Näky jota et koskaan unohda
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva http://aijaa.com/awVAI8
VAROITUS HERKILLE! KUVA VIE SEKSIHALUT!
Oho... melkonen lörtsy o_O
Ihan normaalin näkönen pimppi. Oon nähnyt varmaan kymmeniä saman näkösiä.
t. perhesuunnitteluneuvolan terkkari
1. ku isä löi äitiä
2. ku yllätin mun siskon ja sen poikaystävän puuhista (olin sen ikäne et just ja just edes tiesin et mistä lapset tulee)
3. naapurin pikkupoika jäi auton alle ja olin melkee vieressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille traumatisoituneille tiedoksi, tuossa on kuvanmuokkausohjelmalla suurennettu pimppaa. Ei siis aito kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille traumatisoituneille tiedoksi, tuossa on kuvanmuokkausohjelmalla suurennettu pimppaa. Ei siis aito kuva.
ihana oot kun koitit lohduttaa ettei se ole oikea mut kyllä siitä traumat jää silti
Tässä teille jotain unohtumatonta. Mailma on paska paikka...
http://www.documentingreality.com/forum/f10/three-year-old-girl-decapit…
Viime kesänä työkeikalla kun olin kuskin apulaisena näin jonkun about 15v pojan ison kiven päällä housut alhaalla nussimassa kiveä.et ei heti kyl unohda vaan nauratti aika lailla tätä nykynuorison menos
Kuollut isoisäni. Ruumiinvalvojaisissa (?) siis. Olin tuolloin 14-vuotias.
Toinen mieleenpainunut on se kun synnytin perätilassa ollutta lastani. Luulin etten ole saanut ponnistettua vauvaa yhtään ulos, mutta alas vilkaistessa siellä näkyikin sinertävä takapuoli tulossa ulos minun toosastani.
Se kun mies nukkui sohvalla ja koiranpentu meni miehen rinnalle seisomaan ja pissasi siihen. Mies ei edes herännyt vaan jouduin herättämään ja pyytämään paidan vaihtoa :D
Vierailija kirjoitti:
onko sellainen
En muista oikein mitään, joten ei ole. Pelkkää lumisadetta, kun muistojani yritän palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin töistä kotiin illalla ja laitoin tv:n päälle. Siellä oli joku luontodokumentti, jossa valtavan kokoinen käärme söi toista käärmettä. Inhoan käärmeitä ja näky jäi pitkäksi aikaa verkkokalvoilleni.
Se kun käärmeet nielevät saalistaan, on tosi inhottavan näköistä. Paljon inhottavampaa, kuin se käärme muuten. Kaikista eläimistä iljettävin on Komodon varaani, hengenvaarallinen ihmisellekin.
Edellä ajava nainen nukahti rattiin - auto ajautui vastaantulevan kaistan kautta isoon ojaan - näen vieläkin kun auto lentää muutaman metrin ilmassa - ihan kuin elokuvaa olisi katsonut.. Onneksi kuski selvisi säikähdyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ekakerrallani se poikakaverin ilme kun siltä tuli.
Millanen se oli, haluaisin mielelläni kuulla lisää!!
Vierailija kirjoitti:
Joskus pienenä näin netissä videon jossa jotkin talibaanit(tai muut vastaavat?) leikkasivat elävältä mieheltä pään irti. Traumat jäi. En tiedä mistä moisen videon edes löysin...
Näitä videoita löytyy Isiksen tekeminä aika paljon netistä. Muutamat olen katsonut ja ovat kyllä puistattavia. Silti niitä jostain syystä katsoin kerran enemmänkin. Sitten ne jää pyörimään päähän ja ajattelee sitä, että mille se tuntuisi, jos itselle sama tehtäisiin. Isiksen elävältä polttamiset myös kauhistuttavia. Käy niin sääliksi niitä ihmisiä sillä viimeisellä hetkellä.
Pelkkiä huonoja muistoja.
Se, kun yöllä yllätin äitini ja isäni "hommista". He eivät edes huomanneet mitään.
Se, kun linja-auto, jonka kyydissä olin, ajoi päin henkilöautoa. Ja sen auton kuskin verinen naama onnettomuuden jälkeen.
Se, kun jouduin lopettamaan kissani, ja kävin vielä katsomassa pientä raukkaa toimenpiteen jälkeen. Ne silmät olivat niin avoimet ja täynnä tyhjää.
Se, kun pienenä siskoni pyysi tuomaan palan paperia. Erehdyin kysymään miksi, ja hän avasi suunsa näyttäen kielensä päällä olevan limenvihreän valtavan räkälöllön.
1. Rakkaani seurustelumme alkuaikoina nousemasta vedestä uinnin jälkeen, silmät loistaen kesäiltana. Kun joskus kuolen toivon, että tuo on viimeisin asia joka minulla on mielessä.
2. Kallossa halkaissut nuori mies onnettomuuden jälkeen
3. Entisen kaverini ilme, kun olimme veneellä soutelemassa ja yht äkkiä puhkesi myrsky ja jouduimme vuorotellen soutamaan ristiaallokossa
4. Vastasyntynyt serkkuni kättärillä pienenä nyyttinä
- Veljeni pitelemässä haulikkoa kurkullaan itsemurha-aikeissa (ehdin juosta hänen luokse ja ottaa sen pois ennen kuin teki mitään)
- Sama veli teho-osastolla tajuttomana letkuissa lääkkeiden yliannostuksen jälkeen ja tämä sama tilanne vielä tullut koettua kaksi kertaa (tämä veli edelleen elossa, vaikka itsemurhayrityksiä monta kymmentä...)
- Toinen veli sydänkohtauksen jälkeen teho-osastolla ja hänen pienet lapset ja vaimo istumassa sängyllä (veli voi nyt oikein hyvin, vaikkakin loppuelämän onkin lääkitys sepelvaltimotautiin)
- Ja pakko sanoa jotain positiivista, joten aviomieheni onnellinen hymy meidän vihkimistilaisuuden jälkeen :)
se kuva hyvinkään onnettomuudesta
Haluaisin unohtaa ja en olisi koskaan halunut nähdä venäläisen lapsivankilan vessapoikaa. Ahdistavaa.
Löytyy sekä kaunis, että kamala näky, joita kumpaakaan ei koskaan unohda.
Kaunis: Auringonnousu Grand Canyonissa.
Kamala: Rekkaan törmännyt moottoripyöräilijä, ajoin onnettomuuspaikan ohi, ehdin nähdä littanan, verisen pään ennen kuin se peitettiin (moottoritie kyseessä, yksi kaista käytössä).
Sampsan vako