Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky jota et koskaan unohda

Vierailija
08.05.2015 |

onko sellainen

Kommentit (804)

Vierailija
121/804 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani eläinlääkärin pöydällä lopetuspiikin jälkeen, kun tuli se viimeinen pitkä ja syvä huokaus, jonka jälkeen koko ruumis meni pehmeäksi ja veltoksi ja rakosta tuli viimeiset pissalirut pöydälle. Kipu oli ohi.

Vierailija
122/804 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräonnettomuus: Kuski lentää voltilla puhelinpylväiden korkeudella, ilma on täynnä moottoripyörän osia, farkunriekaleita, veripisaroita. Ilma on täynnä kamaa. Se vaan roikkuu siinä ilmassa. Ja pam! kaikki tippuu alas hetkessä.

Se kun näin kun esikoinen syntyi. Tajusin miten etuoikeutettu olen että saan nähdä uuden ihmisen ensimmäisenä. Vaikka se päälaki kyllä näytti ihan luodin muotoiselta ja olin varma että tuosta ei voi syntyä tervettä lasta... Mutta viisas ja komea poika on nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 14v pikkusiskollani epäiltiin syöpää, mutta hänelle ei oltu kerrottu (tutkimus alkoi ennen joulua ja joulunpyhinä vastauksia joutui odottaa melkein kuukausi), sillä häntä ei haluttu huolestuttaa. Itse asun toisella puolella Suomea opiskelemassa ja tulin jouluksi kotiin. Teimme yhdessä aamupalaleipiä ja katsoin rakasta siskoani ja hänen hymyään ja aloin vain itkeä. Tottakai sisko ihmetteli mikä tuli ja valehtelin että ikävä miestäni joka jäi opiskelukaupunkiin. Se oli rankkaa! Luojan kiitos tulokset olivat negatiiviset ja kun kerroin todellisen syyn itkuun, liikuttui myös siskoni tajuttuaan mitä olisi voinut tapahtua..

Vierailija
124/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ajan autoa talvella (maltillisesti, koska oli liukas tie) ja traktori liukuu kauha edellä päälle.

Kyllä, selvisin vain parilla fyysisellä ruhjeella, vieläkin tulee vaikea olo kyseisellä tienpätkällä ja isojen kuljuneuvojen vierellä (tapahtumasta kohta ~3v). Auton kori nytkähti pelkääjän puolelle ja kuskin puoli oli tosi rusentunut, ihme että selvisin.

Vierailija
125/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olin kävelemässä kouluun ja näin pienen, verisen ruumiin tien vieressä, ihmiset kumartuneena siinä yläpuolella. Taustalla soi ambulanssin sireenit. Seuraavana päivänä sain tietää että se oli naapurin tyttö. Tapahtumasta nyt melkein 20 vuotta mutta aina tuolla tiellä ajaessani ajattelen tätä tapausta.

Vierailija
126/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

16-vuotiaan paljas pylly kesäyönä. Kaikkien edesmenneiden hamsterien filosofiset meditaatioasennot iltaisin. Eläinkaupan myyjän ilme kun sanoin jonkun hauskan jutun 17-vuotiaana. Onhan näitä.

Pedobear approves of this message.

Vierailija
127/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä yksijalkainen alkoholisoitunut mies housut nilkoissa väänsi ripulipasksa. Olin about 9-vuotias ja säikähdin niin paljon :o

Vierailija
128/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen silmästä silmään-katse esikoisen kanssa. Niin sinisiä silmiä ei ole ollut kenelläkään.

Isäni kuolleena sairaalan sängyssä, valkoiset hiukset ruskealla otsalla pehmeät kuin linnunpoikasen untuvat.

Hervottoman iso, kämmenen kokoinen hämähäkki kiinalaisessa eukalyptusmetsässä. 

Palstan brutaalein kuvalinkki: tsunamiperuna.

Grand Canyon auringon noustessa

Kertokaa tietämättömälle, mikä on "tsunamiperuna". Googlekaan ei auttanut.

Palstalle linkitettiin kuvia tsunamin uhreista, jotka olivat olleet vedessä jokusen päivän. Lämpimän veden ja kuoleman yhdistelmä saa aikaan pahanlaisen puhaltumisen ja joku keksi käyttää tuota karmeaa, joskin havainnollista nimeä kuva-aiheesta.

Vierailija
129/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä kassalla ja kerran siihen tuli mies jonka kädet, siis ranteista alaspäin kädet sormineen oli ihan hervottoman kokoiset ja punaiset. Siis ihan luonnottomat, ei ihan muuten vaan isokokoiset vaan vähän kuin täyteen ilmaa puhalletut kumihanskat. Takin hihansuutkin olivat venyneet äärimmilleen. En ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa ja kiinnostaisi tietää mikä tämän diagnoosi oli. Muuten kyseinen henkilö oli ihan normaalin kokoinen ja näköinen.

Mä olin kans useamman vuoden kassalla töissä ja siellä kävi useinkin mies, jolla oli kuvailemasi kaltaiset kädet! Mietin aina että mitähän niille on tapahtunut...

Vierailija
130/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun alun yöllä räntälumisateessa ajoin niin kovaa kuin uskalsi kotia kohti, tajusin että hirvi tulee eteen yritin väistää ja jarruttaa, mutta millään ei ollut mitään vaikutusta ja se näky kun hirvi on edessä auton valoissa joku kymmenys osa sekuntti ennen osumaa, painoin pään matalaksi käsien väliin ja helvetillinen rysäys.

Perässä tulleen auton kuski sanoi että komeasti lensi koko auton yli, auto meni aivan paskaksi, ainut ehjä lasi oli pelkääjän puolen takasivu ikkuna.

Selvisin verinaarmuilla koko hommasta.

Vierailija
131/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuva http://aijaa.com/awVAI8

VAROITUS HERKILLE! KUVA VIE SEKSIHALUT!

Mitä tuolle on oikein tapahtunut? Vaahtosammutinta nainut?

Vierailija
132/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajan rämemajava ala-asteella

Tästä muistui mieleeni eräs uimaopettaja kun olin ala-asteella. Hänen uimapukunsa haaruksista roikkui sellaisia pitkiä majavankarvoja, olimme hämillämme kavereitten kanssa tuosta näystä.

Vierailija
133/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen katse ensi suudelmamme jälkeen. Sillä hetkellä se ihminen rakasti minua.

Vierailija
134/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuollut isäni roikkumassa naru kaulassa mattotelineestä vuonna 1992.

Minä löysin läheisen ystäväni roikkumassa asuntonsa katosta. Aika hidastui tuossa tilanteessa. Elvytin häntä, mutta oli liian myöhäistä. Joka päivä tuo on mielessä, ja ikävä on tuota ystävää edelleenkin.

Vierailija
135/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta silloisen poikaystävän kanssa ja hänen ilmeensä kun sai orgasmin.

Vierailija
136/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä hyvistä muistoista yksi olis ehkä se kun näin ekaa kertaa oman miehen nukkumassa mun vieressä.

Myös se kun näin mummoni viimeisen kerran. Hän oli sairauden myötä laihtunut niin paljon että peiton alla ei olisi juuri edes erottanut makaavaa ihmistä. Se kuinka hän puristaa mun kättä ja sanoo että rakastaa mua eikä halua päästää irti. Mummo mietti että nähdäänkö enää ja lupasin että nähdään. Vielä joskus. ❤

Ei niin hyvistä muistoista ainakin se kun tv:ssä näytettiin wtc iskujen aikana sitä kun ihmiset hyppi sieltä niistä ikkunoista alas.

Vierailija
137/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen silmästä silmään-katse esikoisen kanssa. Niin sinisiä silmiä ei ole ollut kenelläkään.

Isäni kuolleena sairaalan sängyssä, valkoiset hiukset ruskealla otsalla pehmeät kuin linnunpoikasen untuvat.

Hervottoman iso, kämmenen kokoinen hämähäkki kiinalaisessa eukalyptusmetsässä. 

Palstan brutaalein kuvalinkki: tsunamiperuna.

Grand Canyon auringon noustessa

Mikä on tsunamiperuna? Google ei tiennyt, löytyi vain kaksi linkkiä tänne AV:lle, mutta niissäkään ei mainittu.

Vierailija
138/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilme, kun hän ensimmäisen (ja ainoan) kerran löi minua. Hänen kauniissa, sinisissä silmissään loisti pakokauhu, katumus, paniikki ja kirkkaat kyyneleet. Tiesin, ettei teko tule koskaan toistumaan eikä ole toistunutkaan.

Aamulla ensimmäisenä kännykän ruudulla viesti, jossa kerrotaan ystäväni juosseen aamulla junan alle. Hautajaisista on jo yli vuosi, ystävä tulee silti uniini usein. 

Vierailija
139/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs juoppo oli ajanut autollaan päin puurivistöä. Auto oli kääntynyt kyljelleen, ja juoppo oli valunut osittain auton ikkunasta ulos jääden puristuksiin maan ja auton väliin. Olin isäni kanssa ensimmäisenä tapahtumapaikalla. Keräsimme nopeasti ohikulkijoita ja käänsimme auton oikein päin. Tämä tajuttoman juopon tuskanpunainen naama jäi lähtemättömästi mieleen. Kuulemma teimme "hyvän teon", mutta en tiedä, oliko tämä avun kohde samaa mieltä. Näin hänet myöhemmin joitakin kertoja horjumassa baarista kotiin, uutta autoa ei tämä tyyppi tietenkään saanut. Jälkikäteen on tullut mieleen, olisiko maailma erilainen, jos olisimme vain jääneet odottamaan hälytysajoneuvojen saapumista.

Vierailija
140/804 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ja sen hoidon aftersex-selfie

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän