Huomenna aika työterveydessä kolmanteen piikkiin. Kahdesta edellisestä tuli 39 asteen kuume
Pelkään kuolevani. Niin käy jos oireet ovat taas himpun voimakkaammat.
Kommentit (21)
Ja sitten vain neljänteen ja viidenteen. Miksi menet tuohon lankaan, kun olet itse todistanut haitallisuuden?
Kaikista kolmesta tuli väsymys ja 39 kuume. Minikorona sairastettu. 💪
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vain neljänteen ja viidenteen. Miksi menet tuohon lankaan, kun olet itse todistanut haitallisuuden?
Siksi, että olen vaikeasti sydänsairas. Saatan kuolla tuohon tautiin. Olen venyttänyt piikkiä jo liian kauan. -Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Sehän on täysin normaali reaktio kun elimistö muodostaa vasteen.
Ota selvää asioista ennen kuin lauot typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että olen vaikeasti sydänsairas. Saatan kuolla tuohon tautiin. Olen venyttänyt piikkiä jo liian kauan. -Aloittaja
Otatko sitten maaliskuussa taas uuden kun tulee se omicroniin muokattu rokote? Se on sitten taas 2+1
Nyt ne mielellään rokottaa eri valmisteella kuin aiemmin. Mulle se tiesi sitä, että aiemmin tulleista ikävistä oireista ei ollut tietoakaan, mutta käsi oli vähän kipeempi kuin aiemmista.
Rokote myönteiset eivät käsitä mitään. Eikö tuo jo kerro, että nuo ei ole hyväksi tai turvallisia? Ei muutkaan rokotteet aiheuta noin voimakkaita reaktioita.
Minä olen vakavasti sairas, piikkejä 0, asun helsingissä ja liikun julkisilla. Olen töissä kauppakeskuksessa.
Terveenä ollaan ja oltu. Ei pelota yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko sitten maaliskuussa taas uuden kun tulee se omicroniin muokattu rokote? Se on sitten taas 2+1
Sydänsairaus on sen verran vakava asia että kaikki rokotteet kannattaa ottaa pikku kuumeilusta huolimatta.
Omikron tosin voi tarttua herkästi rokotuillekin. Mutta se sairastetaan hyvin lievänä joten ole ihan rauhassa. 🙏
Tsemppii hengityskoneeseen. ei se Trakeostomia kiva ole.
Vierailija kirjoitti:
Rokote myönteiset eivät käsitä mitään. Eikö tuo jo kerro, että nuo ei ole hyväksi tai turvallisia? Ei muutkaan rokotteet aiheuta noin voimakkaita reaktioita.
Minä olen vakavasti sairas, piikkejä 0, asun helsingissä ja liikun julkisilla. Olen töissä kauppakeskuksessa.
Höpö höpö. Rokotteista nousee meille kuume ja voi tulla muitakin oireita. Sehän kertoo siitä että elimistö kehittää vasteen taudille. Oireet on normaali reaktio. Lapsillakin rokotteista tukee oireita, joskus kovakin kuume joka menee nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä alkoholiakin juodaan, vaikka seuraavana aamuna on paha olla. Ja kulmia nypitään, vaikka se sattuu. Chiliä syödään, vaikka se sattuu syödessä ja paskoessa.
Kaikki, mikä tuntuu epämiellyttävältä, ei ole automaattisesti pahasta. Korona on usein pahasta, jos sen saa rokottamattomana.
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fi.fimea.tuotanto.dokumentit/Comirna…
"Sydän, 690 vakavaa haittavaikutusta"
Sydänlihastulehdus 88
Tykyttely 103
Pidätkö tosiaan 39 asteen hetkellistä kuumetta jotenkin vaarallisena. Ota parasetamolia. Mulla nousi lapsena joka ainoan flunssankin yhteydessä yli 39 asteen kuume.
Vierailija kirjoitti:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fi.fimea.tuotanto.dokumentit/Comirna…
"Sydän, 690 vakavaa haittavaikutusta"
Sydänlihastulehdus 88
Tykyttely 103
Ei sydämen tykyttely ole mikään vaarallinen asia. Juoksepa täysillä 200m, niin jopa tykyttää, mutta ei tapa. Rokotteiden on todettu aiheuttavan 1 rokotetulle miljoonasta lievän kardiitin joka hoituu muutaman päivän levolla. Yksikään ei ole kuollut eikä se myöskään vaurioita sydäntä millään tavalla.
Jos tuo tulee piikistä, koronaan olisit jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Olet vakavasti sairas, mutta terveenä ollaan ja oltu? Huomaatko mitään ristiriitaa?
Älä hyvä ihminen tapa itseäsi noilla piikeillä työn takia. Näiden pakottaminen ei lopu sillä että ihmiset hakevat niitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveenä ollaan ja oltu. Ei pelota yhtään.No kyllä sitä alkoholiakin juodaan, vaikka seuraavana aamuna on paha olla. Ja kulmia nypitään, vaikka se sattuu. Chiliä syödään, vaikka se sattuu syödessä ja paskoessa.
Kaikki, mikä tuntuu epämiellyttävältä, ei ole automaattisesti pahasta. Korona on usein pahasta, jos sen saa rokottamattomana.
Mihin perustuu väitteesi, että korona on usein pahasta, jos sen saa rokottamattomana? Ainakaan mitkään taudin vaarallisuuskertoimet eivät tätä tue.
Tykitä myrkkyä itseesi = Keho oireilee (kuume)
Anna mennä vaan jos rahkeet riittää ottaa vaikka koko suunniteltu 8. piikin sarja. Et tosin elä kauhean pitkään ja voi jäädä haaste kesken.