistavasta, miehet painottavat enempi fyysisiä ominaisuuksia ja olettavat että samat kriteerit pätee myös naisten kohdalla kun on kyse sitoutumisen halukuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nainen on Suomessa elättänyt perheensä?
Maatalousyhteiskunnassa molempien työpanos oli välttämätön
Oikeasti bielä vuonna 2025 on miehiä, joiden mielestä siivous, ruuanlaitto tai vaikka lasten hoito ei kuulu heille? Voitteko perustella Miksi ja miksi kukaan nainen ottaisi teitä parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat sukupolvien naisten kotityöt: tilataan Woltilla.
Sitä että joka toinen kerta minä panen strap onilla.
N40