Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sain kesätöitä!! ;D

Vierailija
05.05.2015 |

Käy sääliksi teitä, öh, luusereita(?), jotka eivät saaneet. HAHAHAHAA!!

-teinityttö-

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:15"] Mäkin sain. Mutta miks sun pitää olla noin ilkeä ja haukkua luusereiks niitä, jotka ei saanu töitä? [/quote] Koska oma vika jos ei yritä tarpeeks saada töitä. -ap- [/quote] Nykyaikana on todella vaikea saada töitä, eikä se riipu siitä kuinka ahkerasti niiä yrittää hakea. Jos et sattunut tietämään niin Suomen talous ei ole hyvässä jamassa. Olet onnekas että sait töitä. Älä hauku niitä, jotka niitä eivät saaneet. Onneksi karma is a bitch. :-) 3

[/quote]

On tullut monta kertaa huomattua, että karma ei ole bitch :) Senhän te olette täälläkin todenneet.

-ap-

Vierailija
22/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopimus allekirjoitettu? Jos ei, niin älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap minkä ikäinen olet, mitä töitä sait ja paljonko siitä maksetaan? Ja aiotko säästää tienaamasi rahat ensiasuntoon vai mikä on suunnitelma? Saitko työn ihan omin päin hakemalla vai suhteilla?

Minusta on hienoa, että edes jotkut pääsevät kesätöihin. Kaikkihan eivät edes halua, mutta moni halukas jää ilman kesätyöpaikkaa. Ap:n pitäisi kuitenkin ymmärtää, että nyt elämme sellaisia aikoja ettei edes kaikille korkeakoulutetuille, joilla on pitkä työkokemus, ole töitä - saati sitten kokemattomille ja kouluttamattomille teineille. Hieman ymmärtäväisemmin voisi suhtautua niihin, jotka eivät kovasta yrityksestä huolimatta ole töihin päässeet. Vähän niin kuin se sanonta: Be kind to other people on your way up, because you'll meet them again on your way down.

Vierailija
24/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:26"]

[/quote]

On tää jo sovittu. HAHA ;)

-ap-

Vierailija
25/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:15"] Mäkin sain. Mutta miks sun pitää olla noin ilkeä ja haukkua luusereiks niitä, jotka ei saanu töitä? [/quote] Koska oma vika jos ei yritä tarpeeks saada töitä. -ap- [/quote] Nykyaikana on todella vaikea saada töitä, eikä se riipu siitä kuinka ahkerasti niiä yrittää hakea. Jos et sattunut tietämään niin Suomen talous ei ole hyvässä jamassa. Olet onnekas että sait töitä. Älä hauku niitä, jotka niitä eivät saaneet. Onneksi karma is a bitch. :-) 3

[/quote]

On tullut monta kertaa huomattua, että karma ei ole bitch :) Senhän te olette täälläkin todenneet.

-ap-
[/quote]

Bitch please. Puhu vaan omasta puolestas. Karma voi iskeä vaikka vasta 10 vuoden päästä. :O
3

Vierailija
26/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:26"]

[/quote]

On tää jo sovittu. HAHA ;)

-ap-

[/quote]

Mutta onko nimet paperissa?

Vierailija
27/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain,ja tuun tienaamaan ihan kivasti. Teen kyllä töitä viikonloppuisin opiskelujen ohessa. Mun isäkin aikoinaan tienasi ilman koulutusta kivasti, ja 18v lahjaksi sain uuden auton, nyt asun kolmatta vuotta ilmaiseksi hänen asunnossaan. On 10 000e säästössä, mutta teen silti töitä opiskelujen ohessa, ja vanhemmat ei halua, että käytän ne asumiseen. En silti lässyttele kenellekään, olisi hienoa jos kaikki jotka töitä haluavat saisivat. Sinä kuulostat typerältä penikalta, idiootiksikin voisi sanoa. Ellei tämä ole provo, kuten todennäköisesti on.

Vierailija
28/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]

Kerrotko ap minkä ikäinen olet, mitä töitä sait ja paljonko siitä maksetaan? Ja aiotko säästää tienaamasi rahat ensiasuntoon vai mikä on suunnitelma? Saitko työn ihan omin päin hakemalla vai suhteilla?

Minusta on hienoa, että edes jotkut pääsevät kesätöihin. Kaikkihan eivät edes halua, mutta moni halukas jää ilman kesätyöpaikkaa. Ap:n pitäisi kuitenkin ymmärtää, että nyt elämme sellaisia aikoja ettei edes kaikille korkeakoulutetuille, joilla on pitkä työkokemus, ole töitä - saati sitten kokemattomille ja kouluttamattomille teineille. Hieman ymmärtäväisemmin voisi suhtautua niihin, jotka eivät kovasta yrityksestä huolimatta ole töihin päässeet. Vähän niin kuin se sanonta: Be kind to other people on your way up, because you'll meet them again on your way down.

[/quote]

Oon yläasteikäinen, pääsin kauppaan töihin ja saan jotain 1500€ ja aion säästää asuntoon. Sain tavallaan hakemalla ja tavallaan suhteilla, tai siis sanoin et tarvin kesätöitä ja sit yks tuttu lupas ne.

-ap-

Vierailija
29/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"]

[/quote]

Oon yläasteikäinen, pääsin kauppaan töihin ja saan jotain 1500€ ja aion säästää asuntoon. Sain tavallaan hakemalla ja tavallaan suhteilla, tai siis sanoin et tarvin kesätöitä ja sit yks tuttu lupas ne.

-ap-

[/quote]

Siis 1500€kk.

-ap-

Vierailija
30/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:11"]

-teinityttö-

[/quote]

Toivottavasti et ole mun tyttäreni. Hänkin sai tänään tietää saaneensa kesätöitä.

Mutta tyttäreni on fiksu, kaunis, mukava ja sosiaalinen (kaikkea mitä sinä et ole)

Mutsi

Vierailija
31/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:35"]

-teinityttö-

[/quote]

Toivottavasti et ole mun tyttäreni. Hänkin sai tänään tietää saaneensa kesätöitä.

Mutta tyttäreni on fiksu, kaunis, mukava ja sosiaalinen (kaikkea mitä sinä et ole)

Mutsi

[/quote]

Olen noita kaikkia (usko tai älä), mutta nyt on vaan hyvä mieli ja tekee mieli ilkkua, kyllä tekin niin tekisitte jos saisitte esim. tietää voittaneenne lotossa :D

-ap-

Vierailija
32/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]

[/quote]

-ap-
[/quote]

Kannattaakin olla ylpeä kun et edes itse hankkinut töitä! Kiva että sulla on suhteita, toisilla ei ole.

Vierailija
33/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

Siis 1500€kk.

-ap-
[/quote]

Haha mä en saanu viiden vuoden työkokemuksella ja täysillä tunneillakaan kaupasta 1500€/kk.. Eiku ainii sun isä olikin erikoiSääkäri niin sä varmaan saat

Vierailija
34/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:35"]

-teinityttö-

[/quote]

Mutsi

[/quote]

Olen noita kaikkia (usko tai älä), mutta nyt on vaan hyvä mieli ja tekee mieli ilkkua, kyllä tekin niin tekisitte jos saisitte esim. tietää voittaneenne lotossa :D

-ap-

[/quote]

Sua varmaan hämmästyttää mutta ei tehnyt mieli ilkkua kun voitin lotossa.

