Vain Elämää 2022 Official
Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo
Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.
Kommentit (4176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.
Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?
mmm... Jyrki69 ei laula korkealta ja kovaa, se ei ole metallikiekuja. Se ei laula korkealta ja kovaa the 69eyesissä, eikä pelkkänä Jyrki69:nä. Sen on tarkoitus laulaa matalalta ja tuottaa minulle virnistyksiä, värinöitä ja mielihyvää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika voi pokata mikon
Olis saanu Redramankin. Sellaisia katseita tuli sieltäkin suunnasta.
Kyllä mä olin ainakin huomaavinani eilisessä jaksossa jo useammassakin kohtaa Jyrkinkin puolelta kiinnostuneita katseita Erikan suuntaan.
Ainakin siinä kun kaikki tanssivat sen Meiju Suvaksen musiikin tahdissa, sillo Jyrki katso selvästi Erikaa ja sitten sen Erikan esityksen jälkeen. Nää ainakin huomasin.
Jyrki69:n laulutaidottomuus herätti myötähäpeää, ei voi mitään. Sama juttu Redramalla, paikkailee sitä höpöttämällä epäselvällä aksentilla, kuten valitettavan moni muukin räppäri.
Meijun esitys lähinnä nauratti. Kolme mummoa pomppimassa ja hokemassa "tytöt tahtoo pitää hauskaa..." 🤣
Jyrki on paremman näköinen aurinkolasit päässä kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson vasta aamulla ja tästä Jussi69:n vedosta tulee mieleen, että palstamammat haluaisivat hänen strippaavan. Stripparilta kun vähän näytti 😂
Voi tulla strippaamaan. Pitääköhän kauan vielä odotella? Eikä kukaan kyllä tule pelastamaan Jyrkiä, muaha hah haaaaa
Ensviikon jakso saattaa olla tän kauden mielenkiintoisin ja hauskin jakso. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika voi pokata mikon
Olis saanu Redramankin. Sellaisia katseita tuli sieltäkin suunnasta.
Kyllä mä olin ainakin huomaavinani eilisessä jaksossa jo useammassakin kohtaa Jyrkinkin puolelta kiinnostuneita katseita Erikan suuntaan.
Ainakin siinä kun kaikki tanssivat sen Meiju Suvaksen musiikin tahdissa, sillo Jyrki katso selvästi Erikaa ja sitten sen Erikan esityksen jälkeen. Nää ainakin huomasin.
Saattohan niitä katseita enemmänkin olla, mutta en nähny niitä, kun kelasin eilistä jaksoa niin paljon kun tuntui niin tylsältä eilinen jakso muutamien ekojen esitysten perusteella. Meijun esityksen jälkeen kelasin suoraan Erikan esitykseen.
Pitää tänään varmaan katsoa se Yonan esitys vielä, kun monet sitä kerran ovat kehuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ensviikon jakso saattaa olla tän kauden mielenkiintoisin ja hauskin jakso. 🤗
Minäkin odotan innolla Erikan päivää. Samoin Meijun, hänellä on kivoja menobiisejä ja Meijulla on hauskoja tarinoita
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin eniten Tommista.
Mä rakastan Tommin ääntä ja musiikkityyliä. Siitä tulee niin nostalgiset vibat. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jyrki69:n laulutaidottomuus herätti myötähäpeää, ei voi mitään. Sama juttu Redramalla, paikkailee sitä höpöttämällä epäselvällä aksentilla, kuten valitettavan moni muukin räppäri.
Jyrki69 ei ole räppäri, vaan goottirokkari. Tosin identioituu joksikin sarjakuvaglamourrokkariksi nykyään. Siinä sulle aksenttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki69 ei ole räppäri, vaan goottirokkari. Tosin identioituu joksikin sarjakuvaglamourrokkariksi nykyään.
Luetunymmärtäminen hakusessa? Sanottiinko tuossa Jyrkiä räppäriksi?
Vierailija kirjoitti:
Meijun esitys lähinnä nauratti. Kolme mummoa pomppimassa ja hokemassa "tytöt tahtoo pitää hauskaa..." 🤣
Voi kun oot niin pihalla tuossa asenteessasi. Et ole tainnut ymmärtää, että mummoissa on nostetta ja heidän lyttäämisensä niiiiin lääst siisonia 😀
Tykkäsin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.
Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?
mmm... Jyrki69 ei laula korkealta ja kovaa, se ei ole metallikiekuja. Se ei laula korkealta ja kovaa the 69eyesissä, eikä pelkkänä Jyrki69:nä. Sen on tarkoitus laulaa matalalta ja tuottaa minulle virnistyksiä, värinöitä ja mielihyvää. <3
Kyllä, näin juuri, mutta kun tuntui, että hänen tumma, matala äänensä jäi nyt jotenkin puoli tiehen. Odotin, että hän olisi kajauttanut ilmoille oikein kunnon rytinät tyyliin Devils tai Never say die. Ehkä vika nyt sitten oli kuulijassa ja rytinäodotuksessa :-) Tuossa porukassa olisi kyllä peitonnut kaikki mennentullen, vaikka kaikilla noilla laulajilla on omat vahvuutensa. Toki Tommi Läntinen on minun mieleeni myös ja kova kilpailija Jyrkille. Siis minun silmissäni tuolla Vain elämässä.
T. eri
En tiedä, mutta tykkään tästä kaudesta eniten, mitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Naura keskenäs. Vanhat ukotko saa kutsua itsejään pojiksi?😂
Mikolla on hieno monisävyinen ääni, johon ei kukaan näistä yllä. Illan parhaat oli Pete ja Tommi.
Anna, Janna ja Johanna olivat ihania, olen kuunnellut tuon biisin Spotifysta jo monta kertaa ohjelman jälkeen 💕 muista ei jäänyt vahvaa muistijälkeä. No, Jyrki oli pettymys, ei saanut mitään käsitystä hänen laulutaidostaan. Toivottavasti ei ala tämän jälkeen tehdä suomenkielistä musiikkia, kuten Jonne Aaron, jonka ura meni alamäkeen heti vaihdoksen jälkeen. Kansainväliset rokkitähdet saavat päähänsä, että muutkin kuin he haluavat kuulla tavanomaista suomi-iskelmää 🙄
Pete Parkkosella oli mielestäni kovin suoritus.
Ei muutkaan huonoja ollut, mutta Pete vaan veti ihan toisissa sfääreissä.
Vieläpä oli yllättävää, kun Peteen olin suhtautunut ennakkoon pessimistisesti.
Jyrki sanoikin haastattelussa ennen ohjelmaa, että hän lähtee sinne etsimään omaa humppapersoonaansa. Pettymys, koska käsitin, että ohjelmassa mikko alatalon biisin pitäisi olla goottirokkimaustettua. Mut ei voi mitään. Biisi tylsä kuin mikä mut antaisin kyllä silti lovee jos jyrki katsois silmiini kuin peiliin :p