Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumala kosketti minua tänään.

Vierailija
08.05.2015 |

Tunsin sen sisimmässäni kuinka Jumala päästi minut pois pahasta. Paransi minut. Rukoilen teidän kaikkien ja itsenikin puolesta. Uskokaa. Jumala pelastaa kyllä kaikki, jotka antavat sille mahdollisuuden.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote]   Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi? [/quote]   Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli? [/quote] Lyhyestä virsi kaunis. Miksi sinun uskosi olisi se ainoa oikea? Miksi esim islaminusko tai vaikkapa buddhalaisuus on vääriä uskontoja? -43

[/quote]Jeesus ei vaadi hyviä tekoja ja omia suorituksia pelastukseen. Ei ihminen pystyisi millään sitä lahjaa edes ansaitsemaan. Feikit tarjoaa pelastusta ihmisen omilla teoilla. Ne eivät vaan pelasta, koska vain Jumalan Pojan veri voi puhdistaa synnistä. Jeesus oli ja on synnitön. Ihminen ei voi maksaa syntejä toisen ihmisen puolesta.

Vierailija
62/63 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote]   Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi? [/quote]   Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli? [/quote] Lyhyestä virsi kaunis. Miksi sinun uskosi olisi se ainoa oikea? Miksi esim islaminusko tai vaikkapa buddhalaisuus on vääriä uskontoja? -43

[/quote]Jeesus ei vaadi hyviä tekoja ja omia suorituksia pelastukseen. Ei ihminen pystyisi millään sitä lahjaa edes ansaitsemaan. Feikit tarjoaa pelastusta ihmisen omilla teoilla. Ne eivät vaan pelasta, koska vain Jumalan Pojan veri voi puhdistaa synnistä. Jeesus oli ja on synnitön. Ihminen ei voi maksaa syntejä toisen ihmisen puolesta.
[/quote]

Et vaan vastannut kysymykseen.
Miksi juuri sinun uskintosi on ainoa oikea ja muut vääriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote]   Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi? [/quote]   Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli? [/quote] Lyhyestä virsi kaunis. Miksi sinun uskosi olisi se ainoa oikea? Miksi esim islaminusko tai vaikkapa buddhalaisuus on vääriä uskontoja? -43 [/quote]Jeesus ei vaadi hyviä tekoja ja omia suorituksia pelastukseen. Ei ihminen pystyisi millään sitä lahjaa edes ansaitsemaan. Feikit tarjoaa pelastusta ihmisen omilla teoilla. Ne eivät vaan pelasta, koska vain Jumalan Pojan veri voi puhdistaa synnistä. Jeesus oli ja on synnitön. Ihminen ei voi maksaa syntejä toisen ihmisen puolesta. [/quote] Et vaan vastannut kysymykseen. Miksi juuri sinun uskintosi on ainoa oikea ja muut vääriä?

[/quote]Vastasinhan. Ne muut tarjoavat pelastusta ihmisen omien tekojen kautta. Kristinusko on ainoa jossa pelastuu armosta.