3. treffit miehen kotona. Pyysi syömään. Odottaako pussailua tai seksiä?
Olen itse vielä sellaisilla fiiliksillä, että en ole varma voiko tästä tulla jotain. Mies on mukava ja ihan komea mutta ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa häntä kohtaan. Lisäksi mikäli haistoin viime treffeillä oikein, en oikein pitänyt hänen ominaistuoksusta (meillä oli tosin molemmilla toppatakit päällä).
Odottaako läheisyyttä? Pitäisikö laittaa etukäteen viesti että haluan sitten edetä hitaasti?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Kannattaisiko vaan olla kaveri, ystävä ja panna ihan vaan yhden kanssa kerrallaan , kimppajutut ovat sitten eri juttu.
Eli sinkkuna vakipanokaveri on kielletty? Pitää odottaa jalat ristissä kunnes löytyy joku tyyppi seurusteluun?
Ei kai se kiellettyä ole. Mutta yleisesti, jos haluaa parisuhteen, kannattaa tehdä asioita, jotka edesauttavat parisuhteeseen päätymistä ja jättää niitä asioita tekemättä, jotka voivat sitä vaikeuttaa. Se nyt vaan on niin, että säätäminen vähentää parisuhteen todennäköisyyttä, koska täytät yhden parisuhteesta haluamasi tarpeen muuta kautta.
Olen eri mieltä. Tuo pätee vain, jos on täysin jumiutunut siihen vakipanokaveriin ja ummistaa silmät kaikelta muulta.
Deittisivustot voivat laulaa aktiivisestikin siinä samalla vaikka olisikin vakipanokaveri.
Kuvittelet että joku vakavasti parisuhdetta etsivä mielellään lähtisi mukaan kuvioon, jossa sulla on joku vakituinen panokaveri jo valmiina? Sehän on selvää että sinä et sitä panokaveria jätä ennen kuin seksin saanti on varmistunut toisen kanssa, jos silloinkaan. No, ehkä joku samanlainen voi lähteäkin...
Höpsö, ei tuota tietenkään kerrota! Ellei nyt erikseen kysytä. Sinkkuna ihminen on vapaa tekemään mitä haluaa. Kun parisuhde muodostuu niin seksi vakipanokaverin kanssa jää tietty pois, ja jäljelle jää vain ystävyys.
Entä jos tapailukumppanisi vaikka kysyy, mitä meinaat viikonloppuna/huomenna tehdä, ja olet sopinut juuri siiihen ajankohtaan tapaamisen panokumppanin kanssa. Mitä vastaat? Valehteletko ihan pokkana esim. että töitä, vai kerrotko rehellisesti että olet menossa pitämään kivaa panon kanssa? Jos siis aiemmin ei ole ollut puhetta, että sulla tuollainen vakihoito on, eikä tapailukumppani siitä tiedä.
Niin kauan kun tuo panokaveri jonka kanssa tunnet kiihkeää vetovoimaa, on kuvioissa on turha etsiä parisuhdetta ainakaan miehestä joka ei sytytä heti. Teet vain kiusaa sivulliselle. Lopeta ensin se panosuhde, sitten ehkä pystyt hyväksymään jonkun. Äläkä yritä pitää sitä ”kaverimiestä” enää sen jälkeen kuvioissa. Jos tuleva parisuhteesi ei perustu aisankannatukselle, mies ei ikinä hyväksy vanhaa panosuhdettasi jalkoihin pyörimään, ihan vaan ystävänä.
Samaa mieltä. Yksi itsetuntoa hajottavimpia kokemuksia on ollut se, kun tapailin yhtä naista, joka todella vakuutti tykkäävänsä minusta "ihmisenä". Kehui vuolaasti luonnettani ja ajatusmaailmaani sekä suhtautumista parisuhteisiin. Suostuin jopa tapailemaan tätä kauempana asuvaa naista, koska vaikutti niin ihastuneelta sisimpääni. Tämä nainen kertoi ex-miehestään halveksivaan sävyyn. Myöhemmin kävi ilmi, että oli ilmeisesti säännöllisesti harrastanut seksiä tuon halveksitun ex-miehen kanssa ja minä olin siinä vaan ottamassa koppia henkisestä kuormasta. No en minäkään hyppää kaikkien kanssa sänkyyn, jos en pidä heitä viehättävinä, mutta en minä sentään pane ihmistä, jota halveksun ja kaada sen kuormaa sitten sellaisen ihastuneen tyypin päälle, jota muka arvostan.
Sellaisia naiset ovat. Kakku pitää saada syödä sekä säästää. Oma etu ensin. Ja sehän on vain seksiä, niinkuin nykyään on valloillaan kun ihmetellään seurauksia siitä että nussii telkkarissa ja saa paskaa niskaan.
Oletko hölmö?
Ensin syötte ruoan ja sitten jälkiruoka olet sinä johon mies saa tyhjentää kassinsa.
Näin se menee ja näin sen pitääkin mennä.
Odottaa. Mutta kannattaa jatkaa treffailua platonisesti ainakin pari kuukautta, ehkä vähän pidempäänkin varmistaaksesi että mies todella on sitoutunut sinuun ja haluaa sinua ennenkuin etenette syvemmälle.
Ap tässä. Menin sitten miehen luo ja nyt on áhtérí kipeä. Pessutteluksi se sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö kumia kun imette niiden treffimiesten munia? Vai imeköö tyypit paljasta ja kerää kaikki taudit?
Mä en siitä kumin mausta nauti ni suuseksi vasta seurustelussa.
Paljaalla tietenkin. Suuhun ja âhŧeríiŋ
Kyllä se ilman kondoomia suuhun otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa että haluaisin kiehnätä hänen lähellä. Pelkään, että tämä on varoitusmerkki, että en tule tuntemaankaan vetoa häneen.
Ap
Siis tuleeko jollekin heti halu kiehnätä vielä lähes vieraan ihmisen lähellä? Mulle ei ole koskaan tullut, ihan jo siksi että se ihminen on vieras. En luota vieraaseen ihmiseen niin paljon että olisin heti valmis ihan mihin tahansa. Kuitenkin jos ajatus kiehnäämisestä ei tunnu epämiellyttävältä, sitten koen että jotain voi kehittyä. Useimmiten se tuntuu epämiellyttävältä tai en edes voi kuvitella sitä, ja silloin lopetan jutun ennen kuin se on alkanutkaan.
Me jatkettiin aikoinaan ensimmäisiltä treffeiltä minun luokse ja sänkyyn. Yhteiseloa jatkuikin sitten yli 25 vuotta, kunnes vaimo vaihtoi samalla vauhdilla uuteen.
En ymmärrä nykymaailman menoa, jo muutamilla treffeillä pitäisi paneskella tuntemattomien kanssa. Ei kiitos. Jos haluaa vain panotreffejä kannattaisi ilmoittaa se profiilissa.
Meillä meni kuukausi ensitreffeistä ennen kun suudeltiin ensimmäisen kerran. Siitä vielä pari viikkoa ennenkun harrastettiin seksiä. Molemmat haluttiin edetä hitaasti ja silloinen koronatilanne antoi vielä omat lisärajoituksensa. Jos et ole vielä valmis suutelemaan niin sen voi ihan hyvin sanoa ääneen sitten jos mies yrittää suudella. Ei sitä tarvitse etukäteen murehtia.
Joko yhdyntä on suoritettu? Otitko suihin?
Tässä iässä ainakin mulla on jo yhdentekevää saako seksiä toisilla vai kolmansilla treffeillä vai ei, elämässä on paljon muutakin tärkeämpää kuin se yliarvostettu nyhtääminen.
M42
Panin tapailunaista 5 treffeillä eilen. Nainen itse oli aloitteen tekijä.
Sano että ystävänä tapaat, ei muuta. Näin sanoin itse, kun menin miehen luo ja se loppui siihen että oli kännissä kun tulin, kaatanut pullon punaviiniä vakoiselle matolle ja polttanut ruoan täysin. Söin rippeet ja häivyin.Tuli uusi kutsu , sanoin ei kiitos.Tämä Ruotsissa. Mies komea ,mutta epävarma.
Tyhmä mies jos kuvittelee että on pusuttelua tms. Se tapahtuu kun on sen aika. Ei tavata seksin takia.
Tietenkin pitää pussailla. Mitä järkeä on käydä treffeillä jos ei saa naista koskea ja pussailla.
Mee sinne kotiin ja koeta haistaa miestä! Nyt sulla on ainutlaatuinen tilaisuus.
Ja jos ei ominaistuoksu miellytä keksi joku varasuunnitelma/selitys, jotta voit häipyä paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa miehet tuntuu olevan niin vailla tapoja, että kutsuvat tutustumisen aikaisessa vaiheessa kotiinsa ja odottavat seksiä. Jos joku mies kutsuisi kotiinsa treffeille, tuonkaan vuoksi tuskin uskaltaisin mennä.
Kyllä on ajat muuttuneet. Kasarilla ja ysärillä viimeistään toiset treffit johti panohommiin ja toisen kotiin meneminen siinä vaiheessa oli enemmän kuin normi.
Eikä varmaan kenellekään tullut edes mieleen, että joku olisi vailla tapoja, jos kutsui kotiinsa.
Me oltiin nykyisen miehen kanssa sängyssä jo vartin sisään ensitapaamisesta , vetovoima oli melkoinen . Nyt kuudes vuosi yhteiselämää takana .
Edellisessä suhteessa seksiä oli kuudennella tapaamiskerralla ja intohimoa ei missään vaiheessa .
Sinkkumies-- kirjoitti:
Panin tapailunaista 5 treffeillä eilen. Nainen itse oli aloitteen tekijä.
Mitä muuta Raumalle kuuluu tänä viikonloppuna? Onko kalaa tullut?
Kysy kyseiseltä mieheltä, sillähän asia selviää.