Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 34v enkä oo tehny päivääkään töitä.

Vierailija
08.05.2015 |

En oo jaksanu kouluttautua, eikä mieluisia töitäkään oo löytynyt. Silti oon ihan hyvin tässä elämässä pärjännyt. Onpahan paljon aikaa tehdä kaikkea kivaa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:38"]

Minkälaiset tossukat teillä on miehinä vai miksi kukaan kattelis ketään kotona, vai hoidatko talouden ja lapset niin ettei miehen tarvi tehdä mitään? Silloin tajuan!

[/quote]Mies saa yhteiskunnan kustantaman täysipäiväisen kodinhoitaja-siivoojan. Kyllähän ne tuet toki kelpaavat.

Vierailija
82/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kotiäitinä lasten ollessa pieniä toi on ihan fine ja varmaan sen aikaa mieskin on ajatellu että oot kotona. Kotiäitiys ei kuitenkaan jatku ikuisuutta. Lapset kasvaa eikä kotona ole enää hommia. Miehellä ei ole paljon kertomista mitä muija tekee. Makaa kotona. Koska et ole kouluttautunu niin töitä on turha hakea. Eikä niitä saiskaan kun ei ole mitään työkokemusta. Markkinoilla on päteviä ja kouluttautuneita,työkokemusta omaavia työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan meille tuodaan ulkomaista työvoimaa, että he pyörittäisivät yhteiskuntaa ja meidän ei tarvitse. Näin minä sen olen käsittänyt.

Vierailija
84/86 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:56"]Juu kotiäitinä lasten ollessa pieniä toi on ihan fine ja varmaan sen aikaa mieskin on ajatellu että oot kotona. Kotiäitiys ei kuitenkaan jatku ikuisuutta. Lapset kasvaa eikä kotona ole enää hommia. Miehellä ei ole paljon kertomista mitä muija tekee. Makaa kotona. Koska et ole kouluttautunu niin töitä on turha hakea. Eikä niitä saiskaan kun ei ole mitään työkokemusta. Markkinoilla on päteviä ja kouluttautuneita,työkokemusta omaavia työntekijöitä.
[/quote]

Niin ja aikuisenahan ei voi kouluttautua eihän? Jos mun kotiäitiys teitä jotenkin häiritsee niin voi voi. Nautin elämästäni näin...onko se paha asia.

Vierailija
85/86 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole jäänyt mistään paitsi, muuta kuin pomon jatkuvista hakuista.

Vierailija
86/86 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 eikä tehnyt päivääkään töitä.

No se kertoikin jo kaiken. Ei jakeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän