Jumala kosketti minua tänään.
Tunsin sen sisimmässäni kuinka Jumala päästi minut pois pahasta. Paransi minut. Rukoilen teidän kaikkien ja itsenikin puolesta. Uskokaa. Jumala pelastaa kyllä kaikki, jotka antavat sille mahdollisuuden.
Kommentit (63)
Tiedän tunteen :) Paranin vuosien alkoholismista, kun Jeesus poisti viinanhimon kun sitä epätoivoisena rukoilin :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:49"]Tiedän tunteen :) Paranin vuosien alkoholismista, kun Jeesus poisti viinanhimon kun sitä epätoivoisena rukoilin :)
[/quote]
Onneksi olkoon! Me tiedämme mikä uskottomia ihmisiä koittaa. Siksi rukoilen päivittäin heidänkin puolestaan.
Minäkin pääsin elämässä eteenpäin kun Jeesus puhdisti pappaTunturin kaasarin sakkakupin. Hallelujaa!
T:Halle
HAHAHAH. Kaikkea ne harhaiset ismittäjät keksivät hahahah oliko underpress? Jos se olikin jumalan kakka joka putosi pökäleenä päähäsi. Tosi jetro roostedkin oli kasimakasiinin mukaan kakkaa tökkimässä joten se saattoi olla tuo jumalankaltainen kakkimestari. hahahahahhahah
Tee nyt hyvä ihminen rikosilmoitus! Ei tuollaista pidä sallia. Lähestymiskielto kannattaisi ainakin hankkia, koska jos annat sen jäädä kaikesta huolimatta luoksesi, saattaa se alkaa koskettelemaan lapsiasikin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:54"]
HAHAHAH. Kaikkea ne harhaiset ismittäjät keksivät hahahah oliko underpress? Jos se olikin jumalan kakka joka putosi pökäleenä päähäsi. Tosi jetro roostedkin oli kasimakasiinin mukaan kakkaa tökkimässä joten se saattoi olla tuo jumalankaltainen kakkimestari. hahahahahhahah
[/quote]
Yksi asia aina jaksaa ihmetyttää näissä Jumalaa ja Jeesusta koskevissa ketjuissa ja se on juuri tämä. Miksi ihmeessä nämä vastaajat kuten tämä lainaamani jaksaa/viitsii nähdä sen vaivan, että pitää tulla ketjuun vääntämään jotain mukahauskaa pilkkausläppää? Jos ja kun asia ei mitenkään kosketa, ketju on silti pakko avata ja tulla lässyttämään kuvitellen vielä ilmeisesti loukkaavansa aloittajaa/jotakuta muuta? Jotenkin säälittävän koomista.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:59"]
[/quote]
Yksi asia aina jaksaa ihmetyttää näissä Jumalaa ja Jeesusta koskevissa ketjuissa ja se on juuri tämä. Miksi ihmeessä nämä vastaajat kuten tämä lainaamani jaksaa/viitsii nähdä sen vaivan, että pitää tulla ketjuun vääntämään jotain mukahauskaa pilkkausläppää? Jos ja kun asia ei mitenkään kosketa, ketju on silti pakko avata ja tulla lässyttämään kuvitellen vielä ilmeisesti loukkaavansa aloittajaa/jotakuta muuta? Jotenkin säälittävän koomista.
[/quote]
Just näin. Eiköhän siellä vaan kaiken näennäisen uhon takana persettä polttele pelko eikä turhaan.. Hyvää matkaa helvettiin :))
Jumala kyllä armahtaa teidät kaikki, jos annatte uskollenne mahdollisuuden. Siunausta kaikille!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:59"]
[/quote]
[/quote]
Just näin. Eiköhän siellä vaan kaiken näennäisen uhon takana persettä polttele pelko eikä turhaan.. Hyvää matkaa helvettiin :))
Kyllä se on niin päin että uskovaiset uskoo jumalaan koska pelkäävät sitä. Ateistien ei tarvitse mitään jumalia pelätä ja sen takia pystyvät elämään elämäänsä kuten haluavat ja uskaltavat olla uskomatta. Uskovaiset on säälittäviä.
Itkeekö kukaan uskossa oleva muuten koskaan sitä, että Jeesus kidutettiin kuoliaaksi?
Siunausta sinulle ja valoa päiviisi.Ihana asia.ei välitetä uskottomista! :)
Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"]Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[/quote]
Sanoo ihminen, joka levittää uskoaan väkisin ympärilleen ja katsoo olevansa oikeutettu tuomitsemaan "vääräuskoiset" helvettiin.
Uskonto ja uskon asiat näkee jokainen eri tavalla.Sitä Raamattua ja oppeja ei tarvitse tulkita kuoleman vakavasti eikä ottaa joka asiaa niin kirjaimellisesti.Minä uskon ja olen uskoni itse muokannut ja valinnut mitä uskon ja mitä en.Mä selvisin vakavasta päihde riippuvuudesta uskon avulla.Enkä häpeä yhtään vaan olen ylpeä siitä mihin uskon ja miksi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:12"]
Itkeekö kukaan uskossa oleva muuten koskaan sitä, että Jeesus kidutettiin kuoliaaksi?
[/quote]
No esim tätä kysymystä en tarkoittanut minään trollina. Mietin asiaa männä päivänä ja ajattelin kysäistä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"]
Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä
[/quote]
Älä nyt, täähän on Nico-Petteri 12veen päivän kohokohta, päästä koulusta viikonlopun viettoon ja kiskottuaan yhden pullon Prismasta pöllittyä energiajuomaa hän on elämänsä kunnossa ja valmis maailman tai ainakin av-palstan valloitukseen "haukkumalla" Tosi Hauskasti vauvapalstalla uskovaisia. Anna mennä Nico, mä ymmärrän kyllä että sulla on vähän vaikeeta. Ja varmasti Jumalakin ymmärtää. :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:16"]Miksi tänne ketjuun pitää tulla ihmisten haukkumaan ja heittämään surkeaa läppää toisten uskon asioista!Kaikki saa uskoa mitä huvittaa mutta mitä me kukaan ollaan toisiamme arvioimaan ja herjaamaan ja heittämään surkeaa ja todella MAUTONTA "hauskaa huumoria" Antakaa ihmisten uskoa ja jos ei miellytä niin ei tarvitse loukata.Tod lapsellista sanon minä [/quote] Sanoo ihminen, joka levittää uskoaan väkisin ympärilleen ja katsoo olevansa oikeutettu tuomitsemaan "vääräuskoiset" helvettiin.
[/quote]
En ole tuo jolle kommentoit, mutta kuka täällä mitään väkisin levittää? Kuka sut tähän ketjuun pakotti? Etpä vaan malta pysyä poissa, mikset?
Kiva että tykkäät. Minusta oli lapsena ja nuorena ahdistavaa, kun Jumala tunkeutui uniin ja ajatuksiin ja pelotteli helvetillä ja yöllisillä ilmestymisillä. Luojan kiitos olen päässyt irti siitä. Se äijä ei enää minua hallitse.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:37"]Onpas se sairas kähmijä
[/quote]
Ja sinä olet mieleltäsi likainen.