Vierailija
35/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"] Kerrotko ap minkä ikäinen olet, mitä töitä sait ja paljonko siitä maksetaan? Ja aiotko säästää tienaamasi rahat ensiasuntoon vai mikä on suunnitelma? Saitko työn ihan omin päin hakemalla vai suhteilla? Minusta on hienoa, että edes jotkut pääsevät kesätöihin. Kaikkihan eivät edes halua, mutta moni halukas jää ilman kesätyöpaikkaa. Ap:n pitäisi kuitenkin ymmärtää, että nyt elämme sellaisia aikoja ettei edes kaikille korkeakoulutetuille, joilla on pitkä työkokemus, ole töitä - saati sitten kokemattomille ja kouluttamattomille teineille. Hieman ymmärtäväisemmin voisi suhtautua niihin, jotka eivät kovasta yrityksestä huolimatta ole töihin päässeet. Vähän niin kuin se sanonta: Be kind to other people on your way up, because you'll meet them again on your way down. [/quote] Oon yläasteikäinen, pääsin kauppaan töihin ja saan jotain 1500€ ja aion säästää asuntoon. Sain tavallaan hakemalla ja tavallaan suhteilla, tai siis sanoin et tarvin kesätöitä ja sit yks tuttu lupas ne. -ap- [/quote] Kannattaakin olla ylpeä kun et edes itse hankkinut töitä! Kiva että sulla on suhteita, toisilla ei ole.

[/quote]

Kannattaa tutustua uusiin tyyppeihin, ehkä sitten sinäkin/lapsesi saa(t) joskus töitä :D

-ap-

Vierailija
36/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]

[/quote]

-ap-
[/quote]

Mä niiiiin toivon, että tämä on provo, ei kai kukaan edes yläasteelainen lellikkikään voi näin ajatella... Bitch please vaan itelles :D

Vierailija
37/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU kohtalotoveri, mäkin sain kesätöitä kaupasta (myös suhteilla) ja munkin isä on erikoislääkäri!
-13v tyttö

Vierailija
38/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"] Kerrotko ap minkä ikäinen olet, mitä töitä sait ja paljonko siitä maksetaan? Ja aiotko säästää tienaamasi rahat ensiasuntoon vai mikä on suunnitelma? Saitko työn ihan omin päin hakemalla vai suhteilla? Minusta on hienoa, että edes jotkut pääsevät kesätöihin. Kaikkihan eivät edes halua, mutta moni halukas jää ilman kesätyöpaikkaa. Ap:n pitäisi kuitenkin ymmärtää, että nyt elämme sellaisia aikoja ettei edes kaikille korkeakoulutetuille, joilla on pitkä työkokemus, ole töitä - saati sitten kokemattomille ja kouluttamattomille teineille. Hieman ymmärtäväisemmin voisi suhtautua niihin, jotka eivät kovasta yrityksestä huolimatta ole töihin päässeet. Vähän niin kuin se sanonta: Be kind to other people on your way up, because you'll meet them again on your way down. [/quote] Oon yläasteikäinen, pääsin kauppaan töihin ja saan jotain 1500€ ja aion säästää asuntoon. Sain tavallaan hakemalla ja tavallaan suhteilla, tai siis sanoin et tarvin kesätöitä ja sit yks tuttu lupas ne. -ap- [/quote] Kannattaakin olla ylpeä kun et edes itse hankkinut töitä! Kiva että sulla on suhteita, toisilla ei ole.

[/quote]

Kannattaa tutustua uusiin tyyppeihin, ehkä sitten sinäkin/lapsesi saa(t) joskus töitä :D

-ap-
[/quote]

Anteeksi tuota nyt sinulle varmaan suuren pettymyksen, mutta minulla ei ole lasta. Vakityö kyllä löytyy. Suhteitahan minulla on, mutta moraalini on korkeampi kuin sinun. Haluan ansaita työni itse. :)

Vierailija
39/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asenne korjaantuu siellä töissä sitten. Tuollaisella ei tarvitse kauaa olla eikä pitkälle pääse.

Vierailija
40/53 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :) Näin 25-vuotiaana en enää myyjäksi lähtisi, mutta noin nuorelle varmasti mukava työ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme