Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä siivoojalta jotakin?

Vierailija
07.05.2015 |

Kysymykset ovat tervetulleita. :)

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka dissaatte; toivottavasti teidän työpaikoilla siivoojat järkkäis lakon. Oppisitte arvostamaan siisteyttä melko nopsaan!

Vierailija
62/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:57"]

Te jotka dissaatte; toivottavasti teidän työpaikoilla siivoojat järkkäis lakon. Oppisitte arvostamaan siisteyttä melko nopsaan!

[/quote]

Siisteyttä arvostan, mutten siivoojia erityisesti arvosta. Arvostan ihmisiä, jotka tuovat luovuudellaan ja innovatiivisuudellaan uusia vientivetoisia työpaikkoja Suomeen. 

Ja on muuten tarpeen nyt! Kadulta napsitut siivoojat voi korvata vaikka koulutetuilla simpansseilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä palstalaiset. Tsemppiä ao teet tärkeää työtä. Mun mieheni oli aiemmin inssi nyt duunari. Eipä se aina mene niinkuin luulisi aina tämä elämä. Hän kuitenkin valitsi työnteon ennemmin kuin loppuelämän työttömänä kortistossa kuten moni lukenut tekee.t.ammattivalittaja

Vierailija
64/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö uuden roskapussin levittämättä, kuten työpaikkani siivooja tekee? Vessassa sitten käsipaperit tippuu lattialle, kun roskapussi on siinä roskaastian suulla supussa. Ymmärän, että kiire on kova, mutta luulisi että tuollaiset perusasiat, kutenroskapussin levittäminen tehtäisiin rutiinilla.

Vierailija
65/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirakin osaa itse peittää kakkajälkensä.

Vierailija
66/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiitos. Järkeviäkin ihmisiä onneksi löytyy, eikä tuollaisia koulukiusaajien tasolle jääneitä JUNTTEJA, joille edelleen merkitsee sosiaalinen status jotain. Nyt minä olen kuulemma se raukka (kiusattu) kun teen kuitenkin hyvää ja arvokasta työtä, mitä esimerkiksi todella monet vanhukset arvostavat kun eivät kykene itse enää siivoamaan ja minä tulen sitten ja autan! Siitä tulee todella hyvä olo. :-) mutta jotkut aivottomat älykääpiöt eivät silti arvosta työtäni. Ja ihan samalla tavalla, kun nämä "sosiaaliset statukset" pätivät koulumaailmassa, se ujo ja hiljainen tyttö tai poika oli kiusattu ihan sen takia, koska hän oli ujo ja hiljainen, mutta mitä pahaa hän silläkään teki kellekään...? Ei mitään! Ainoiden ystäviensä seurassa hän saattoi olla todella mukava ja pidetty henkilö.

Täällä tollaiset, jotka halveksuu perus työtä, siirtävät tämän asenteen lapsiinsa ja kasvattavat juurikin heistä näitä kiusaajia. Pravoo vanhemmat ja taputukset päälle! Hitto soikoon hävetkää . Munkin tyttärien keskuudessa, kun ovat nyt 19- ja 14-vuotiaita, niin on kyllä näitä kavereita jotka eivät arvosta perus ammatteja ja työtä... Esimerkiksi nyt tätä siivoojan työtä. On se oksettavaa kuuneltavaa kun tyttäret kertoo, mitä jotkut kaverit ovat koulussa puhuneet tästäkin ammatista, näistä just kasvaa näitä pikkuperkeleitä jotka saattavat mulkoilla työpaikoilla sitten siivoojia ja kohdella muuten vain huonosti... Kotoa ne lähtee ne asenteet. Ootteko ylpeitä kasvatustyöstänne?. Ja poika on vasta 6-vuotias, mutta kun hänkin kasvaa niin eiköhän valitettavasti hänenkin kaveripiirissään tule olemaan ihan näitä samanlaisia urpoja..........................

Nyt minä lähden käymään asioilla ! Jatkakaa toki keskustelua, palaan linjoille myöhemmin. :)

Vierailija
67/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:44"]

Siivoojat ovat järkyttävän aliarvostettu ammattiryhmä. Mikä on tärkeämpää terveyden ja ravitsemuksen jälkeen? Arvostan erittäin paljon siivoojia. Palkan pitäis olla suurempi. Tätäkin alaa varjostaa kaiken maailman välitysfirmat, joita ahnepaskanarsistit pyörittää.

[/quote]

Palkka muodostuu sitä korkeammaksi, mitä harvempi ihminen pystyy ammattia harjoittamaan. 

Siivota voi kuka tahansa, joka on normaalissa fyysisessä kunnossa ja henkisesti normaalin rajoissa. Yksinkertaisissa siivoustehtävissä on kyllä heikkolahjaisiakin, joten skaala on laaja. 

Sen sijaan kaikista ei todellakaan ole juristeiksi tai lääkäreiksi. Ei vain riitä resurssit! Se. onko työ tärkeää, on sivuseikka. Kuinkahan kauan Suomi pyörisi ilman roskakuskeja, ei menisi monta vuorokautta, kun hukkuisimme paskaan... Silti palkkaus ei ole kummoinen. 

Eli ei se siitä riipu, hömelö! Tutustu talousteoriaan. 

[/quote]

Minusta se ei ole todellakaan mikään SIVUSEIKKA onko työ tärkeää ! Entäpä jos sairaaloita ei siivottaisi vaikka kuukauteen..? mitä alkaisi tapahtumaan...

Se miten TÄRKEÄÄ työ on, juuri sen takia pitäisi myöskin määräytyä palkka. Lääkärien palkkojen ei pitäisi muuttua, mutta juristin palkkaa saisi vähän laskea ja siivoojan palkkaa nostaa roimasti !

Näistä syistä juuri tämä yhteiskunta on AIKA MÄTÄ .

[/quote]

Et nyt ymmärrä! Siivoojat voidaan nopeasti korvata vaikka suoraan kadulta napatuilla tyypeillä, jos niikseen tulee. 

Palkat määräytyvät markkinoilla, kuten kaikkien hyödykkeiden hinnat. Otetaan vaikka hengitysilma. Sehän ei maksa mitään, vaikka on kaikkein tärkeintä. Ilman happea menehdyt hyvin nopeasti. 

Miksi se ei maksa mitään? Koska sitä on saatavilla rajattomasti joka hetki! 

Kuten siivoojiakin on periaatteessa saatavissa rajattomasti joka hetki. Siksi korvaus työstä on matala. Ymmärätkö? Ymmärrät varmasti, jos haluat!

[/quote]

No en halua ymmärtää tuollaista logiikkaa, nähden mun työn raskauteen ja tärkeyteen. :) ja kyllä tässä on vähän osattava pesuaineidenkin kanssa toimia, että ei tätä työtä voi ruveta tekemään ihan kuka tahansa.

[/quote]

Niin.. että ihan lukutaitoinen pitää olla. Tämähän poissulkee valtavan osan väestöstä Suomessa. 

[/quote]

Kyllä siinä kuule pitää tietääkin vähän niistä pesuaineista jotain, ei ihan joka pesuainetta voi sutia kaikille pinnoille ja pitää osata laimentaa seoksia jne. Laskupäätäkin vähän vaaditaan. !

[/quote]

Oho, ajatella... pitää osata laskea kuinka paljon vettä tulee seokseen, jotta sopiva laimennussuhde saadaan aikaiseksi. Ihan Mehukatti-tölkeillä tämän tekevät viisivuotiaat.

Et kai raukka ole tosissasi?

[/quote]

Kyllä minä raukka olen tosissani. :-)

[/quote]

Eli koet työs haastavaksi ja mielenkiintoiseksi, kun joudut kovasti pohtimaan mitä tarkoittaa yhden suhde kolmeen?

Onneksi olkoon vain uravalinnasta. Se lienee juuri sitten sinulle sopiva. 

Vierailija
68/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän siivooja muuta kuin siivoaa. Eihän hänellä ole annettavaa ja kehitettävää edes lapsilleen, ottakaa äidistä esimerkkiä, niin joudutte aliarvostettuun asemaan loppuiäksenne niinkö? Sitäkö yrität lapsillesi kertoa..Itsekin aliarvostavat itseään, se näkyy siitä kun yrittävät nopeasti luikkia pyyhkimään pöydät ja häpeissään kantavat imuria, tämä on nähty jo niin monesti.

Vierailija
69/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:08"]

[/quote]

Kiitos. Järkeviäkin ihmisiä onneksi löytyy, eikä tuollaisia koulukiusaajien tasolle jääneitä JUNTTEJA, joille edelleen merkitsee sosiaalinen status jotain. Nyt minä olen kuulemma se raukka (kiusattu) kun teen kuitenkin hyvää ja arvokasta työtä, mitä esimerkiksi todella monet vanhukset arvostavat kun eivät kykene itse enää siivoamaan ja minä tulen sitten ja autan! Siitä tulee todella hyvä olo. :-) mutta jotkut aivottomat älykääpiöt eivät silti arvosta työtäni. Ja ihan samalla tavalla, kun nämä "sosiaaliset statukset" pätivät koulumaailmassa, se ujo ja hiljainen tyttö tai poika oli kiusattu ihan sen takia, koska hän oli ujo ja hiljainen, mutta mitä pahaa hän silläkään teki kellekään...? Ei mitään! Ainoiden ystäviensä seurassa hän saattoi olla todella mukava ja pidetty henkilö.

Täällä tollaiset, jotka halveksuu perus työtä, siirtävät tämän asenteen lapsiinsa ja kasvattavat juurikin heistä näitä kiusaajia. Pravoo vanhemmat ja taputukset päälle! Hitto soikoon hävetkää . Munkin tyttärien keskuudessa, kun ovat nyt 19- ja 14-vuotiaita, niin on kyllä näitä kavereita jotka eivät arvosta perus ammatteja ja työtä... Esimerkiksi nyt tätä siivoojan työtä. On se oksettavaa kuuneltavaa kun tyttäret kertoo, mitä jotkut kaverit ovat koulussa puhuneet tästäkin ammatista, näistä just kasvaa näitä pikkuperkeleitä jotka saattavat mulkoilla työpaikoilla sitten siivoojia ja kohdella muuten vain huonosti... Kotoa ne lähtee ne asenteet. Ootteko ylpeitä kasvatustyöstänne?. Ja poika on vasta 6-vuotias, mutta kun hänkin kasvaa niin eiköhän valitettavasti hänenkin kaveripiirissään tule olemaan ihan näitä samanlaisia urpoja..........................

Nyt minä lähden käymään asioilla ! Jatkakaa toki keskustelua, palaan linjoille myöhemmin. :)

[/quote]

Miten niin "edelleen" merkitsee sosiaalinen status jotain? Kerro maailmanhistoriasta yhteiskunta, jossa se ei ole mitään merkinnyt?

Ja en tosiaan arvosta ihmisiä, jotka eivät peruskoulun käytyään osaa yhdyssanoja ja kirjoittavat Pravo. Ainoana meriittinä se, että siivoaa ihmisten nurkkia. 

Pitäisikö minun juuri sinua arvostaa sen vuoksi, ettet ole vaivautunut ehkä maailman parhaassa ja maksuttomassa koulujärjestelmässä opiskelemaan? Kertoo paljon, että sitä arvostusta joutuu huutamaan AV-palstoilla eikä saa sitä luonnostaan. 

Vierailija
70/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:07"]

Koirakin osaa itse peittää kakkajälkensä.

[/quote]

Jaa, ei meillä ainakaan.. ihan kyllä käytän näitä kakkapusseja. 

Kyllähän koira vähän ojentelee jalkojaan tarpeiden teon jälkeen, mutta se ei yhtään mitään peitä. 

Koko rituaalin tarkoitus ei ole edes peittää, vaan levittää hajuja ympäristöön. 

Vierailija
71/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se olisikin katastrofi! Ihan itse tyhjentäisin paperikorin ja kerran viikossa moppaisin lattian. 

Miten ihmeessä selviäisin tästä urakasta? 

Vierailija
72/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sulla jotain lempituotteita tai -välineitä, joita suosittelisit kotisiivoukseen? Mitä tuotteita toivoisit siivouskaapissa olevan, jos menisit tekemään kotisiivousta?

Vierailija
73/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:16"]

[/quote]

Se olisikin katastrofi! Ihan itse tyhjentäisin paperikorin ja kerran viikossa moppaisin lattian. 

[/quote]

Minustakin toimistosiivous on turhaa. Kaikki tulee nykyään sähköisenä eli paperikorin tyhjennys on tarpeellista ehkä kerran viikossa. Se voi tehdä itse. Menee ehkä 30 sek. 

Lattiaa ei tarvitse mopata kuin kerran kuussa, käytän sisäkieniä. Senkin ihan hyvin voisin tehdä itse. Pöytien ja hyllyjen pinnoille ei ole siivojilla asiaa. Yhtäkään paperia ei saa siirtää eli lattia ja se paperikori on ainoat "siivouksen" kohteet. 

Vierailija
74/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]

Minustakin toimistosiivous on turhaa. Kaikki tulee nykyään sähköisenä eli paperikorin tyhjennys on tarpeellista ehkä kerran viikossa. Se voi tehdä itse. Menee ehkä 30 sek. 

Lattiaa ei tarvitse mopata kuin kerran kuussa, käytän sisäkieniä. Senkin ihan hyvin voisin tehdä itse. Pöytien ja hyllyjen pinnoille ei ole siivojilla asiaa. Yhtäkään paperia ei saa siirtää eli lattia ja se paperikori on ainoat "siivouksen" kohteet. 

[/quote]

Vielä lisäyksenä, että yhtäkään paperia ei saa siirtää lattialta yhtään minnekään. 

Vierailija
75/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:45"]

Miten sä voit samaan aikaan siivota mun ruokasalia ja vastailla näihin kysymyksiin? Rupea nyt vaan imuroimaan, en maksa siitä, että vietät aikaa netissä.

[/quote]

Tiedätkö, mulla on tää koko pe vapaa. Olen sen verran tehnyt ylityötunteja. :)

[/quote]

Mikä siivousfirma tuntee tuollaiset? Ylitöihin annetaan määräys ja on halvempaa työllistää osa-aikaisia parilla lisätunnilla kuin määrätä joku ylitöihin-

Vierailija
76/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:22"]

Olisiko sulla jotain lempituotteita tai -välineitä, joita suosittelisit kotisiivoukseen? Mitä tuotteita toivoisit siivouskaapissa olevan, jos menisit tekemään kotisiivousta?

[/quote]

Toivoisin imurin lisäksi dildoa ihanan surinan vuoksi. Se on yleensä piiloitettu makuuhuoneen kaappeihin. Ystävällistä olisi jättää se esille. 

Vierailija
77/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olin joskus siivooja. Laitoshuoltaja joka sairaalassa siivosi. Kun opiskelin joskus sitten lähihoitajaksi, kyllä minua on arvostettu huomattavasti enemmän. Siivoojana en tienannut todellakaan 40 000 euroa vuodessa. Niinkuin nyt tienasin viimevuonna. Kyllä meillä lähihoitajaa todellakin enemmän arvostetaan.

Vierailija
78/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:20"]

No mutta eihän siivooja muuta kuin siivoaa. Eihän hänellä ole annettavaa ja kehitettävää edes lapsilleen, ottakaa äidistä esimerkkiä, niin joudutte aliarvostettuun asemaan loppuiäksenne niinkö? Sitäkö yrität lapsillesi kertoa..Itsekin aliarvostavat itseään, se näkyy siitä kun yrittävät nopeasti luikkia pyyhkimään pöydät ja häpeissään kantavat imuria, tämä on nähty jo niin monesti.

[/quote]

Onpa tänne taas tullut jären mukavia kommentteja sillä välin kun olen ollut poissa.

NYT SINÄ LEHMÄ MENIT KUULE LIIAN PITKÄLLE!!! MINUN LAPSIA, ET SOTKE TÄHÄN ASIAAN _MILLÄÄN LAILLA_ TAI NOIN EPÄKUNNIOITTAVASTI NIISTÄ PUHU !

SINULLA EI TAIDA ITSELLÄSI OLLA LAPSIA, KUN ET TAJUA ETTÄ TÄTÄ JULMAA HAUKKUMIS JA HALVEKSUMIS PELIÄ EI RUVETA NIIDEN KUSTANNUKSELLA PELAAMAAN ...?

MINUNKIN LAPSISTA KAKSI ON VIELÄ ALA-IKÄISIÄ, JOTEN TAJUA SE .

EIVÄTKÄ MUN LAPSET HÄPEÄ MINUA, EI ISÄÄNSÄ, EIKÄ TOISIAAN. MEILLÄ ON OIKEIN HYVÄ PERHE.

JOTEN JOS TAHDOT JATKAA TUOTA MINUN HAUKKUMISTA JA HALVEKSUMISTA, SAADEN SIITÄ MIELIHYVÄÄ, _ NIIN OLE HYVÄ VAIN _ , MUTTA MINUN MIEHEN, LAPSET JÄTÄT TÄYSIN SEN ULKOPUOLELLE ... TÄMÄ SELVÄ? MINÄ IHAN YSTÄVÄLLISYYTTÄNI TEILLEKIN, SIIVOAN TEIDÄN TYÖPAIKOILLA, NIIN TÄMÄKÖ ON ARVOSTUS SIITÄ TYÖSTÄ SITTEN? ETTÄ MINÄ TULEN SINNE IHAN YSTÄVÄLLISYYTTÄNI SIIVOAMAAN JA OLEN MUKAVA, MUTTA TE VAAN HAUKUTTE SELÄNTAKANA, ILKUTTE JA SUPATATTE PASKAA ... HEI SINÄ KOMMENTOIJA ESIMERKIKSI, KENEN VIESTIN NYT TÄHÄN OMAAN PALAUTTEESEENI KOPSASIN MUKAAN, OLETKO IKINÄ KYSYNYT NÄIN VUOSIKYMMENIEN JÄLKEEN ETTÄ MITEN KOULUAIKOINA KIUSAAMASI IHMISET VOIVAT ...? KUN NÄKÖJÄÄN TUO TAITO ON VIELÄKIN HYPPYSISSÄSI TALLELLA! VAI OLETKO TODELLA NIIN SADISTINEN JA PSYKOPAATTINEN PERSOONA, ETTÄ EI PALJON ASIA PAINA ? SIINÄ TAPAUKSESSA, MENE HOITOON JA LAITA LÄÄKITYS JO KOHDALLEEN , OLISI KORKEA AIKA . SINUN TAPAISET PERSOONAT JUURIKIN KIUSAA JA NEKIN IHMISET JOITA KIUSASIT KOULUAIKOINA, TUSKIN OLIVAT TEHNEET SULLE HENKILÖKOHTAISESTI MITÄÄN PAHAA, KUHAN ALOTIT HAUKKUMISEN VAIKKA KAMPAUKSESTA JOKA EI OLLUT SINUN MAKUUN ...

EIKÖ OLISI AIKA JO KASVAA ?

KYLLÄ MINÄ SINUT NIIN MIELUUSTI ..... ;) MUTTA EMPÄ TAIDA NYT SIIHEN RYHTYÄ. MUTTA JOS ET JÄTÄ NYT MINUN LAPSIA TÄMÄN KESKUSTELUN ULKOPUOLELLE JA RUPEAT TURHAN TAKIA TEKEMÄÄN NIILLÄ PILKKAA, NIIN SANON SULLE ÄMMÄ SEN ... ETTÄ MULLA ON TODENNÄKÖSESTI ENEMMÄN FYYSISTÄ VOIMAA KUN SINULLA, KUN IKÄNI OON FYYSISTÄ TYÖTÄ TEHNY JA KÄYN MYÖS SALILLA, ETTÄ JOS LYÖN SULLE MOPIN VARREN KÄTEEN NIIN SAATTAA SINULLAKIN MENNÄ TURPA RULLALLE !

Jospa tää lehmä tajuais nyt asian kun on oikeen isoilla tikkukirjaimilla kirjoitettu, mutta tuskin menee enää tässä elämänvaiheessa jakeluun. Jotkut sitä ovat vaan syntyneet vähä-älyisiksi ja saavat iloa toisten kiusaamisesta, turhan takia haukkumisesta ja aikuinen ihminen sotkee vielä rumalla tavalla lapset mukaan siihen asiaan ! Terveisin aloittaja, tämä "vähä-älyinen" VAIN siivooja. :)

Vierailija
79/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:38"]

Kyllä minäkin olin joskus siivooja. Laitoshuoltaja joka sairaalassa siivosi. Kun opiskelin joskus sitten lähihoitajaksi, kyllä minua on arvostettu huomattavasti enemmän. Siivoojana en tienannut todellakaan 40 000 euroa vuodessa. Niinkuin nyt tienasin viimevuonna. Kyllä meillä lähihoitajaa todellakin enemmän arvostetaan.

[/quote]

No minun pikkusiskoni on lähihoitaja, työskentelee lasten kanssa päiväkodissa. :) On kovasti pitänyt työstään. T. Aloittaja

Vierailija
80/104 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:20"]

[/quote]

Onpa tänne taas tullut jären mukavia kommentteja sillä välin kun olen ollut poissa.

NYT SINÄ LEHMÄ MENIT KUULE LIIAN PITKÄLLE!!! MINUN LAPSIA, ET SOTKE TÄHÄN ASIAAN _MILLÄÄN LAILLA_ TAI NOIN EPÄKUNNIOITTAVASTI NIISTÄ PUHU !

SINULLA EI TAIDA ITSELLÄSI OLLA LAPSIA, KUN ET TAJUA ETTÄ TÄTÄ JULMAA HAUKKUMIS JA HALVEKSUMIS PELIÄ EI RUVETA NIIDEN KUSTANNUKSELLA PELAAMAAN ...?

MINUNKIN LAPSISTA KAKSI ON VIELÄ ALA-IKÄISIÄ, JOTEN TAJUA SE .

EIVÄTKÄ MUN LAPSET HÄPEÄ MINUA, EI ISÄÄNSÄ, EIKÄ TOISIAAN. MEILLÄ ON OIKEIN HYVÄ PERHE.

JOTEN JOS TAHDOT JATKAA TUOTA MINUN HAUKKUMISTA JA HALVEKSUMISTA, SAADEN SIITÄ MIELIHYVÄÄ, _ NIIN OLE HYVÄ VAIN _ , MUTTA MINUN MIEHEN, LAPSET JÄTÄT TÄYSIN SEN ULKOPUOLELLE ... TÄMÄ SELVÄ? MINÄ IHAN YSTÄVÄLLISYYTTÄNI TEILLEKIN, SIIVOAN TEIDÄN TYÖPAIKOILLA, NIIN TÄMÄKÖ ON ARVOSTUS SIITÄ TYÖSTÄ SITTEN? ETTÄ MINÄ TULEN SINNE IHAN YSTÄVÄLLISYYTTÄNI SIIVOAMAAN JA OLEN MUKAVA, MUTTA TE VAAN HAUKUTTE SELÄNTAKANA, ILKUTTE JA SUPATATTE PASKAA ... HEI SINÄ KOMMENTOIJA ESIMERKIKSI, KENEN VIESTIN NYT TÄHÄN OMAAN PALAUTTEESEENI KOPSASIN MUKAAN, OLETKO IKINÄ KYSYNYT NÄIN VUOSIKYMMENIEN JÄLKEEN ETTÄ MITEN KOULUAIKOINA KIUSAAMASI IHMISET VOIVAT ...? KUN NÄKÖJÄÄN TUO TAITO ON VIELÄKIN HYPPYSISSÄSI TALLELLA! VAI OLETKO TODELLA NIIN SADISTINEN JA PSYKOPAATTINEN PERSOONA, ETTÄ EI PALJON ASIA PAINA ? SIINÄ TAPAUKSESSA, MENE HOITOON JA LAITA LÄÄKITYS JO KOHDALLEEN , OLISI KORKEA AIKA . SINUN TAPAISET PERSOONAT JUURIKIN KIUSAA JA NEKIN IHMISET JOITA KIUSASIT KOULUAIKOINA, TUSKIN OLIVAT TEHNEET SULLE HENKILÖKOHTAISESTI MITÄÄN PAHAA, KUHAN ALOTIT HAUKKUMISEN VAIKKA KAMPAUKSESTA JOKA EI OLLUT SINUN MAKUUN ...

EIKÖ OLISI AIKA JO KASVAA ?

KYLLÄ MINÄ SINUT NIIN MIELUUSTI ..... ;) MUTTA EMPÄ TAIDA NYT SIIHEN RYHTYÄ. MUTTA JOS ET JÄTÄ NYT MINUN LAPSIA TÄMÄN KESKUSTELUN ULKOPUOLELLE JA RUPEAT TURHAN TAKIA TEKEMÄÄN NIILLÄ PILKKAA, NIIN SANON SULLE ÄMMÄ SEN ... ETTÄ MULLA ON TODENNÄKÖSESTI ENEMMÄN FYYSISTÄ VOIMAA KUN SINULLA, KUN IKÄNI OON FYYSISTÄ TYÖTÄ TEHNY JA KÄYN MYÖS SALILLA, ETTÄ JOS LYÖN SULLE MOPIN VARREN KÄTEEN NIIN SAATTAA SINULLAKIN MENNÄ TURPA RULLALLE !

Jospa tää lehmä tajuais nyt asian kun on oikeen isoilla tikkukirjaimilla kirjoitettu, mutta tuskin menee enää tässä elämänvaiheessa jakeluun. Jotkut sitä ovat vaan syntyneet vähä-älyisiksi ja saavat iloa toisten kiusaamisesta, turhan takia haukkumisesta ja aikuinen ihminen sotkee vielä rumalla tavalla lapset mukaan siihen asiaan ! Terveisin aloittaja, tämä "vähä-älyinen" VAIN siivooja. :)

[/quote]

Tässähän nähtiin sitten siivoojan henkinen taso kaiken kaikkiaan. Eipä juuri lisättävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme