Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky jota et koskaan unohda

Vierailija
08.05.2015 |

onko sellainen

Kommentit (804)

Vierailija
221/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva Estonian uhristä roikkumassa valjaista niin että näytti kuin pää olisi illut poissa, pelkät alusvaatteet päällä, todennäköisesti jo menehtynyt.

Uusimmassa Estonia-dokumentissa muuten haastateltiin miestä, jolla oli pelastettaessa ollut pelkät kalsarit päällä, liekkö sama tyyppi.

Vierailija
222/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-aviomieheni 20denierin sukkahousuissa.

Saman henkilön naama/ilme pahoinpideltyään minut.

Nykyisen puolisoni ilme ja hymy, hymyilevät silmät kun tavattiin ekaa kertaa. Valo hänen takanaan, ja ihana lämpö.

Mulla vähän sama näky. Ensimmäinen miesystävä minun vaatteissani ja meikattu minun meikeilläni, korvissaan mun korvikset. Oli sammunut sänkyyn ja menin yllättäen kotiin. Se naama oli kuin Jokerilla punaisine huulineen, meikkivoiteineen jne. Tunnusti tehneensä samaa pariin kertaan, lapsena oli varastanut tyttöjen alusvaatteita... ja haaveili lady boysta. Nyt sama tyyppi on ihan menestynyt urallaan ja monen.lapsen isä. Mietin usein tietääkö vaimonsa vai onko pitänyt salaisuutensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun esikoistyttäreni syntyi ja hänet nostettiin juuri maailmaan putkahtaneena kasvot edellä tervehtimään. <3

Vierailija
224/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin joskus esiteininä netissä kuvia naisesta, joka oli tappanut itsensä ja lillunut paskasen asuntonsa kylpyammeessa aika hyvän tovin. Monia ruumiinkuvia olen katsellut eikä juuri mikään enää tee pahaa (joku 2 girls 1 cup on ihan hohhoijaa) mutta tää, ei ttu..

Vierailija
225/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini nuori äiti, täysin alasti edessäni. Oli meikkaamassa juhliin, eikä tiennyt minun olevan paikalla. Iso talo, joten lapsensa tuli ja meni miten halusivat. Tämä nainen oli vartaloltaan ja kasvoiltaan aivan täydellinen (myös muiden mielestä). Muistan jopa siistityn puskansa. Tämä tapahtui siis 70-luvulla. Tämä oli niitä positiivisia näkyjä, joita en unohda.

Hän lienee kuollut jo vanhuuteen.

Miksi luulet, että lienee kuollut jo vanhuuteen? 

Jos ajatellaan, että nuori äiti on 30v ja tapahtuma on 70-luvulla, niin nainen olisi 70-80v.

Äitini sanoi niin, kun kysyin mutta puheistaan ei voi olla varma. Jos elää, niin en toivo enää vastaavaa toisintoa..

Vierailija
226/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kun löydettiin lapsena meidän majasta yhtäkkiä jonkun kakkaiset kalsarit. Kaveri noukki ne tikunnokkaan ja kantoi ulos, ja pystytti tikun kalsareineen metsän reunaan. Terkut vaan tunnistaneille!

-Kouluaamut, kun odotin vaatteet päällä ikkunassa että ihastus ilmestyy kulman takaa tielle ja lähdin sitten ”sattumalta” samaan aikaan kohti koulua. Eli se näky kun hänen musta pipo ja sininen takki näkyvät siellä lumisessa maisemassa.

-äiti itkemässä keittiön lattialla v.1987

-isä pyöräilemässä pois kotoa uuteen kotiinsa sen jälkeen kun meille lapsille kerrottiin erosta 90-luvun alussa

-Opettaja lyömässä luokkatoveriani luokan edessä yhtäkkiä

-kuolleen luokkatoverin kuva koulun lasivitriinissä turmaviikonlopun jälkeen

-liikunnanopettajan naama punaisena, kuiskaamassa mulle ettei musta koskaan tuu mitään

-rehtori istumassa jalka toisen päällä kansliassaan kertomassa ettei musta koskaan tuu mitään

-sama rehtori kylän kulttuuririennoissa kaatokännissä laulamassa

Vierailija
227/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakas poikani, synnyttyään ja siinä rinnallani ensimmäisen kerran katsoi meitä vanhempia silmiin. Puhdasta rakkautta.

Vierailija
228/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella luokan kaunein tyttö oli unohtanut lukita vessan ja avasin oven ja näin sen masturboimassa kyllä siinä kostui omakin pillu

Lesbo 19v

Vierailija
229/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakas poikani, synnyttyään ja siinä rinnallani ensimmäisen kerran katsoi meitä vanhempia silmiin. Puhdasta rakkautta.

Vauvan rakkautta ei voita mikään!!

Vierailija
230/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut isäni maassa makaamassa.

Vierailija
231/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä vollottava kongi räpiköimässä.

Vierailija
232/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tätini oli tekemässä kuolemaa, hänellä oli syöpä ja kävimme viime hetkillä häntä katsomassa. Makasi sairaalasängyllä, oli ihan kalmankalpea, posket lommolla... Kamalaa sanoa näin mutta hän näytti ihan kuolleelta. Oli aika rankka kokemus. Kuoli muistaakseni viikon sisällä tuosta.

