3. treffit miehen kotona. Pyysi syömään. Odottaako pussailua tai seksiä?
Olen itse vielä sellaisilla fiiliksillä, että en ole varma voiko tästä tulla jotain. Mies on mukava ja ihan komea mutta ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa häntä kohtaan. Lisäksi mikäli haistoin viime treffeillä oikein, en oikein pitänyt hänen ominaistuoksusta (meillä oli tosin molemmilla toppatakit päällä).
Odottaako läheisyyttä? Pitäisikö laittaa etukäteen viesti että haluan sitten edetä hitaasti?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mee sinne kotiin ja koeta haistaa miestä! Nyt sulla on ainutlaatuinen tilaisuus.
Ja jos ei ominaistuoksu miellytä keksi joku varasuunnitelma/selitys, jotta voit häipyä paikalta.
Eiköhän asia ole vuodessa jo edennyt johonkin suuntaan.
P.S. Koskaan ei pidä joutua tarvitsemaan varasuunnitelmia tai selityksiä, On täysin ok sanoa, että ei halua edetä tämän pitemmälle, koska se ei tunnu hyvältä.
Laita tuollainen viesti:
haisit viimeks hiukka pahalle, ei lohkee pinppiä välttämäti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi ystävä (mies), jonka kanssa panemme usein. Hänen kanssaan oli heti kemiaa ja vetovoimaa, ja halusin kiehnätä hänen lähellään. Seksiä saan säännöllisesti. En halua panna ketä tahansa. Lopettakaa siis nuo väitteet, että nyt tilaisuus olisi panna mutta en pane.
Ap
No mihin sinä toista sitten olet ajatellut?
Parisuhteeseen. Ja kyllähän minun nyt täytyisi tuntea enemmän vetoa parisuhdemieheen kuin ystävämieheen!
Ap
Miten voit akka olla noin sekaisin? Etkö tajua, että jos sulla on seksisuhde menossa niin sinun on mahdotonta ihastua muihin miehiin. Tämä on biologiaa. Ei nainen voi antaa useimmille yhtä aikaa.
En edes menisi 3. treffeille jos en tuntisi mitään vetoa toiseen.