Mä sain kesätöitä!! ;D
Käy sääliksi teitä, öh, luusereita(?), jotka eivät saaneet. HAHAHAHAA!!
-teinityttö-
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:15"]
Mäkin sain. Mutta miks sun pitää olla noin ilkeä ja haukkua luusereiks niitä, jotka ei saanu töitä?
[/quote]
Koska oma vika jos ei yritä tarpeeks saada töitä.
-ap-
[/quote]
Hahaa mä sain palkallisen kesäloman 5 viikkoa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:15"]
Mäkin sain. Mutta miks sun pitää olla noin ilkeä ja haukkua luusereiks niitä, jotka ei saanu töitä?
[/quote]
Koska oma vika jos ei yritä tarpeeks saada töitä.
-ap-
[/quote]
Hahaa mä sain palkallisen kesäloman 5 viikkoa.
[/quote]
Niin minäkin ja kun on hyvä palkka (5400/kk), niin kyllä sillä pääsee reissuun. Asunto on jo ostettu
Otsikon perusteella ajattelin että mahtavaa, viestin perusteella että väärälle meni. Näköjään eivät valinneet fiksuinta. En ottaisi ap:ta, ja minä en tarvitse kesätöitä.
Eipä mun tarvi töitä tehä - kesäl ite oon lähös festareille, saan skootterin, käyn kavereitten kaa lauval ja isi maksaa <3 en tarvi ees töitä ;3 <3<3
Pliis, ette kai te aikaiset ihimiset oikiasti keskenkasvuista (teini)kakaraa ruoki..?
T. itsekin teini
Lapset menkää leikkiin. Tämä on aikuisten palsta.
Tuolla asenteella ei saa töitä muuta kuin suhteilla :)
Kertoo aika paljon nykymaailmasta, että joku leuhkii sillä että pääsee paskapalkalla tekemään jotain diipadaapakesätyötä.
Minäpäs olenkin elättänyt itseni 17-vuotiaasta asti enkä elänyt kultalusikka poikittain perseessä, joten työkokemusta löytyy ja myös elämänkokemusta :) t. 20v
[/quote]
Oon yläasteikäinen, pääsin kauppaan töihin ja saan jotain 1500€ ja aion säästää asuntoon. Sain tavallaan hakemalla ja tavallaan suhteilla, tai siis sanoin et tarvin kesätöitä ja sit yks tuttu lupas ne.
-ap-
[/quote]
Tässä se taas tuli: SUHTEILLA.
Suurin osa suomalaisista työnantajista on tämän takia niin p***eestä. Kaikki kesätyöpaikat tms on mahdollisuus saada vain ja ainoastaan suhteilla, harmittaa että nykyään se on tähän mennyt. Että sinuna en kovin kehuskelisi tällä asialla, suhteilla kun oot päässy. Ja vaikka hakemuksen ootki laittanut niin mä en usko että sitä on paljoa vilkaistu.
Ja siks toiseksi, sun palkka ei mitenkään voi olla 1500€/kk, koska koululaiset saa 70% ja harjoittelijat 85% palkkaa alimman palkkaryhmän 1. Vuoden palkasta. Siitä vielä miinus verot.
Ja ei en ole kateellinen :)!!
Onnittelut! Hieno homma, että sait töitä ja sitä kautta saat tosiaankin sitä työkokemusta. Tiedän monia, joiden vanhemmat eivät edes ole hyvissä hankkeissa ja silti pitää vaan maata kotona. Eri asia on hei näillä muilla kommentoijilla, joilla on ilmeisesti vakityö ja sitä kautta ansaittu loma. Ei kesätyöntekijöillä semmoista ole taikka edes vasta vakityön aloittaneilla heti ekana kesänä. itsekin sain kesätöitä, jotka saattavat syksyllä muuttua vakitöiksi :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:11"]
Minäpäs olenkin elättänyt itseni 17-vuotiaasta asti enkä elänyt kultalusikka poikittain perseessä, joten työkokemusta löytyy ja myös elämänkokemusta :) t. 20v
[/quote]
Olet elättänyt itsesi ja työ- sekä elämänkokemusta löytyy? :DD Katsellaan 20 vuoden päästä uudestaan.
Mun iskä on huippukirurgi ja mä san suhteilla ja "tavallaa ite hakemalla" ku kysyin onks töitä ja iskän työ autto sikana sen saamisessa :) pääsin kaupalle ja saan 1600e rahaa! Haistakaa kaikki pitkä luuserit!
T. 14v teini
Oikeesti joku on vaa älyttömän tylsistyny pitkäaikaistyötön aikuinen täällä. Kai sun työpaikka on Porvoossa?