-Lapissa oltiin ruska-aikaan vaeltamassa metsässä kaukana kaikesta, keskellä ei mitään. Se metsä oli unohtumaton, tuntui että olisin ollut sadussa.

-Se kun näin ensi kertaa yhden ihanan miehen. Tuli heti ihana lämmin tunne sydämeeni ja tunne, että olisin tuntenut tuon ihmisen aina

-Nepalissa Himalajan vuoristossa oli pieni kylä, jossa näin todella kauniin noin 30-vuotiaan naisen paimentamassa vuohia. Katseemme kohtasivat (olen suunnilleen samanikäinen nainen) ja tuli outo lämmin yhteyden tunne. Tuntui että molemmat ajattelivat siinä hetkessä että olemme täysin eri taustoista ja maailmoista, mutta silti meissä on perustavanlaatuisella tasolla jotain samaa.

Vierailija
233/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun alle kouluikäisenä näin psykoosissa olevan isäni hakkaavan äitiäni.

Vierailija
234/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti miettiä ja muistin monta mieleen painunutta näkyä, mutta ei mitään mikä olisi jäänyt vaivaamaan. Pahimmat ovat varmaan vielä edessä, kuten sairaat tai kuolleet läheiset.

Mutta tässä pari vaikuttavinta. Esikoiseni katse kun hän ensi kertaa katsoi minua silmiin. Se vastasyntyneen kiinteä, keskittynyt katse joka tuntuu näkevän syvälle sieluun. Hätkähdin sitä katsetta vaikka oikeastihan hän ei nähnyt vielä hyvin ja siksi katsoi niin tarkkaan.

Järvenrantamaisema mummolassa Lapissa. Vietin siellä paljon aikaa lapsena ja se on syöpynyt mieleen kauneimpana ja rauhallisimpana paikkana maailmassa.

Vierailija
235/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käymässä ollessani näin keskellä kirkasta päivää spugen kadulla, jolla oli silmän kohdalla pelkkä reikä. Puolet naamasta oli melkein syöpynyt reiäksi. Tuo näky järkytti ja mietin vain niitä kipuja mitä tuollainen aiheuttaa.

Olen nähnyt saman miehen ratikassa. Se haju mikä hänestä lähtee on sanoin kuvaamattoman kammottava. Puolet miehen naamasta on siis mädäntynyt pois.

Miten tuo mies on päätynyt tuohon jamaan SUOMESSA VUONNA 2020? Ymmärtäisin, jos vastaava näky tulisi vastaan jossain Intian slummissa. Menee usko Suomen terveydenhuoltoon, huolehditaanko täällä kansalaisista?

Vierailija
236/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävän narskuexäni ilme kun pakkasin tavarani ja hän itkien aneli jäämään. Painoin oven kiinni perässäni kylmästi. Sinne jäi ämmä poraamaan, tajusi viimein etten ole enää hänen hallinnassaan.

Vierailija
237/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun näin samassa kaupungissa asuvan naisen sammuneena urheilukentän nurmikolle pelkissä rintaliiveissä.. Surullisinta se että nainen oli viimesillään raskaana :/ tiesin kyseisen naisen ennestään koska pieni kaupunki ja se jäi mieleen siitä naisesta että siltä oli toinen jalka amputoitu niin meni aina sauvojen kanssa kylillä ja luulin että tyyliin onnettomuuden takia amputoitu, mutta totuus oli se että nainen oli huumeita piikittänyt jalkaansa ja sitä kun tekee tarpeeksi pitkään niin pahimmillaan tulee se kuolio.. Eli näky jota en unohda koskaan oli alkoholin/huumeiden takia sammunut yksijalkainen nainen vähissä vaatteissa viimesillään raskaana urheilukentän nurmikolla.. tästä muutama vuosi aikaa, en tiedä miten lapsen kävi mut nainen asuu edelleen samassa kaupungissa ja nyt se on kuulemma uudelleen raskaana :(

Soititko naiselle apua vai tuijotitko vain? 

En ole sama mutta kysyttiinkö tässä, että mitä teit sitten tämän unohtumattoman näyn jälkeen? Miksi et laita jokaisen viestin jälkeen tätä samaa kysymystä? Tosi ärsyttäviä nämä besserwisserit, jotka alkavat syyllistämään kommenttien jälkeen.

Vierailija
238/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:llä oli kaveri yökylässä ja tupsahdin makuuhuoneeseen, molempien vielä nukkuessa alusvaatteisillaan sängyssä. <3 

Vierailija
239/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan runnoma ruumis monta vuotta sitten kun olin tulossa kotiin kesätöistä, mies oli joko jäänyt junan alle epähuomiossa tai sitten ihan tarkoituksella

Vierailija
240/804 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junan runnoma ruumis monta vuotta sitten kun olin tulossa kotiin kesätöistä, mies oli joko jäänyt junan alle epähuomiossa tai sitten ihan tarkoituksella

Eiköhän se ruumis viety sinne raiteille ihan hävittämistarkoituksella. Ei ne kropat itse sinne kävele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme