Jumala kosketti minua tänään.
Tunsin sen sisimmässäni kuinka Jumala päästi minut pois pahasta. Paransi minut. Rukoilen teidän kaikkien ja itsenikin puolesta. Uskokaa. Jumala pelastaa kyllä kaikki, jotka antavat sille mahdollisuuden.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:25"]Jumalan sanan mukaan on yksi synti mitä Jumala ei anna anteeksi ja se on Jumalan ja Pyhän Hengen pilkka. Ja Jumala ei koskaan toimi omaa sanaansa vastaan. Tietäkää se kuinka vakavasta asiasta on kyse kun heitätte läppää. [/quote] xD ahahaha. Että naurattaa. On se ihanaa kun ei tarvitse pelätä minkään "jumalan" sanaa.
[/quote]
Naura pois. Sitten naurattaa vähemmän, kun on jo liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43
[/quote]
Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua.
Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43
[/quote]
Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua.
Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa.
[/quote]
Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt.
Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote] Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi?
[/quote]
Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli?
Mä oon Jeesukseen uskova kylläkin. Mut ihmettelen näissä kommenteissa kanssa uskovien tapaa suhtautua uhkailulla uskosta osattomiin. Tulee mieleen huono äiti joka uhmaikäistä uhkailee saadakseen arvostusta. Se on puhdas rakkaus joka muuttaa ihmisen. Ei uhkailu helvetillä. Meistä ei kukaan voi tietää onko tekomme loppu viimeksi pahoja vai hyviä.. Vaikka tarkoittaisi hyvää se voi silti kääntyä pahaksi.. Sekin on lahja että saa tehdä hyvää. Ohjaisin itse nyt tässä muita kristittyjä ottamaan lempeämmän asenteen niitä kohtaan jotka ei osaa vakavoitua tai tuntevat jostain syystä vihaa sisällään uskontoja kohtaan. Onhan se totta että uskonnon kautta moni sairas ihminen on hyväksikäyttänyt useita muita ihmisiä ja vielä näytellyt puhdasta. On tunnistettava että seurakunnat ovat myös nykyään aikamoisia taistelukenttiä tämän itsensä korottamisen ja todellisen rakkauden puuttumisen vuoksi. Siunausta kaikille. Terveisin tyttö 14 v
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote] Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi?
[/quote]
Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli?
[/quote]
Lyhyestä virsi kaunis. Miksi sinun uskosi olisi se ainoa oikea?
Miksi esim islaminusko tai vaikkapa buddhalaisuus on vääriä uskontoja?
-43
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"]
Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[/quote]
Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. Annan kaikkien uskoa mihin he haluavat, minun vitsailuni ei rajoita tätä oikeutta. Sen sijaan että minä joudun pitämään vitsini omana tietonani, niin ne jotka niistä loukkaantuvat saavat luvan kasvattaa itselleen paksumman nahan. Näin toimii sananvapaus. Toisten tunteet eivät ole syy jättää vitsejä kertomatta. Minulla on oikeus kertoa vitsejä, ja siksi tätä oikeutta käytän. Jos minulla on vain näennäinen "oikeus" mutta että minun siitä huolimatta pitää sulkea suuni, silloin kysessä ei ole todellinen oikeus.
[/quote] Se ei mene noin, ihan lainkaan mukaan. Lisäksi sinusta on siis OK haukkua ketä vain? Lihavia, vammaisia, homoja, etnisiä ryhmiä? vain koska sinulla on "oikeus"?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:32"]Jumalaa ei ole olemassa ja vaikka olisikin niin ihan kauhee perseaivo se olis. Hyi. Miks kukaan haluaa uskoa niin kusipäiseen ukkoon.
[/quote] Ei Jumala ole mikään ukko.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:03"]Sinua koskettelee ja toisten perseitäkin vielä kaivelee
[/quote]
Ai kamala.....:)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:32"]Jumalaa ei ole olemassa ja vaikka olisikin niin ihan kauhee perseaivo se olis. Hyi. Miks kukaan haluaa uskoa niin kusipäiseen ukkoon.
[/quote]
Niin. Jumala ei ole mitään.
Vihaan uskovaisia ja uskontoja. Piste.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:12"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto. [/quote] Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :) [/quote] Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni. -43 [/quote] Näköjään en. Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin? Noh, olihan tämä arvattavissa. -43 [/quote] Mitä sinä siis olet täällä kysynyt? Minä ainakin haluaisin vastata, jos asiallisia kysymyksiä. Herjauksiin ei viisti vaivautua. Ota huomioon että keskustelet useamman kuin yhden henkilön kanssa tässäkin ketjussa. [/quote] Kuten olen jo kahteen viestiin laittanut tuon numeron 43 niin ei kamalasti aivotyöskentelyä tulisi tarvita, että osaa päätellä kyseessä olevan viestini numeron jossa kysymykset olen esittänyt. Provoiluihin vastaatte hyvin herkillään, mutta asialliset kysymykset kierrätte kaukaa. Miksi? [/quote] Mulla tökkii mobile, sori etten pysty kelaamaan viestejä taakse. Mikä se sun asiallinen kysymys oli? [/quote] Lyhyestä virsi kaunis. Miksi sinun uskosi olisi se ainoa oikea? Miksi esim islaminusko tai vaikkapa buddhalaisuus on vääriä uskontoja? -43 [/quote]Jeesus ei vaadi hyviä tekoja ja omia suorituksia pelastukseen. Ei ihminen pystyisi millään sitä lahjaa edes ansaitsemaan. Feikit tarjoaa pelastusta ihmisen omilla teoilla. Ne eivät vaan pelasta, koska vain Jumalan Pojan veri voi puhdistaa synnistä. Jeesus oli ja on synnitön. Ihminen ei voi maksaa syntejä toisen ihmisen puolesta. [/quote] Et vaan vastannut kysymykseen. Miksi juuri sinun uskintosi on ainoa oikea ja muut vääriä?
[/quote]Vastasinhan. Ne muut tarjoavat pelastusta ihmisen omien tekojen kautta. Kristinusko on ainoa jossa pelastuu armosta.
[/quote]
Kristinuskoko ei tosiaan vaadi ihmiseltä.itseltään mitään? Ei edes katumusta?
Jumala puhuttelee ihmistä, luonnon, onnettomuuksien, läheisen kuoleman jne. kautta.
Jumala vetää ihmistä puoleensa koska tahtoo hänen pelastuvan ja pääsevän kuoltuaan taivaaseen.
Jumalan lapseksi pääsee tekemällä parannuksen.
Toivottavasti sen kyrpä oli hyvä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 16:32"]Jumalaa ei ole olemassa ja vaikka olisikin niin ihan kauhee perseaivo se olis. Hyi. Miks kukaan haluaa uskoa niin kusipäiseen ukkoon.
[/quote]
Niin. Jumala ei ole mitään.
[/quote] Jumala on itse kaikkeus ja kaikkeuden luoja.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:03"]
Vihaan uskovaisia ja uskontoja. Piste. Ap
[/quote]Olet kapinassa Jumalaa vastaan. Aivan kuin pikkulapsi polkee jalkaa isille. Tuo isi kuitenkin tahtoo sinulle vain hyvää ja myöhemmin tulet sen vielä (toivottavasti) ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:03"]
Vihaan uskovaisia ja uskontoja. Piste. Ap
[/quote]Olet kapinassa Jumalaa vastaan. Aivan kuin pikkulapsi polkee jalkaa isille. Tuo isi kuitenkin tahtoo sinulle vain hyvää ja myöhemmin tulet sen vielä (toivottavasti) ymmärtämään.
[/quote]korjaus: Isä joka on siis maallisen isin Luoja :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto.
[/quote]
Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :)
[/quote]
Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni.
-43
[/quote]
Näköjään en.
Eikö uskovaiset uskallakaan keskustella uskostaan asiallisesti? Pelkäävätkö he kenties oman uskonsa horjumista? Vai miksi ei vastauksia saa asiallisiin kysymyksiin?
Noh, olihan tämä arvattavissa.
-43