Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky jota et koskaan unohda

Vierailija
08.05.2015 |

onko sellainen

Kommentit (804)

Vierailija
801/804 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä kassalla ja kerran siihen tuli mies jonka kädet, siis ranteista alaspäin kädet sormineen oli ihan hervottoman kokoiset ja punaiset. Siis ihan luonnottomat, ei ihan muuten vaan isokokoiset vaan vähän kuin täyteen ilmaa puhalletut kumihanskat. Takin hihansuutkin olivat venyneet äärimmilleen. En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa ja kiinnostaisi tietää mikä tämän diagnoosi oli. Muuten kyseinen henkilö oli ihan normaalin kokoinen ja näköinen.

Mä olin kans useamman vuoden kassalla töissä ja siellä kävi useinkin mies, jolla oli kuvailemasi kaltaiset kädet! Mietin aina että mitähän niille on tapahtunut...

En ole itse kassalla ollut töissä, mutta jokunen kuukausi sitten näin metroasemalla juuri samantyyppisen henkilön, jonka käsi oli paisunut ihan kauheasti sormista ja kämmenestä, siteistä päätellen jonkin tapaturman seurauksena. Erityisesti sormet olivat kädessä paksut kuin siskonmakkarat. Olen myöhemmin nähnyt samaa henkilöä ja vaikuttaa siltä, että sormet ovat hitaasti ohenemaan päin.

Vierailija
802/804 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi muistoa: olimme ulkomailla ja viisivuotias pikku poikani hurmasi kaikki ihmiset ihanilla nappisilmilmillään ja kerubimaisine olemuksineen. Niin kaunis, iloinen, hymyilevä.

Viime kesänä: 25 vuotta myöhemmin. Sama poika astuu bussista ulos. 177 cm pitkä alle 50 kg luurankomainen mies, nappisilmät harottavat, likainen, haiseva, sekava ihminen joka saa kaikki kavahtamaan ympäriltään. Huumeissa, puheesta ei saa selvää. Minne katosi se minun tuntema poika?

Meillä vähä sama tilanne. Otan osaa. Sydän särkyy viikottain.

Oli sama tilanne. Ikävä kyllä veljeni menehtyi. Toisaalta, voi olla armollistakin että pääsi pois... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/804 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun lopussa näin Madeiralla rannalle pudonneen Boeing 727-matkustajakoneen. Koneen runko oli katkennut kahtia ja etuosa oli palanut kauttaaltaan metallituubiksi. Erilaista matkustamon tavaraa oli pitkin ja poikin.

Koneelta oli laskeutuessa loppunut kiitorata kesken. Madeiralla käyneet tietävät, että vuoren rinteelle rakennettu kiitorata loppuu äkkipudotukseen, molemmista suunnista. Tuolloin rinne vietti jyrkästi rannalle useiden kymmenien metrien korkeudelta.

Sittemmin kiitoradan pituutta on lisätty betonisillalla ja korkeilla siltapilareilla, joten laskeutumisen pitkäksi menemisen vaikutukset olisivat vielä pahemmat.

Vierailija
804/804 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi