Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näky jota et koskaan unohda

Vierailija
08.05.2015 |

onko sellainen

Kommentit (804)

Vierailija
261/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esperin vanhusten huoneet.

Kattoon asti roskia, ulostetta, toukkia, lintuja. Hoitajat eivät edes ilmoittaneet kellekkään tästä.

Toisessa vanhus oli monta viikkoa liukastellut vanhassa ulosteessa ja pissassa.

Se eläinten ja toukkien määrä näissä vanhuskodeissa on jotain mitä en tuu koskaan unohtamaan!

Ja haisee kuin VR vessat junissa.

Keittiöpöytä aivan mustana kärpäsistä.

Ja näille lisää palkkaa. Toivottavasti karma hoitaa.

Vierailija
262/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläisten tatuoinnit käsiinpiirtäjät niinku Raamattu sanoo . Niitä näkee eikä ennen ollut egyptiläisiä täällä niin paljon kuin nyt on . Wikipedia kleopatrat .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani (tyttö) ilme aina kiusaamistilanteissani. Hän oli se manipuloija, joka sai luokkamme muut tytöt minua vastaan ja käymään kimppuuni. Se silmien siristys ja ylimielinen virne, puhdasta toisen ihmisen ahdingosta nauttimista...

Positiivisena samojen kiusaajien ilmeet, kun 10 vuotta myöhemmin saavuin luokkakokoukseen aivan eri ihmisenä. Se nyrpeys ja kyräily, ai että miten nautin siitä :D

Vierailija
264/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun parhaalla sienitripilläni menin peiton alle, ja katselin maailman kauneimpia tuikkivia valoja ja muuttuvia värejä jotka muodostivat jotain niin kaunista, ettei sitä psykedeelejä kokeilematon ihminen voi edes ymmärtää. Mikään "maallinen" näky ei koskaan voi kauneudessaan mennä sen edelle.

Vierailija
265/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika tehohoidossa.Hengityskoneessa,kymmenien letkujen keskellä.

Vierailija
266/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madot elävän ihmisen jaloissa.

Vierailija
267/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas mieheni (ja lasteni isä) kuolinvuoteellaan. Haluaisin unohtaa sen näyn, mutta ei ole onnistunut.

Sama minulla. Kuoleman näkemisestä viisastuneena toivon olevani yksin kuolinhetkellä ja läheiseni muistakoon minut elävänä.

Vierailija
268/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuva http://aijaa.com/awVAI8

VAROITUS HERKILLE! KUVA VIE SEKSIHALUT!

Oho... melkonen lörtsy o_O

Hyi että, on mullakin lörtsy muttei ihan noin lörtsy...

Vierailija
269/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu joka ei osannut oikein ehdottaa seksiä

ja odotti alaosa paljaana

Vierailija
270/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuva http://aijaa.com/awVAI8

VAROITUS HERKILLE! KUVA VIE SEKSIHALUT!

Oho... melkonen lörtsy o_O

Ihan normaalin näkönen pimppi. Oon nähnyt varmaan kymmeniä saman näkösiä.

t. perhesuunnitteluneuvolan terkkari

No nyt ymmärrän paremmin sitä ainaista ison vinkumista.

Vierailija
271/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siniseltä, pilvettömältä taivaalta tipahti äänettömänä suuri, kerrostalon kokoinen kirkas valopallo metsikön taakse. En ikinä saanut tietää, mikä se oli.

Olipa hauska valoammus. Parvekkeella joskus liikkui pihalla vihreää valoa edes takaisin ,tietysti luultiin ufoksi sitten keino valoksi mutta sepä olikin Revon tulia . Taivaan tulia siis avaruudesta . Olipa hienoja tuli ihan alas asti mutta liikkui vaakasuorassa.

Vierailija
272/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloilmiöt ei ole mitään taivas juttuja sisäänsä vaikka sateenkaarikin on ja tähdet aurinko . Ne on täällä ilmakehässä olevia kuten revontulet . Ilma aurinko valo lämpö saa niitä aikaan luojan luomia värejä niinku lumihanget kimaltaa pakkasella kun aurinko osuu . Yhtä luomakuntaa . Kiittäkää ny jouluna Jeesusta kaikesta hyvästä . Ivalossa on oikea Revontuli paikka mutta pitäkää puolenne se on paholaisen henki joka kieltää Herran Jeesuksen. .

Vierailija
273/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä käymässä ollessani näin keskellä kirkasta päivää spugen kadulla, jolla oli silmän kohdalla pelkkä reikä. Puolet naamasta oli melkein syöpynyt reiäksi. Tuo näky järkytti ja mietin vain niitä kipuja mitä tuollainen aiheuttaa.

Olen nähnyt saman miehen ratikassa. Se haju mikä hänestä lähtee on sanoin kuvaamattoman kammottava. Puolet miehen naamasta on siis mädäntynyt pois.

Joo hän haisi siellä kadullakin jo mädäntyneelta lihalta.. Miten pystyy olemaan sen naamansa kanssa, kun luulisi kipuja olevan. :(

Olen nähnyt saman tyypin ratikassa, oi kamalaa!  Tästä on jo useita vuosia, tuskin mies on enää hengissä.

Elossa on edelleen, tiedän hänet töideni kautta.

Vierailija
274/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja arabeja kaavuissaan kirjoitti:

Egyptiläisten tatuoinnit käsiinpiirtäjät niinku Raamattu sanoo . Niitä näkee eikä ennen ollut egyptiläisiä täällä niin paljon kuin nyt on . Wikipedia kleopatrat .

Huhuu? Lääkkeet?

Vierailija
275/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorin pöydällä istui hajareisin mun naispuolinen työkaveri ja mun miespuolinen työkaveri pani sitä. Kaiken voi tietenkin laittaa firman olutillan piikkiin. Huom! Tämä tapahtui siellä firman entisessä osoitteessa.

Vierailija
276/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää nyt oli viimesin. mies ajoi autoa ja kaivoi keskittyneesti nenää. jotain tosi mielenkiintoista siellä oli mutta siis hyi. pyysin lopettamaan. laittoi kädet ratille ja päätti niistää kevyesti ulospäin jolloin 2cm pitkä aurinkokuivatun tomaatin näköinen räkänuljake napsahti miehen käsivarrelle. Hyi ** että kiljuin. En oo ikinä nähnyt a. niin isoa b. niin ruttuisen rumaa räkää.

Tästä tuli mileen oma räkäjuttuni. Toinen sierain oli melkein tukossa, ja vaikka kuinka niistin, mitään ei tullut ulos. Epätoivoisena yritin kynnelläkin kaivaa ulos, ei onnistunut. Sormenpäätä vasten tuntui kuitenkin jotain kovaa, niin että tiesin, että jotain siellä on. Sain älynväläyksen. Etsin pinsetit, työnsin ne sieraimeen ja varovasti tartuin kiinni siihen johonkin kovaan ja vedin hitaasti. Ulos tuli todella pitkä rutikuiva räkäentiteetti, joka oli hämmentävällä tavalla muotoutunut käyräksi jonkun nenäontelon muodon mukaan. Oli todella suuri helpotus. Ja kunnioitettavan kokoinen myös. En tiedä, miten onnistuin sellaisen kasvattamaan.

Vierailija
277/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiltynyt autonraato aamuauringossa, jonka takapenkille elämäni ainoa rakkaus paloi pikkuveljensä kanssa kuoliaaksi.

Näin reilu 15 vuotta tapahtuman jälkeenkin näky tulee painajaisiini, enkä ole siitä kenellekään avoimesti kertonut. Perään ajaneelle rattijuopolle ei käynyt kummemmin. Tapahtuman seurauksena minulla ei ole tähän elämään ollut enää mitään annettavaa.

Olen pahoillani tapahtuneesta, mutta suosittelen voimavarojesi mukaan puhumaan asia halki vaikka ystävän tai diakonin kanssa. Tuollainen asia täytyy puhua ja itkeä ulos systeemistä.

Vierailija
278/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenkuva omasta kyynärpäästäni. Ok, olin nähnyt että siinä oli melkein tennispallon kokoinen ulkonema mutta koska kipua ei ollut, en aluksi ollut uskoa että kuva tosiaan oli minun kädestäni kun kyynärluun päästä oli irronnut n. 4 cm pätkä joka oli n. 3 cm päässä paikasta jossa sen olisi pitänyt olla.

Vierailija
279/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melko traumaattisia näkyjä mulla kun mitään en muista

Vierailija
280/804 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni kuristi äitiäni

Kun isäni hakkasi veljeäni

Se miltä isäni näytti humalassa