3. treffit miehen kotona. Pyysi syömään. Odottaako pussailua tai seksiä?
Olen itse vielä sellaisilla fiiliksillä, että en ole varma voiko tästä tulla jotain. Mies on mukava ja ihan komea mutta ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa häntä kohtaan. Lisäksi mikäli haistoin viime treffeillä oikein, en oikein pitänyt hänen ominaistuoksusta (meillä oli tosin molemmilla toppatakit päällä).
Odottaako läheisyyttä? Pitäisikö laittaa etukäteen viesti että haluan sitten edetä hitaasti?
Kommentit (144)
Ap, kutsuin sinut ihan vaan vilpittömällä mielellä syömään luokseni. Samalla oltaisiin voitu tutustua lisää. Mutta jos tämä on sinulle näin vaikeata, niin perutaan sitten koko juttu.
T. Se mies.
Haha...Tästä jutusta meni nyt jotenkin ihan pohja. Kauhea stressi, et voinko nyt rakastella siellä vai en. Onko tunteita riittävästi. Ai niin, onhan mulla se kaverimies jota rakastelen säännöllisesti, mut ei ole mitään tunteita. Ihan huvikseen vaan. Mitä ihmettä. Niin mitkä ne sun arvot nyt olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa miehet tuntuu olevan niin vailla tapoja, että kutsuvat tutustumisen aikaisessa vaiheessa kotiinsa ja odottavat seksiä. Jos joku mies kutsuisi kotiinsa treffeille, tuonkaan vuoksi tuskin uskaltaisin mennä.
Hankala sitä on kahvilaankaan mennä kun kaikki paikat ovat iltaisin kiinni.
Jos mies on järkevä ja saattaa ajatella mahdollista seksiä, niin kyllä nyt aikuinen mies pettymyksen kestää mikäli sitä ei ole ja vetovoima puuttuu, ja osaa käyttätyä korrektisti sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Kannattaisiko vaan olla kaveri, ystävä ja panna ihan vaan yhden kanssa kerrallaan , kimppajutut ovat sitten eri juttu.
Onko sinulla vain yksi ystävä kerrallaan? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Haha...Tästä jutusta meni nyt jotenkin ihan pohja. Kauhea stressi, et voinko nyt rakastella siellä vai en. Onko tunteita riittävästi. Ai niin, onhan mulla se kaverimies jota rakastelen säännöllisesti, mut ei ole mitään tunteita. Ihan huvikseen vaan. Mitä ihmettä. Niin mitkä ne sun arvot nyt olikaan?
En minä tunteista ole maininnut sanallakaan. Vaan fyysisestä vetovoimasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa että haluaisin kiehnätä hänen lähellä. Pelkään, että tämä on varoitusmerkki, että en tule tuntemaankaan vetoa häneen.
Ap
Miksi menet kolmansille treffeille? Itse en tuossa tilanteessa olisi mennyt edes toisille treffeille.
Treffimies on toivottavasti jo lukenut tämän ketjun:
Keskustelu - Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä. | Aihe vapaa | Vauva
ja osaa tehdä johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pyysi kolmansilla treffeillä kotiinsa. Pussailtiin vain, aika loppui kesken. Yhdyntä tapahtui vasta neljänsillä treffeillä. Suihinottoon meni vähän pidempi aika.
Kertokaapa naiset, otatteko mielummin ensin ”vain” suihin vai annatteko pillua?
Miks kaikki olettaa että suikkari on pienempi juttu kuin seksi? Mun mielest se on intiimimpi juttu ja annan vasta suhteessa kun tiedän, ettei toisel oo tauteja, koska kumin imeskely se vasta lystiä onkin.
Ei tunteita, mutta olet lypsämässä miehestä mitä saat irti?
Ei kaikki pitkät suhteet ala fyysisillä tunteilla, lyhyet suhteet on niitä joissa liekki roihahtaa heti ja naitte 247, pitkissä suhteissa luotte pohjan jolle on hyvä rakentaa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on järkevä ja saattaa ajatella mahdollista seksiä, niin kyllä nyt aikuinen mies pettymyksen kestää mikäli sitä ei ole ja vetovoima puuttuu, ja osaa käyttätyä korrektisti sen mukaisesti.
Kannattaa kertoa tilanne etukäteen eikä vasta kun mies on nähnyt kovasti vaivaa frigidin naisen ilahduttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteita, mutta olet lypsämässä miehestä mitä saat irti?
Eiks tää ketju kerro jo, ettei lypsä 🤔
Et kiihotu hänestä seksuaalisesti, mutta olet menossa hänen kotiinsa? Oletko järjissäsi, ap.
Ap:lla on oma tahto ja kyky kieltäytyä.
Siitä ei tule mitään, tiedät sen.
Lopeta jos haju on jo asia mitä mietit voi helvetti älä leiki toisen tunteilla.
Odottaa ainakin että kehut hänen ruokiaan. ;)