Maria Nordin odottaa lasta: "Syksyllä joku laskeutui minuun"
Kommentit (63)
Joko Reinon pippeli tai sitten se ananas, jota tämä huuhaapuoskari heilutteli jalkovälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelee synnyttävänsä jumalan poj...siis henkilön. Ei taida kuitenkaan olla neitsyt Maria.
Voihan porsinutkin olla neitsyt.
Vain isossa kirjassa, synnärillä vähemmän neitsyeitä liikkeellä
Varmaan harvemmin ellei ole jokin aseksuaalien liitto tai itsellinen neitysnainen kyseessä. Maria ei kyllä varmaan mene synnärille tälläkään kertaa kun kotona on orgastisempaa
Miten sinä voit olla perillä missä joku random muija poikii?
Av:lla kuulee kaikenlaista, pysytään jännän äärellä
Maailmankuvallisia eroja. Jotkut ajattelevat, että ihminen on persoona jo sikiövaiheessa. Jotkut ajattelee, että sikiö on ihminen tietyn kehitysajan jälkeen. Jotkut, että vasta synnyttyään. Jotkut jopa ajattelevat, että ihmiset valitsevat itse vanhempansa ennen hedelmöitystä. Ainakaan minulle ei ole tätä kumoavaa varmaa tietoa, onko teillä? Ei myöskään sitä puolustavaa.
Pointtini on se, että on erilaisia maailmankuvia ja käsityksiä todellisuudesta, mutta niitä on vaikea todistaa tosiksi tai vääriksi. Eihän elämän syntyäkään ole tiede vielä pitävästi todistanut. Koettakaa hyväksyä maailmankuvien monimuotoisuus! :)
Reinoko se laskeutui vai joku hihhulitoveri.
Niin, henki laskeutui vai kummitteli?
Mutta Maria Nordin ilmestyi minulle paahtoleipään. Että mitäs tähän sanotte.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Maria Nordin ilmestyi minulle paahtoleipään. Että mitäs tähän sanotte.
Et kai syönyt sitä? Susta voi tulla vielä rikas kun alat periä maksun ilmestyksen vilkaisusta. Oikein uskovat ihmiset voivat parantua astmoistaan, allergioistaan ja syövistään.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on ihan fiksu, jos arkkitehdiksi on itsensä lukenut. Mutmut
Eipä ole suomalaisittan arkkitehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu arkkitehti osti hometalon ja avautui kansalle
Maria rakensi itse oman savitalonsa, joka sittemmin homehtui. Vai onko se vielä ostanut hometalonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu arkkitehti osti hometalon ja avautui kansalle
Eipä ostanut kuin rakennutti!
Selkeesti Maria ei tarvii enää miestäkään raskautuakseen. Hän selviää siitäkin yksin. Hän vaan ajattelee, että tervetuloa elämä ja on avoin asialle ja niin se joku sitten tulla laskeutui.
Äitialus kohti Andromedeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino ruiskautti mällit sisään.
Vieläkö ne on yhdessä? Mitä toi Reino on mieltä vaimonsa touhuista ja uskomuksista?
Eikös Reino kärähtänyt jostain huumeista? Voihan se olla, ettei sitä oikein haittaa eikä sen kummemmin kiinnosta nämä jutut. Ehkä Reino tulee kotiin keikkareissusta ja Maria sanoo, että tämmöinen laskeutuminen tapahtui ja Reino on vaan että "Aha, kiva juttu."?
Reino on kertonut raitistuneensa vaimonsa avulla.
Vierailija kirjoitti:
Reino ruiskautti mällit sisään.
Ottiko se ensin sen ananaksen pois?
Vierailija kirjoitti:
Niin, henki laskeutui vai kummitteli?
Eikös jokainen vauva ole alkuun kummitus?
Tangoprinssin kapseli laskeutui syksyllä häneen.
Joku marsilainenko sinne laskeutui?
Niin, mikä se laskeutunut joku on? Olisko se lapsen sielu, henki, energia tai olemus? Mielenkiintoisesti ilmaistu, mutta näköjään siittä voi saada väännettyä kaksmielisesti jotain huumoriakin, ihan lukijasta kiinni miten tulkitsee :)
Vierailija kirjoitti:
Joku marsilainenko sinne laskeutui?
Niinpä. Nyt vaan innolla ja kauhulla odotamme mitä sieltä oikein syntyy.
Voi että pikkuista..