Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2022 Official

Vierailija
13.01.2022 |

Seiska aloitti jo paljastuksilla uudesta kaudesta:
Meiju Suvas, Tommi Läntinen, Pete Parkkonen, Jyrki69, Yona, Redrama, Erika Vikman ja Mikko Alatalo

Mitäs mieltä olette?
Odotan kovasti Yonaa, mutta muut vaikuttavat aika yhdentekeviltä itselleni. Erikalla on tosin ihan hyvä ääni ja Petellä kai myös.

Kommentit (4176)

Vierailija
301/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yona, Janna ja Anna Puu veti hienosti sovitettuna sen Enkelin. Mutta ei ihme kun Matti Mikkola on ollut tekemässä.

Vierailija
302/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä jotenkin alkanut tykkäämään Eerikasta nyt kun hän ei enää vaikuta olevan Dannyn talutusnuorassa vaan vaikuttaa oikeasti itse tehneen valinnan olla sellainen kuin on. Eli hieman röyhkeä ja överinaisellinen. Se on siis ihan ookoo jos ei se tapahdu miehen pakottamana. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan koskaan kuullut Redin laulavan. Nythän toi melkein lauloi. Versio on ihan hyvä.

Kommentistasi tuli mieleen kappale Brädi -Lämpöö. Siinä biisissä Redrama laulaa.

Vierailija
304/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli yllättävän hyviä ja muutenkin mukavaa ja tunteellista porukkaa. Koska kuuntelin ja katselin Parkkosen esityksen lukemattomia kertoja uudestaan, niin se oli sitten varmaan paras.

Vierailija
305/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson vasta aamulla ja tästä Jussi69:n vedosta tulee mieleen, että palstamammat haluaisivat hänen strippaavan. Stripparilta kun vähän näytti 😂

Vierailija
306/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis joku voinut laulaa Känkkäränkän tai jonkun huumorilaulun, jos Sä menet Lappiin. Vähän vaisua oli. Tosin jos on 700 biisiä niin onhan siinä vaihtoehtoja.

Biisivalinnat keskittyivät aika lailla Alatalon siihen kauteen, jolloin hän oli vielä rock-väen silmissä "uskottava" lauluntekijä. Voi toki johtua myös siitä, että niistä saa helpommin tehtyä radio-ystävällisiä pop-kappaleita kuin humoristisista ralleista, jotka minulle tulivat lapsena eniten tutuiksi. (Oma suosikkini on Leuhkat eväät, mutta se on kyllä aika hankala cover-biisiksi, täytyy myöntää.)

Vierailija
307/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redi ja Pete olivat parhaat. Nämä kuoron vierelleen tarvinneet olivat huonoimmat, Meiju ja Yona. Kun tarkoitus on esittää oma versio päivän henkilön laulusta, niin sitä yhtä laulua ei pystytä yksin laulamaan.

Vierailija
308/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pete Parkkonen oli oikein hyvä. En ole kuullut häntä aiemmin. Mutta lauloi hienosti.

Pete Parkkonen oli ainoa oikeasti hyvä tässä jaksossa ja se kertoo näiden taiteilijoiden tason...

Vierailija
309/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin eniten Tommista.

Vierailija
310/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis joku voinut laulaa Känkkäränkän tai jonkun huumorilaulun, jos Sä menet Lappiin. Vähän vaisua oli. Tosin jos on 700 biisiä niin onhan siinä vaihtoehtoja.

Biisivalinnat keskittyivät aika lailla Alatalon siihen kauteen, jolloin hän oli vielä rock-väen silmissä "uskottava" lauluntekijä. Voi toki johtua myös siitä, että niistä saa helpommin tehtyä radio-ystävällisiä pop-kappaleita kuin humoristisista ralleista, jotka minulle tulivat lapsena eniten tutuiksi. (Oma suosikkini on Leuhkat eväät, mutta se on kyllä aika hankala cover-biisiksi, täytyy myöntää.)

En ole koskaan osannut ajatella, että Alatalo olisi ollut koskaan mitenkään rock. Mutta niinhän se Jyrkikin sanoi ja antoi Alatalolle hänen ansaitsemaansa suitsutusta. Minäkin muistan vaan Alatalon lähinnä huumoribiiseistä. Kaikkea sitä oppii, kun katsoo Vain elämää ohjelmaa.

Vierailija
311/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson vasta aamulla ja tästä Jussi69:n vedosta tulee mieleen, että palstamammat haluaisivat hänen strippaavan. Stripparilta kun vähän näytti 😂

Uskokaa nyt jo että se JYRKI69!

Vierailija
312/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan paras oli kyllä Mikko itse. 

Eerika lauloi hirveän huonosti kappaleen, "ei mun takki kaipaa neulaa ei lankaa"

Ei se kappale sille sopinut yhtään. Se ei kuullosta kenenkään muun lauluna niin lauluna,

kuin Mikon itsensä laulamana. 

Mikä se oli joku  69 oli surkeista surkein.

Vain ja ainoastaan Mikko itse laulaa kaikki laulunsa parhaiten, muitten laulut olivat vähän lällätystä.

Vierailija
313/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Erikaa syytetään siitä että on epäaito? En näe sitä. Mielestäni on jopa yllättävän luonteva ja vilpittömän oloinen. Vähän sellainen luonnonlapsi.

Olisikohan. Ei se ihan aina siltä vaikuta. Yleisön edessä on oltava nöyrä. Mutta onko.

Vierailija
314/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri myötähäpeä. eeerika

Eerika lauloi tosi huonosti Mikon kappaleen, minusta vaikutti, että Eerika oli vähän humalassa.

Vierailija
315/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikrolla on mielenkiintoinen historia, harmi että viime aikoina tehnyt lähinnä typeriä ralleja. Illan paras oli mielestäni Pete Parkkonen ja huonoimmasta sijasta saavat taistella sejoku69 ja Meiju.

Vierailija
316/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo että se JYRKI69!

Mä tiedän, että hän on Jyrki69, mutta mä en tiedä miksi kirjoitin Jussi69. Joku ajatushäikkä ollut kirjoitushetkellä.

Oon mä nuorena jopa fanittanut The 69 Eyes

-bändiä

Vierailija
317/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.

Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?

Vierailija
318/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oli teidän mielestä illan paras?

Minä tykkäsin eniten Erikasta!

Huvittelin mielikuvalla, Jyrki69 olisi rallatellut Mä maalaispoika oon-renkutuksen😂

Vierailija
319/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eerikasta tuli tässä tosi kova Armi Aavikko viba.

Tai Kikka. Erikan biisi valinta oli kyllä puhkikulunut. Oikein ruikutusbiisien aatelistoa. Redraman biisistä en tunnistanut alkuperäistä juurikaan, Jyrki69 valinnut ihan väärän äänialan, ei laulanut korkealta ja kovaa, ei lähtenyt lentoon lainkaan, olisi tarvinnut taustalaulajia. Peten valinta hyvä, sitä vanhaa Mikkoa. En ymmärrä, miksi tuodaan muita artisteja mukaan; ainoa syy, ettei osata itse laulaa?

En oikein käsitä mitä Jyrkille oikein tapahtui. Laulaa oikeasti tosi hyvin, mutta nyt ei ollut kaikki kohdillaan hänen laulussaan. Olisi antanut mennä vaan täysillä eikä olisi himmaillut. Toivottavasti muissa biiseissä hän päästään valloilleen sen upean, tumman äänensä.

Vierailija
320/4176 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson silmiisi kun peiliii-iiiin, heh heh heeee... Jyrki, teit sen suomeksi!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme