3. treffit miehen kotona. Pyysi syömään. Odottaako pussailua tai seksiä?
Olen itse vielä sellaisilla fiiliksillä, että en ole varma voiko tästä tulla jotain. Mies on mukava ja ihan komea mutta ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa häntä kohtaan. Lisäksi mikäli haistoin viime treffeillä oikein, en oikein pitänyt hänen ominaistuoksusta (meillä oli tosin molemmilla toppatakit päällä).
Odottaako läheisyyttä? Pitäisikö laittaa etukäteen viesti että haluan sitten edetä hitaasti?
Kommentit (144)
Miksi et voisi harrastaa seksiä jos sitä on tarjolla?
Kyllä meillä paukutettiin heti ekalla trefillä ja vieläkin ollaan yhdessä (yli 12v), no enää ei paukuteta niin usein 🤣
On sitä ronkeleita olemassa, mikään ei kelpaa ja kohta naristaan kun ei mitään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä. Paras olla avoin heti alusta asti.
Tämä. Älä tee miehen kanssa mitään mitä et halua, vaikka hän kuinka haluaisi. Seksihalujen pitää olla yhteisiä ennenkuin niitä ruvetaan toteuttamaan. Sinulla on aina oikeus pitää omista periaatteistasi kiinni.
Oletko tosissasi!? Miten tuota kysytään? Haluatko seksiä? Ööööö
Multa on kysytty lupaa suuteluunkin. On miehiä jotka osaavat kysyä asioita sillä tavalla, etteivät ne latista tunnelmaa ollenkaan. Se kysymys luo tietynlaisen turvallisuuden tunteen ja osoittaa että hän kunnioittaa minua, ja nämä asiat ovat mulle ainakin todella tärkeä uuden ihmisen kanssa.
Itse menin 3. treffeillä tinder-miehen luo illalliselle. Olin sopinut samalle illalle kaverin kanssa tapaamisen, koska tilanne oli vähän sama, etten ollut oikein varma, onko kemiaa ihan riittävästi. No mies sitten alkoikin ruuan jälkeen tehdä muuvejaan, kuten olin vähän aavistellut eli alkoi tulla lähemmäs ja yritti vähän kosketella. Onneksi oli muuta menoa ja pystyin smoothisti sanomaan, että sori nyt on jo kiire seuraavaan paikkaan, koska fyysistä kemiaa ei vain ollut. Ihan näppärä tekniikka livahtaa pois, jos ei fyysistä vetovoimaa synny. Ei tavattu miehen kanssa enää tämän jälkeen.
Odottaa tai ei. Vaikea sanoa täältä käsin. Sun ei kuitenkaan ole pakko suostua ja miehen suhtautuminen kieltäytymiseen kertoo paljon miehestä.
En olis huolissani, jos vielä ei oo suurta fyysistä vetoa. Joillaan, kuten itselläkin, vaan kestää, että tulee vetoa. Mä tarviin luottamusta ja semmosta henkistä yhteyttä ennen fyysisen vetovoiman tulemista.
Elikkä, mene vain treffeille ja tee niin kuin parhaalta tuntuu. Jos se tekee alotteen pussailuun ni voit kokeilla miltä tuntuu. Jos ei tee mieli tehä mitään ni sitten et tee. Jos mies siitä suuttuu tai alkaa inttää ni tiedätpä lopettaa suhteen alkuunsa ja ettiä miestä joka ymmärtää ja antaa tilaa.
Soitat sille ja sanot että juttu oli tässä. Epäreilua miestä kohtaan kun on kalliilla rahalla hommannut juomat ja ruuat, etkä meinaa edes antaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse menin 3. treffeillä tinder-miehen luo illalliselle. Olin sopinut samalle illalle kaverin kanssa tapaamisen, koska tilanne oli vähän sama, etten ollut oikein varma, onko kemiaa ihan riittävästi. No mies sitten alkoikin ruuan jälkeen tehdä muuvejaan, kuten olin vähän aavistellut eli alkoi tulla lähemmäs ja yritti vähän kosketella. Onneksi oli muuta menoa ja pystyin smoothisti sanomaan, että sori nyt on jo kiire seuraavaan paikkaan, koska fyysistä kemiaa ei vain ollut. Ihan näppärä tekniikka livahtaa pois, jos ei fyysistä vetovoimaa synny. Ei tavattu miehen kanssa enää tämän jälkeen.
Mutta ilmainen ruoka kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Mimmillä on saumat päästä panemaan mutta pilaa sen typerällä jeesustelulla. Kyllä naisilla on taito tehdä yksinkertaisistakin asioista ongelmia. Kohta ollaan valittamassa kun ei saa miestä.
Vierailija kirjoitti:
En jatkais sellaisen tapailua jota en halua jo ekoilla treffeillä.
Olen vähän samaa mieltä. Tai siis, kyllä sitä jo ekoilla kerroilla tietää tunteeko jotain yhteyttä tai fyysistä halua toiseen, sellainen jännä kihelmöinti kehossa.
Tuossa toissa kesänä tapasin iltakävelyn merkeissä tosi kivan miehen.
Pysähdyttiin puiston penkille istumaan ja mun teki mieli koskettaa ja hivellä hänen käsivartta siinä. Hän oli sellainen mun ihannemies, vähän dad bod, karvaiset käsivarret, sääret ja rinta (näkyi paidan raosta), siisti parta ja hiukset jännän rennosti sliipattu taakse, vähän kiharat. Tosi seksikäs isohko mies.
Kyllä meidän välillä oli "sähköä", mutta kumpikaan ei tehnyt mitään kosketus aloitusta, vaikka itse olisin voinut jopa alkaa siinä suutelemaan kunnolla. Ihan sydämessä tuntui muljahdus. ☺
No meistä ei tullut mitään, lähinnä mun epävarmuuksien vika tämäkin.
Tapasin samana kesänä muutaman muunkin, mutta jo heti kättelyssä huomasin että ei nappaa. En tuntenut mitään. Kohteliaasti vein treffit loppuun, mutta jatkolle sanoin ei kiitos.
Minulla on yksi ystävä (mies), jonka kanssa panemme usein. Hänen kanssaan oli heti kemiaa ja vetovoimaa, ja halusin kiehnätä hänen lähellään. Seksiä saan säännöllisesti. En halua panna ketä tahansa. Lopettakaa siis nuo väitteet, että nyt tilaisuus olisi panna mutta en pane.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimmillä on saumat päästä panemaan mutta pilaa sen typerällä jeesustelulla. Kyllä naisilla on taito tehdä yksinkertaisistakin asioista ongelmia. Kohta ollaan valittamassa kun ei saa miestä.
Tämä on hyvä👍 ja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi ystävä (mies), jonka kanssa panemme usein. Hänen kanssaan oli heti kemiaa ja vetovoimaa, ja halusin kiehnätä hänen lähellään. Seksiä saan säännöllisesti. En halua panna ketä tahansa. Lopettakaa siis nuo väitteet, että nyt tilaisuus olisi panna mutta en pane.
Ap
No mihin sinä toista sitten olet ajatellut?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sitten heti kertonut? Aika selvää siinä tapauksessa että kemiaa sen treffimiehen kanssa ei vain ole. Ihan silkkaa ajantuhlausta jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mihin sinä toista sitten olet ajatellut?
Parisuhteeseen. Ja kyllähän minun nyt täytyisi tuntea enemmän vetoa parisuhdemieheen kuin ystävämieheen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sitten heti kertonut? Aika selvää siinä tapauksessa että kemiaa sen treffimiehen kanssa ei vain ole. Ihan silkkaa ajantuhlausta jatkaa tapailua.
Me emme seurustele.
Ap
Huokaus
Kannattaisiko vaan olla kaveri, ystävä ja panna ihan vaan yhden kanssa kerrallaan , kimppajutut ovat sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus
Kannattaisiko vaan olla kaveri, ystävä ja panna ihan vaan yhden kanssa kerrallaan , kimppajutut ovat sitten eri juttu.
Eli sinkkuna vakipanokaveri on kielletty? Pitää odottaa jalat ristissä kunnes löytyy joku tyyppi seurusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyhhyh. Luulin aluksi että tämä on kiltin naisen ketju mutta tällästä sieltä lopulta paljastu. Tälläsiä ne kiltitkin naiset nykyään on. Yäk.
Juuri siksi sanoin, että älä mene, jos et halua seksiä, koska tilanne voi muuttua ikäväksi (en tarkoita väkivaltaa), mutta aloit inttää vastaan.
Tuo pelkosi kertoo jo riittävästi.