Maria Nordin odottaa lasta: "Syksyllä joku laskeutui minuun"
Kommentit (70)
En yllättyisi, jos Maria Nordin joskus kertoisi kääntyneensä vanhoillislestadiolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on ihan fiksu, jos arkkitehdiksi on itsensä lukenut. Mutmut
Fiksu arkkitehti osti hometalon ja avautui kansalle
Maria rakensi itse oman savitalonsa, joka sittemmin homehtui. Vai onko se vielä ostanut hometalonkin.
Vielä parempaa, suunnitteli sen itse ja talo homehtui. Tituleeraa silti itseään Twitterissä arkkitehdin lisäksi sisäilmaspesialistiksi... Ei ole kaikki inkkarit kanootissa mutta uusia muumeja pukkaa kiihtyvällä tahdilla kun jostain vaan laskeutuvat Marian sisuksiin mystisellä tavalla.
pikku muistutus:
Maria Nordin muistelee lapsuuttaan varakkaan isänsä luona - vietti uskomatonta luksuselämää: Iltapala viiden tarjoilijan voimin
- Samaan aikaan minulla oli toinen elämä Barcelonassa. Isä on Espanjasta ja tosi arvostetusta suvusta. Se oli yhtälailla todellisuutta, että mulle järjestetään iltapalaa, jossa on viisi tarjoilijaa, joilla on valkoiset hanskat ja hopealautaset, Nordin kuvailee videolla.
- Onks sun isä joku Espanjan kuninkaallinen! Iris Silander hämmästelee Nordinin kertomaa.
- Ei ihan, mutta isän suku on tosi... Jotain täysin erilaista kuin Suomessa.
- Isoäiti asuu nykyään Monacossa, mun isä asuu Tallinnassa. Käyn kerran vuodessa Espanjassa.
Asuminen Monacossa edellyttää yleensä suurta varallisuutta, sillä elinkustannukset ja asunnon hankinta ovat erittäin kalliita.
Taloudellinen omavaraisuus: Sinun on todistettava, että sinulla on riittävät varat elää Monacossa. Tämä osoitetaan usein avaamalla pankkitili monacolaiseen pankkiin ja tekemällä sinne talletus, joka on tyypillisesti vähintään 500 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Laskeutui minuun tarkoittaa?
Jotenkin ärsyttää tämä jatkuva ihmisten tapa saada ilmaistua joku asia eri tavalla kuin kukaan muu on ennen ilmaissut asian. Kysyn ihan samaa!
Maria ei varmaan usko tässäkään ihan tavalliseen järkeen ja biologiaan vaan kuvittelee että vauvoja tehdään kun tähdet ovat kohdillaan ja kitaran kieli katkeaa oikealla hetkellä.
-Oli todella kansainvälistä, mikä oli ihanaa. Matkustimme paljon, saatoimme olla kuukausia Etelä-Amerikassa.
Perhe vietti pitkiä aikoja myös Espanjassa, jossa Nordinin isä asui. Siellä Nordin sai kosketuksen maailmaan, joka oli kaukana koti-Kuopiosta.
-Isä on vanhasta espanjalaissuvusta ja se näkyy. Kotona Kuopiossa oli vaikea yrittää selittää kavereille, millaista siellä oli. Isän luona oli ihan normaalia, että on esimerkiksi palvelusväkeä.
Puijon torniin Nordinilla on erityisen läheinen suhde, sillä hänen isoisänsä, rakennusmestari Veikko Piispanen oli tornin pääurakoitsija.
-En ehtinyt häntä ikinä tavata, mutta isoisä oli yksi innoittaja, miksi aikoinaan lähdin opiskelemaan arkkitehtuuria.
-Puijon tornista tulee aina lämmin olo. Sellainen, että isoisämme siellä jossain suojelevat meitä.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on ihan fiksu, jos arkkitehdiksi on itsensä lukenut. Mutmut
No ei se että opiskelee, tarkoita etteikö voisi olla hörhö muuten ja uskoa ties mihin hölynpölyyn. Ja on sitä aika paljon tässä maassa kouluttautuneita, jotka on myöhemmin mt-tapauksia eikä pysty siksi enää töitäänkään hoitamaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Länsimaisen lääketieteen dissaajana menis varmasti liian pitkään ennen kuin tarvittaessa menis lääkäriin.
Mut joo, mukavilla ajatuksilla hoitaa toki kaiken.