3. treffit miehen kotona. Pyysi syömään. Odottaako pussailua tai seksiä?
Olen itse vielä sellaisilla fiiliksillä, että en ole varma voiko tästä tulla jotain. Mies on mukava ja ihan komea mutta ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa häntä kohtaan. Lisäksi mikäli haistoin viime treffeillä oikein, en oikein pitänyt hänen ominaistuoksusta (meillä oli tosin molemmilla toppatakit päällä).
Odottaako läheisyyttä? Pitäisikö laittaa etukäteen viesti että haluan sitten edetä hitaasti?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Nainen pyysi kolmansilla treffeillä kotiinsa. Pussailtiin vain, aika loppui kesken. Yhdyntä tapahtui vasta neljänsillä treffeillä. Suihinottoon meni vähän pidempi aika.
Kertokaapa naiset, otatteko mielummin ensin ”vain” suihin vai annatteko pillua?
Suuhun myöhemmin. En tiedä miksi mutta vielä korkeampi kynnys siihen.
En jatkais sellaisen tapailua jota en halua jo ekoilla treffeillä.
Hanki ylevämpiä harrastuksia, kuin kuin joidenkin elähtäneiden hajusäkkien ja lörppöesinahkojen tapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pyysi kolmansilla treffeillä kotiinsa. Pussailtiin vain, aika loppui kesken. Yhdyntä tapahtui vasta neljänsillä treffeillä. Suihinottoon meni vähän pidempi aika.
Tässäpä yksi esimerkki näistä ihanista puheista. Jo neljänsillä treffeillä seksiä ja sekin oli "pillun antamista". Hyvin yleinen asenne ja sitten ihmetellään, miksi naisten innostus seksiin hiipuu.
Ja tuo aiempi kommentti jossa sanotaan, että "vähintään suihinottoa odottaa", ihan kuin nainen olisi tulossa palvelemaan miestä eikä treffeille.
Oikeasti, mikä teitä vaivaa kun mielessä ei pyöri kuin yksi asia ettekä osaa nähdä naisia ihmisinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut sellaista fyysistä vetoa että haluaisin kiehnätä hänen lähellä. Pelkään, että tämä on varoitusmerkki, että en tule tuntemaankaan vetoa häneen.
Ap
Siis tuleeko jollekin heti halu kiehnätä vielä lähes vieraan ihmisen lähellä? Mulle ei ole koskaan tullut, ihan jo siksi että se ihminen on vieras. En luota vieraaseen ihmiseen niin paljon että olisin heti valmis ihan mihin tahansa. Kuitenkin jos ajatus kiehnäämisestä ei tunnu epämiellyttävältä, sitten koen että jotain voi kehittyä. Useimmiten se tuntuu epämiellyttävältä tai en edes voi kuvitella sitä, ja silloin lopetan jutun ennen kuin se on alkanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma onko vetoa. Mutta siinä olet oikeassa, että ainakaan en voi sanoa myöskään, että vetoa olisi. Minulla on kokemusta siitäkin, että tunnen heti vetoa ja että heti ekoilla treffeillä tekisi jo mieli panna. Siihen verrattuna tämä tapaus nyt huolestuttaa toki. Mutta onko hitaasti syttyminen mahdollista?
Pelkään, että mies alkaa lähennellä ja kosketella treffeillä ja on inhottavaa torjua toinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen kakkoseen käy miehen tie...
Miksei ykköseen?
Kyllä mä oon naisena harrastanu seksiä aina viimeistään toisilla livetreffeillä paitsi yhden kerran meni kolmannelle vai peräti neljännelle kerralle kun mies oli niin tolkuttoman ujo ettei tohtinu livenä tehdä aloitetta vaikka keskusteluissa oli kertonut haluistaan jo. Sitten mä tein aloitteen kun näin ettei taaskaan uskalla.
Livetreffeillä tarkoitan sitä kun nähdään. Sitä ennen on viestitelty/chattailtu enemmän tai vähemmän.
Kapakasta tulleet yhden illan jutut ei ole tarvineet kuin sen hetken juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma onko vetoa. Mutta siinä olet oikeassa, että ainakaan en voi sanoa myöskään, että vetoa olisi. Minulla on kokemusta siitäkin, että tunnen heti vetoa ja että heti ekoilla treffeillä tekisi jo mieli panna. Siihen verrattuna tämä tapaus nyt huolestuttaa toki. Mutta onko hitaasti syttyminen mahdollista?
Pelkään, että mies alkaa lähennellä ja kosketella treffeillä ja on inhottavaa torjua toinen.
Ap
Sitten voit sanoa miehelle ystävällisesti että haluat edetä hitaammin. Jos on oikeasti kiinnostunut sinusta, ymmärtää ja jaksaa kyllä odottaa. Toki jos miehestä tulee yhtään sellaiset vibat että saattaa tehdä jotain vaikka et halua, voi olla fiksumpaa jättää treffit noilla ajatuksilla väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä yksi esimerkki näistä ihanista puheista. Jo neljänsillä treffeillä seksiä ja sekin oli "pillun antamista". Hyvin yleinen asenne ja sitten ihmetellään, miksi naisten innostus seksiin hiipuu.
Ja tuo aiempi kommentti jossa sanotaan, että "vähintään suihinottoa odottaa", ihan kuin nainen olisi tulossa palvelemaan miestä eikä treffeille.
Oikeasti, mikä teitä vaivaa kun mielessä ei pyöri kuin yksi asia ettekä osaa nähdä naisia ihmisinä?
Nainen itse ehdotti siirtymistä makuuhuoneen puoelle. Se tässä on näitä aloituksia lukiessa on pistänyt silmään että suihinotto arvotetaan yhdynnän alapuolelle sillätavalla ikäänkuin naiset antaisi mielummin sen kuin pillua. Oma kokemukseni on että ensin saa pillua ja suihinoton sitten myöhemmin jos asiat etenee.
Miksi menet hänen kotiin josset halua segsiä. Silloin sovitaan treffit julkiseen paikkaan kun ei haluta läheisyyttä.
En menisi treffeille kotiin, jos en itsekin haluaisi viedä suhdetta fyysisemmälle tasolle. Jos haluat vielä miettiä, ehdota toista treffipaikkaa.
Vain nainen voi olla noin vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, ellet aio sekstata.
Tilanne voi muuten käydä epämiellyttäväksi.
Miksi oletuksena on seksi? Miksi ja miten tilanne kävisi epämiellyttäväksi? Mies ei edes juo alkoholia, joten tuskin tarjoaa minullekaan alkoholia jos yrittää pöksyihini päästä.
Ap
Kulutat kummankin aikaa.
Onneksi mun ei enää tarvii miettii näitä. Oma rakas jo kainalossa. Enkä mä aikoinani miettinyt. Olin aina valmis peuhaamaan. Ei ne kyllä useinkaan niin ihmeellisiä sängyssä olleet. Toisaalta tunteet kehittyy ajan kanssa jos on kehittyäkseen ja sitten alkaa tuntua jo makkarin puolellakin. Ei minusta liity mitenkään siihen pihtasitko alussa vai et.
Vierailija kirjoitti:
Miehet odottaa aina seksiä.
Ei välttämättä. Miehellekin henkisyys voi olla tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi olla noin vaikea.
Painu sinä sinne kylpylätreffeille.
Osa odottaa saavansa, toiset kuvittelee jo ekalla kerralla. Taas sitten muille on aika sama että saako vai eikö, ihan fiiliksen ja tunteiden mukaan.
Turhaa täältä kysyy asia kun kukaan ei kuitenkaan ole samanlainen kun hän.
Ei sinun tarvitse miettiä muuta kuin mitä itse haluat. Ei sinulla ole mitään velvollisuuksia mihinkään. Menet sinne, syötte ja juttelette mukavia. Asiat etenee miten etenee.
Jätä se sika