Jumala kosketti minua tänään.
Tunsin sen sisimmässäni kuinka Jumala päästi minut pois pahasta. Paransi minut. Rukoilen teidän kaikkien ja itsenikin puolesta. Uskokaa. Jumala pelastaa kyllä kaikki, jotka antavat sille mahdollisuuden.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"]
Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[/quote]
Älä nyt, täähän on Nico-Petteri 12veen päivän kohokohta, päästä koulusta viikonlopun viettoon ja kiskottuaan yhden pullon Prismasta pöllittyä energiajuomaa hän on elämänsä kunnossa ja valmis maailman tai ainakin av-palstan valloitukseen "haukkumalla" Tosi Hauskasti vauvapalstalla uskovaisia. Anna mennä Nico, mä ymmärrän kyllä että sulla on vähän vaikeeta. Ja varmasti Jumalakin ymmärtää. :)
[/quote]
Sori, repesin tälle :DD
Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[/quote]
Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. Annan kaikkien uskoa mihin he haluavat, minun vitsailuni ei rajoita tätä oikeutta. Sen sijaan että minä joudun pitämään vitsini omana tietonani, niin ne jotka niistä loukkaantuvat saavat luvan kasvattaa itselleen paksumman nahan. Näin toimii sananvapaus. Toisten tunteet eivät ole syy jättää vitsejä kertomatta. Minulla on oikeus kertoa vitsejä, ja siksi tätä oikeutta käytän. Jos minulla on vain näennäinen "oikeus" mutta että minun siitä huolimatta pitää sulkea suuni, silloin kysessä ei ole todellinen oikeus.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"]
[/quote]
Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. Annan kaikkien uskoa mihin he haluavat, minun vitsailuni ei rajoita tätä oikeutta. Sen sijaan että minä joudun pitämään vitsini omana tietonani, niin ne jotka niistä loukkaantuvat saavat luvan kasvattaa itselleen paksumman nahan. Näin toimii sananvapaus. Toisten tunteet eivät ole syy jättää vitsejä kertomatta. Minulla on oikeus kertoa vitsejä, ja siksi tätä oikeutta käytän. Jos minulla on vain näennäinen "oikeus" mutta että minun siitä huolimatta pitää sulkea suuni, silloin kysessä ei ole todellinen oikeus.
[/quote]
Onko kukaan ennen kertonut, ettet ole kovin hyvä kertomaan vitsejä? "Vitsisi" taitavat naurattaa lähinnä itseäsi. Toki, se on sun oikeus.
[/quote]
[/quote]
Lähinnä täällä kai ihmeteltiin, miten viitsit vaivautua. En minäkään kommentoi ketjuihin, jostka koskevat esim autoja tai uusperheitä, kun en niistä mitään tiedä eivätkä ne kiinnosta. Mutta sehän on tietysti ihan vapaavalintainen asia, jos ehdoin tahdoin haluat tehdä pellen itsestäsi täällä "vitsailemalla". :)
[/quote]
[/quote]
Köyhällä on halvat hyvut, hullulla ilmaiset..
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:51"]
[/quote]
[/quote]
Köyhällä on halvat hyvut, hullulla ilmaiset..
[/quote]
*huvit
Ei se Jesus ollut jumala, vaan ihan tavallinen espanjalainen mies. Juo hieman vähemmän ensi kerralla.
Minuapa kosketti tänään minun oma mieheni. Ja sain vielä suukonkin, ennen kuin töihin lähti. :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:36"]
Tunsin sen sisimmässäni kuinka Jumala päästi minut pois pahasta. Paransi minut. Rukoilen teidän kaikkien ja itsenikin puolesta. Uskokaa. Jumala pelastaa kyllä kaikki, jotka antavat sille mahdollisuuden.
[/quote]
ONNEKSI OLKOON! Kiitos, että rukoilet meidän muidenkin puolesta, että saisimme kokea vastaavan vapautumisen - mikä onkaan itse kunkin tilanne ja tarve!! Kiitos kaikkivoipa ja armollinen Herra Jeesus!
[/quote]
Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani.
[/quote]
Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:36"]
[/quote]Rukoile minunkin puolesta. Olen viime ajat evankelioinut paljon. Tiedän että siitä syystä olen saatanan listalla jotta lopettaisin sen. Tuli kaikkea pikku ongelmaa ja ahdistusta yks kaks.
Herran siunausta!
Uskon Jumalaan ja rukoilen joka päivä läheisteni puolesta. Uskominen tuo voimaa kun elämä potkii päähän.
Jumalan sanan mukaan on yksi synti mitä Jumala ei anna anteeksi ja se on Jumalan ja Pyhän Hengen pilkka. Ja Jumala ei koskaan toimi omaa sanaansa vastaan. Tietäkää se kuinka vakavasta asiasta on kyse kun heitätte läppää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:54"]
HAHAHAH. Kaikkea ne harhaiset ismittäjät keksivät hahahah oliko underpress? Jos se olikin jumalan kakka joka putosi pökäleenä päähäsi. Tosi jetro roostedkin oli kasimakasiinin mukaan kakkaa tökkimässä joten se saattoi olla tuo jumalankaltainen kakkimestari. hahahahahhahah
[/quote]
Yksi asia aina jaksaa ihmetyttää näissä Jumalaa ja Jeesusta koskevissa ketjuissa ja se on juuri tämä. Miksi ihmeessä nämä vastaajat kuten tämä lainaamani jaksaa/viitsii nähdä sen vaivan, että pitää tulla ketjuun vääntämään jotain mukahauskaa pilkkausläppää? Jos ja kun asia ei mitenkään kosketa, ketju on silti pakko avata ja tulla lässyttämään kuvitellen vielä ilmeisesti loukkaavansa aloittajaa/jotakuta muuta? Jotenkin säälittävän koomista.
[/quote]
Just näin. Eiköhän siellä vaan kaiken näennäisen uhon takana persettä polttele pelko eikä turhaan.. Hyvää matkaa helvettiin :))
[/quote]
Mikähän pelko jollain pitäisi olla?
Sinä uskot taivaaseen ja helvettiin, sinä uskomuksesi mukaan toiseen noista päädyt. Miksi ihminen joka ei noihin asioihin usko päätyisi kumpaankaan?
Entäs jos uskoo vaikkapa buddhaan? Silloin ei ole taivasta eikä helvettiä, vaan jotain ihan muuta.
Ei sinun uskosi ole se ainoa ja oikea maan päällä. Sinä saat uskoa mihin haluat. Hyväksy se tosiasia, etteivät kaikki ajattele kanssasi samoin.
Sinulla ei ole myöskään valtaa tuomita toisia helvettiin tai taivaaseen. Sinä elät omassa uskossasi ja muut elävät omissaan.
Miksi sinun uskosi olisi oikeampi mitä muilla? Ei se ole. Jokainen uskonto pohjautuu täysin samaan ideologiaan. Ja jokainen palvoo sitä samaa ns. korkeampaa voimaa. Ei yksikään uskonnoista ole toistaan parempi tai huonompi. Jokainen uskonto on ihan samaa.
Vaan kerrohan miksi juuri sinun uskontosi olisi se ainoa ja oikea, jonka mukaan tulisi elää?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"]
[/quote]
Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani.
[/quote]
Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote]
Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto.
Uskovaiset on aina niin herkkänahkaisia. Seurustelin joskus kauan aikaa sitten erään uskovaisen miehen kanssa (hän kertoi uskovaisuudestaan vasta kun olimme jo hetken aikaa olleet suhteessa, en varmaan olisi alkanut ollenkaan parisuhteeseen jos olisin tiennyt). Hän mm suuttui kun katselimme Monty Pythonin Brianin Elämä-elokuvaa. Piti sitä kuulemma jumalanpilkkana :D.
Suhteemme kariutui aika pian, tämä miehen uskovaisuus oli osaltani suurimpia syitä. En ateistina kertakaikkiaan pystynyt sulattamaan hänen juttujaan pyhistä hengistä ja muista hölynpölyistä. Sama kuin olisi kertonut uskovansa joulupukkiin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto.
[/quote]
Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:25"]Jumalan sanan mukaan on yksi synti mitä Jumala ei anna anteeksi ja se on Jumalan ja Pyhän Hengen pilkka. Ja Jumala ei koskaan toimi omaa sanaansa vastaan. Tietäkää se kuinka vakavasta asiasta on kyse kun heitätte läppää.
[/quote]
xD ahahaha. Että naurattaa. On se ihanaa kun ei tarvitse pelätä minkään "jumalan" sanaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:42"] [quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"] Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Siksi että se on hauskaa. En minä usko näihin asioihin, ne ovat minulle satuja. Joten voin vitsailla niistä miten haluan. Se, että joku toinen uskoo satuihin ei ole minun ongelmani. [/quote] Psykologisesti ajatellen toimintasi on aika paljastavaa; jos uskovaisten "sadut" olisivat sinulle totaalisen yhdentekeviä ja olemattomia, et todennäköisimmin kokisi mitään tarvetta käydä huumori- ja pilkkakampanjaa niitä kohtaan - mutta koska ne tiedostamattoman tason kautta ovat sinulle katsomuksesi kyseenalaistava uhka, joudut mitätöimään ne pilkaamisella. Pilkkaaminen ja mitätöiminen ovat meillä ihmisillä käytössä tämän asiayhteyden lisäksi myös esim. ihmissuhteissa, jolloin monenlaisia todellisesti koskettavia tunteita mitätöidään ja väheksytään, jotta niiden haaste ja viesti meille saataisiin torjuttua. Tällainen defensiivinen strategia on ehkä laajastikin monen ei-uskovan harrastaman pilkkaamisen takana. Mutta kaikkein tärkeintä on, että uskoitpa tai et, niin juuri tälläkin hetkellä Jumala, Isä, RAKASTAA SINUA äärettömän paljon :) ja siitä voit saada toki vajaavaisen mutta siltikin ehkä koskettavan aavistuksen tästä lyhyestä videosta, suosittelen: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 [/quote] Te olette ihan oikeasti päästänne sairaita. Hyi hitto.
[/quote]
Vähän aikuistenvälistä keskustelua ja perusteluita eikä yhden rivin oksennuksia, kiitos :)
[/quote]
Saisinkos minä aikuisten välistä keskustelua myös. Tai noh, riittää ihan vain asiallinen ja perusteltu vastaus kysymykseeni.
-43
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:12"]
Itkeekö kukaan uskossa oleva muuten koskaan sitä, että Jeesus kidutettiin kuoliaaksi?
[/quote]
Minä itkin lapsena.